forester s turbo

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

forester s turbo

Post 22 gru 2013, o 19:57

Witam chciałbym obniżyć forestera s turbo z 99 roku, o pare centymetrów. Mam pytanie jakich amortyzatorów i sprężyn użyć? myślę by wymienić hamulce na nie seryjne bo te oryginalne to jakaś paranoja :!:
Chcę zacząć od tego by móc potem wsadzić mocniejszy motor, teraz co zrobiłem to jest wizualnie zrobiony na Sti plus wysoki kurnik z IC od Imprezy Sti.
Idę krok po kroku, narazie skupiłem się na zawieszeniu j.w. i hamulcach, proszę o poradę bo sam nie wiem co dokładnie tam "wsadzić" oglądam ogłoszenia i kompletnie nic mi to nie mówi!
Co możecie poradzić?
Pozdrowienia z gorącej Angoli :-)



darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: forester s turbo

Post 24 gru 2013, o 19:39

nikt nic nie doradzi :?: :-(

tzd
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Gdańsk Sopot Gdynia, tu wszystko się kończy i zaczyna
Auto: SF5 2.0T + GC8 STi
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: forester s turbo

Post 24 gru 2013, o 20:17

możesz wsadzić np zawias z Imprezy GT, tylko uważaj, tył może mocno usiąść, wtedy daj podkładkę między amortyzator z tyłu a budę.

możesz też wsadzić nowe KYB Ultra SR + sprężyny z GT, WRX, albo STI, ta ostatnia opcja jest oczywiście najlepsza, ale też trzeba uważać z wysokością tyłu/przodu.

możesz też dać amorki KYB AGX.

czasem tylne czapki amortyzatora nie będą pasowały, wtedy warto wymienić na takie z XT albo z imprezy... generalnie subaru to lego ;)

mój forek przeszedł różne ewolucje, np. amorki UltraSR do Forka N/A + przednia sprężyna z Imprezy STI oraz tylna z Forestera STI (rarytas) i prowadził się bardzo dobrze.


co do hamulców - do przodu wystarczą 294 mm hamulce - i tu do wyboru albo 2-tłoczkowe (z OBK 2004 i wyżej, Forka 2005 i wyżej, itd) albo 4-tłoczkowe (z GT'99/WRX EU).

Tył nie robi zasadniczej różnicy, chociaż jak masz środki, można zmienić na 290 mm z WRX.
Załączniki
20120501160514988s[1].jpg

ODPOWIEDZ