Kozak od napędu WRX - DW czy tylko DDZ?
: 28 gru 2013, o 12:12
Witam,
Podczas (i w trakcie, i po też) wyjazdu na SJS do kielc okazało się, że po dłuższym przelocie A4, oraz po kilku kółkach na małej pętli Toru Kielce, auto dziwnie się prowadzi. Na moje oko spina wisko - auto nie chce zbyt chętnie skręcać, a przy ciasnych zakrętach (i manewrowaniu parkingowym) trochę szarpie, co również potwierdza podejrzenia, że to wisko. Nic też dziwnego - niedawno wkręciło się 180k na licznik.
edit: podczas ostatniego śniegu, jeszcze przed Kielcami, podczas blokowania ręcznym, słychać było wyraźny zgrzyt - taki dość równomierny, jakby tarka - kolejny dowód przeciwko wiskozie :)
Teraz pytania...
Czy to możliwe, że jakieś zatarte łożysko pomogło umrzeć wiskozie poprzez jej nadmierne nagrzanie?
Czy jest wiele innych usterek, które mogły się do tego przyczynić?
Czy we Wro jest miejsce, w którym bez problemu sprawdzą mi cały napęd? Chodzi mi o potwierdznie, że to właśnie wisko, ale również o osłuchanie skrzyni i reszty napędu i sprawdzenie, czy nie ma czegoś jeszcze do wymiany (która pewnie przy okazji robienia wisko będzie już nieco tańsza).
Akurat 3 stycznia wyjeżdzam na tydzień, więc wchodzi w grę zostawienie fury na solidny przegląd.
No więc... da radę DW czy tylko DDZ?
Podczas (i w trakcie, i po też) wyjazdu na SJS do kielc okazało się, że po dłuższym przelocie A4, oraz po kilku kółkach na małej pętli Toru Kielce, auto dziwnie się prowadzi. Na moje oko spina wisko - auto nie chce zbyt chętnie skręcać, a przy ciasnych zakrętach (i manewrowaniu parkingowym) trochę szarpie, co również potwierdza podejrzenia, że to wisko. Nic też dziwnego - niedawno wkręciło się 180k na licznik.
edit: podczas ostatniego śniegu, jeszcze przed Kielcami, podczas blokowania ręcznym, słychać było wyraźny zgrzyt - taki dość równomierny, jakby tarka - kolejny dowód przeciwko wiskozie :)
Teraz pytania...
Czy to możliwe, że jakieś zatarte łożysko pomogło umrzeć wiskozie poprzez jej nadmierne nagrzanie?
Czy jest wiele innych usterek, które mogły się do tego przyczynić?
Czy we Wro jest miejsce, w którym bez problemu sprawdzą mi cały napęd? Chodzi mi o potwierdznie, że to właśnie wisko, ale również o osłuchanie skrzyni i reszty napędu i sprawdzenie, czy nie ma czegoś jeszcze do wymiany (która pewnie przy okazji robienia wisko będzie już nieco tańsza).
Akurat 3 stycznia wyjeżdzam na tydzień, więc wchodzi w grę zostawienie fury na solidny przegląd.
No więc... da radę DW czy tylko DDZ?