marat pisze:Najlepiej byłoby odelżyć samochód wtedy lżejszy będzie szybszy, albo przerobić by miał napęd tylko na tył
Na odchudzenie mam kilka patentów tj. maska z laminatu, akumulator do tyłu, kubeł tylko dla kierownika, a reszta foteli łącznie z tapicerką do pieca itd... ale z przeróbką na rwd to dobre, na pewno na śniegu będzie lepiej
Carnero pisze:Futuro_Max, na pewno zmieścisz się w klasie do 2l? Jak pamiętam to auta z napędem na 4 koła lądowały gdzie indziej (wyżej, czy najwyżej?).
Jeśli chodzi o mody po taniości to poza odchudzeniem auta można np. zmienić przednie hamulce z 1tłoczka 260mm na 2tłoczek 277mm (15tki na to wchodzą), założyć tylny stabilizator z GTeka (w GLu seryjnie nie ma tylnego staba), zmienić skrzynie na wagonową z reduktorem, do środka kupić fotele z GTeka i szelki itp itd.
Bębny na początek można zostawić (mocny ręczny).
Poczytaj forum, wszystko tu jest 
W czwartej klasie można śmiało śmigać czterołapem do 2000 dm3, bo dopiero powyżej dwóch litrów jest podział na osie i właśnie dlatego pokusiłem się na te marne 115 kunie
Grubszy stabilizator na tył już zakupiłem, ale mam bardziej problem z usztywnieniem tylnych kielichów, bo tylna półka przeszkadza

najwyżej wspawam między nadkola jakąś rurę
Nie wiem co zmieni skrzynia z reduktorem w szybkich próbach czasowych śniegu i lodzie, ale tak jak napisałeś polatam po forum... tylko zajmie mi to chyba z tydzień
ryjeks pisze:Należało kupić 2.0 125 KM, bo różnica jest dość znaczna względem 115 KM.
W innym razie modzić będzie ciężko.
Zgadza się, ale jak szukałem to w tej budzie były tylko 115 KM
ryjeks pisze:A najlepiej 2.5 z RSa, i cicho siedzieć na BK
Nie ma takiej opcji; ja nie oszukuję
Może BK by przeszło, ale konkurencja nie odpuści
ryjeks pisze:Osobiście bym zmienił skrzynię na krótką 4,44 lub 4,11

Na suchym tak, ale na śniegu i lodzie raczej niepotrzebny wydatek.
Dzięki Wam za cenne wskazówki
