Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Jakieś dobre rady w tym temacie ?
Auto seria, ale z DP na szerokim kołnierzu.
Jaką pompę ?
DW200 z zestawem widzę, że jest za 390 zł przykładowo
Dobre to będzie czy przerost formy nad treścią i jest coś rozsądniejszego ?
Przy okazji chcę zrobić to:
http://www.ludicrous-speed.com/wiki/ind ... _slosh_mod
Żeby nie przerywał łobuz poniżej połowy zbiornika.
Na coś zwrócić uwagę lub inne dobre rady w przypadku tej operacji ?
Auto seria, ale z DP na szerokim kołnierzu.
Jaką pompę ?
DW200 z zestawem widzę, że jest za 390 zł przykładowo
Dobre to będzie czy przerost formy nad treścią i jest coś rozsądniejszego ?
Przy okazji chcę zrobić to:
http://www.ludicrous-speed.com/wiki/ind ... _slosh_mod
Żeby nie przerywał łobuz poniżej połowy zbiornika.
Na coś zwrócić uwagę lub inne dobre rady w przypadku tej operacji ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
ryjeks pisze: Żeby nie przerywał łobuz poniżej połowy zbiornika.
Tego sie nie leczy wymiana pompy paliwa.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Ba! Po wymianie robi się jeszcze gorzej z tego co czytałemAMI pisze: Tego sie nie leczy wymiana pompy paliwa.

A zajrzałeś chociaż w link który podałem ?

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Nie wiem dlaczego mialoby sie robic po wymianie pompy paliwa gorzej.
W kazdym razie wymiana pompy paliwa problemu nie rozwiazesz.
Jesli czujesz, ze z Twoja jest cos nie tak, to wymien. Jesli jest z nia wszystko w porzadku i podaje tyle paliwa ile potrzeba - to bedzie tylko kwestia dobrego samopoczucia.
Owszem, mozesz sobie zrobic taki chwytak zapewne. Podobnie jest w Spec C.
Byle sobie przypadkiem nie dolozyc ograniczenia w przeplywie paliwa - wszystko z glowa.
W kazdym razie wymiana pompy paliwa problemu nie rozwiazesz.
Jesli czujesz, ze z Twoja jest cos nie tak, to wymien. Jesli jest z nia wszystko w porzadku i podaje tyle paliwa ile potrzeba - to bedzie tylko kwestia dobrego samopoczucia.
Owszem, mozesz sobie zrobic taki chwytak zapewne. Podobnie jest w Spec C.
Byle sobie przypadkiem nie dolozyc ograniczenia w przeplywie paliwa - wszystko z glowa.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
http://imageshack.us/a/img349/538/dscf00101ba.jpgAMI pisze: Podobnie jest w Spec C
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
I chyba wlasnie tak jak w oryginale - otwor bym raczej od frontu zrobil, a boki zostawil cale.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
AMI pisze: W kazdym razie wymiana pompy paliwa problemu nie rozwiazesz.
Jesli czujesz, ze z Twoja jest cos nie tak, to wymien. Jesli jest z nia wszystko w porzadku i podaje tyle paliwa ile potrzeba - to bedzie tylko kwestia dobrego samopoczucia.
Gdybyś przeczytał ze zrozumieniem mój pierwszy post to byłoby idealnie

Wymieniam pompę i PRZY OKAZJI chcę zrobić "chwytak" na paliwo

(Aktualnie w aucie jest pompa z GLa 125 KM, a szacunkwo teraz jest ok. 230 KM i auto lekko nie ma, więc raczej wymiana nie zaszkodzi ... ?)
Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, o 21:49 przez ryjeks, łącznie zmieniany 1 raz.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Rob - to akurat zly pomysl nie jest.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Nie do końca sobie wyobrażam jak ma działać ten ori "chwytak" skoro dziura jest na całej wysokości
czyli może się szybko wylać
Czy to może pod kątem jest zamontowane, a nie równolegle do "podłoża" ?
czyli może się szybko wylać

Czy to może pod kątem jest zamontowane, a nie równolegle do "podłoża" ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
To nie ma trzymac nie wiadomo ile paliwa nie wiadomo na jak dlugo. To ma zabezpieczac tylko na chwilowe przeciazenia, gdy paliwo sie przelewa z lewej na prawa lub przeciwnie, jak sadze.
Faktem jest, ze chyba spodziewalbym sie otworu po drugiej stronie, zeby chwytac paliwo przy zakretach w prawo, jak paliwo ucieka w lewo - ale to tak na szybko, wiec moze jest jakas dziura w mojej logice.
Faktem jest, ze chyba spodziewalbym sie otworu po drugiej stronie, zeby chwytac paliwo przy zakretach w prawo, jak paliwo ucieka w lewo - ale to tak na szybko, wiec moze jest jakas dziura w mojej logice.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, o 22:00 przez AMI, łącznie zmieniany 1 raz.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Ciekawe jaki jest koszt takiego oryginalnego boxa z tego speca ale pewnie majątek
ryjeks, zawsze możesz postarać się o zrobienie tzw. swirl pot'a
jak szaleć, to szaleć 
edit
ryjeks, Ty latasz cały czas bokami więc Ciebie problem nie dotyczy

ryjeks, zawsze możesz postarać się o zrobienie tzw. swirl pot'a


edit
z tego co mi się przypomina, to problem występuje jak paliwo "odpływa" w lewą cześć baku, czyli prawe, dość długie zakrętyAMI pisze: To ma zabezpieczac tylko na chwilowe przeciazenia, gdy paliwo sie przelewa z lewej na prawa lub przeciwnie, jak sadze
ryjeks, Ty latasz cały czas bokami więc Ciebie problem nie dotyczy

Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, o 22:03 przez brahu, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
brahu - z tego co widze, to ludzie zycza sobie czasem jakies absurdalne pieniadze za taki anti-surge. Po kilkaset funtow nawet czasem.
Ale czasem udaje sie wypatrzyc tez za sporo mniej. Ale pewnie taniej wyjdzie zrobic samemu, jak sie ma narzedzia i smykalke do dlubania.
Ale czasem udaje sie wypatrzyc tez za sporo mniej. Ale pewnie taniej wyjdzie zrobic samemu, jak sie ma narzedzia i smykalke do dlubania.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
to chyba rzeczywiście warto spróbować swoich sił!AMI pisze: Po kilkaset funtow nawet czasem
ryjeks, bierz się do roboty, tylko pamiętaj żebyś nie użył szklanej butelki po OPACIE

Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Dałem zapytanie o to pudełeczko, zobaczymy.
Ale zakładając, że trzeba to zrobić samemu to na moją logikę trzeba zrobić małą wanienkę, w której można zrobić małe otwory ewentualnie,
żeby paliwo mogło napłynąć przy rezerwie itd.
Nie mam pojęcia jak zbiornik jest skonstruowany itd. ale dziwi mnie, że ten oryginał ma dziurę od dołu do góry
Ale zakładając, że trzeba to zrobić samemu to na moją logikę trzeba zrobić małą wanienkę, w której można zrobić małe otwory ewentualnie,
żeby paliwo mogło napłynąć przy rezerwie itd.
Nie mam pojęcia jak zbiornik jest skonstruowany itd. ale dziwi mnie, że ten oryginał ma dziurę od dołu do góry

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
No wlasnie po to zapewne, zeby nabieral takze przy niskich stanach paliwa :)
Wanienka raczej nie ma sensu - on ma trzymac na boki przy przeciazeniach - jesli juz przemyslalbym taki otwor centralnie posrodku - ale nadal od gory do dolu.
Wanienka raczej nie ma sensu - on ma trzymac na boki przy przeciazeniach - jesli juz przemyslalbym taki otwor centralnie posrodku - ale nadal od gory do dolu.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
No właśnie! Z tymi otworami jest tak jak AMI, pisze: zrobisz za duże, to cała konstrukcja nie będzie miała sensu, bo paliwko będzie za szybko uciekać, a jak zrobisz za małe to nie będzie się wlewać wystarczająco szybko do środka i pompa nie będzie miała co siorbać
Może trzeba się wzorować na tym oryginale ze speca?

Może trzeba się wzorować na tym oryginale ze speca?
Ostatnio zmieniony 26 sty 2014, o 22:13 przez brahu, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
o to, to!AMI pisze: jesli juz przemyslalbym taki otwor centralnie posrodku - ale nadal od gory do dolu.
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Hm.. byc moze - z drugiej strony - wlasnie jest dlatego po lewej stronie, zeby miec pewnosc, ze paliwo jak najwczesniej sie jest w stanie wlac w pudelko od lewej strony.
Problem pojawia sie w momencie skretu w prawo, gdy paliwo ucieka w lewo do drugiej czesci baku - wiec z jednej strony oczywiscie trzeba przytrzymac jak najwiecej paliwa, ale jednoczesnie zapewnic tez jak najwczesniejsze jego zassanie, zeby sie nie okazalo, ze "scianka" (i taka troche wanienka w druga strone) owszem, zatrzymuje troche paliwa na chwile, ale potem paliwo sie konczy, a dostep jest przyciety.
Problem pojawia sie w momencie skretu w prawo, gdy paliwo ucieka w lewo do drugiej czesci baku - wiec z jednej strony oczywiscie trzeba przytrzymac jak najwiecej paliwa, ale jednoczesnie zapewnic tez jak najwczesniejsze jego zassanie, zeby sie nie okazalo, ze "scianka" (i taka troche wanienka w druga strone) owszem, zatrzymuje troche paliwa na chwile, ale potem paliwo sie konczy, a dostep jest przyciety.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Czyli może trzeba poprawić fabrykę to raz, a potem poprawić spec C
Wanienka o wysokości 1-2 cm z otworami u dołu i dużym otworem u góry + dodatkowe otwory dookoła lepiej chyba spełni zdanie,
niż taka chamska wielka dziura
I teraz nasuwa się pytanie jak bardzo i gdzie się mylę ?

Wanienka o wysokości 1-2 cm z otworami u dołu i dużym otworem u góry + dodatkowe otwory dookoła lepiej chyba spełni zdanie,
niż taka chamska wielka dziura

I teraz nasuwa się pytanie jak bardzo i gdzie się mylę ?

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
testy, testy, testyryjeks pisze: I teraz nasuwa się pytanie jak bardzo i gdzie się mylę ?

Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Myślisz, że w FHI nie testowali ? 

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Dobra już kumam.
To ori jest dobre
Skoro problem jest tylko przy zakręcie w prawo, to ta dziura nie przypadkowo jest na jednym rogu tylko i to jeszcze pod skosem.
Paliwo siłą odśrodkową jest przytrzymane w pudełku i tyle, genialne
To ori jest dobre




Skoro problem jest tylko przy zakręcie w prawo, to ta dziura nie przypadkowo jest na jednym rogu tylko i to jeszcze pod skosem.
Paliwo siłą odśrodkową jest przytrzymane w pudełku i tyle, genialne

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
Jak dadzą oryginał za normalne piniondze to bierę, jak nie to drutuję i będzie równie dobrze
Jaką pompę kupić żeby zaraz wężyki nie popękały ?

Jaką pompę kupić żeby zaraz wężyki nie popękały ?

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Wymiana pompy paliwa w GT na wydajniejszą.
z tymi Japońcami, to nigdy nie wiadomo co mieli w danym momencie na myśliryjeks pisze: Myślisz, że w FHI nie testowali ?

jak Ci silnik nie wybuchnie, to będzie znaczyło, że miałeś racjeryjeks pisze: Paliwo siłą odśrodkową jest przytrzymane w pudełku i tyle, genialne
