Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Szukam przyczyny przerywania (szarpania) powyżej 4tyś obrotów. I teraz przyszedł test paliwa.
Wpiąłem manometr trójnikiem za filtr paliwa i wskazało mi 2,2 bar dla wolnych obrotów, a przy ok 4 tyś obr. ciśnienie wzrosło do 2,6 bar.
Czy to są prawidłowe wartości?
Na b.j. silnik wkręca się do 7tyś bez żadnych problemów, dopiero podczas jazdy przy obciążeniu zaczyna szarpać.
Czy to wyklucza awarie pompy?
Niestety nie miałem możliwości zrobić jazdy z manometrem.
Wpiąłem manometr trójnikiem za filtr paliwa i wskazało mi 2,2 bar dla wolnych obrotów, a przy ok 4 tyś obr. ciśnienie wzrosło do 2,6 bar.
Czy to są prawidłowe wartości?
Na b.j. silnik wkręca się do 7tyś bez żadnych problemów, dopiero podczas jazdy przy obciążeniu zaczyna szarpać.
Czy to wyklucza awarie pompy?
Niestety nie miałem możliwości zrobić jazdy z manometrem.
WRX v2 JDM 1995 | EJ20GDW4NE | TY752VB3FA@TY752VB3AA | GF8C58D
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Witaj.
Moze zanim zaczniesz wariowac,z domyslami...
Wypnij wtyczke z sondy i sie garnij,raptem dwie minuty roboty.
Pozdrawiam.
Moze zanim zaczniesz wariowac,z domyslami...
Wypnij wtyczke z sondy i sie garnij,raptem dwie minuty roboty.
Pozdrawiam.
-
lukasz_rider
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Warszawa
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Witaj.
Na wolnych obrotach ciśnienie masz dobre. Szkoda, że nie mogłeś przejechać się z manometrem bo w trakcie jazdy zapotrzebowanie na paliwo jest większe. Może być tak, że na wolnych i bez obciążenia jest ok, a pod obciążeniem brakuje towaru. Wtedy trzeba przejrzeć układ paliwowy (filtr, smok, pompa). Jednak dobrze by było gdybyś spróbował odpiąć sondę i się przejechać. Wykluczysz jedną przyczynę.
Na wolnych obrotach ciśnienie masz dobre. Szkoda, że nie mogłeś przejechać się z manometrem bo w trakcie jazdy zapotrzebowanie na paliwo jest większe. Może być tak, że na wolnych i bez obciążenia jest ok, a pod obciążeniem brakuje towaru. Wtedy trzeba przejrzeć układ paliwowy (filtr, smok, pompa). Jednak dobrze by było gdybyś spróbował odpiąć sondę i się przejechać. Wykluczysz jedną przyczynę.
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Z tego co mi się zdaje (jestem tylko informatykiem) to lambda nie działa na wysokich obrotach bo by nie wyrobiła, za duże opóźnienia. Dlatego się nad tym nie zastanawiałem. Jeśli ktoś mądry to proszę o sprostowanie...
No i tu następny temat zagadka mojego subu: nie mam sondy lambda, obydwa otwory (za turbo i przed katem) są zaślepione śrubami. Mój "mechanik" mówi że to przez słabe normy emisji spalin w 95 w Japoni i nie montowali. Prawda to?
Na NASIOC czytam, że częste problemy z przerywaniem pow 4k to przeskok paska rozrządu. Ale czy wtedy wkręcałby się na postoju do 7tyś?
No i tu następny temat zagadka mojego subu: nie mam sondy lambda, obydwa otwory (za turbo i przed katem) są zaślepione śrubami. Mój "mechanik" mówi że to przez słabe normy emisji spalin w 95 w Japoni i nie montowali. Prawda to?
Na NASIOC czytam, że częste problemy z przerywaniem pow 4k to przeskok paska rozrządu. Ale czy wtedy wkręcałby się na postoju do 7tyś?
WRX v2 JDM 1995 | EJ20GDW4NE | TY752VB3FA@TY752VB3AA | GF8C58D
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
zbadaj ciśnienie podczas jazdy
olej lambde
zobacz czy napinacz od rozrządu jeszcze się nadaje :)
jakie masz ecu? może zbiera syf z czujnika położenia tak jak u mnie.... i gubi synchronizacje efekt w moim przypadku był taki ze ciął paliwo właśnie przy pełnym ogniu zawsze w okolicy 4-4.5 tys ale nie za każdym razem
JDM
powiadasz
pozdro
olej lambde
zobacz czy napinacz od rozrządu jeszcze się nadaje :)
jakie masz ecu? może zbiera syf z czujnika położenia tak jak u mnie.... i gubi synchronizacje efekt w moim przypadku był taki ze ciął paliwo właśnie przy pełnym ogniu zawsze w okolicy 4-4.5 tys ale nie za każdym razem
JDM


pozdro
type R :D
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Więc zmierzyłem ciśnienie podczas jazdy:
1. przy równomiernym przyśpieszaniu waha się w granicach 2,2 - 2,4 bar
2. przy gwałtownym przyśpieszaniu wskakuje na ok 2,7 bar
Wg mnie tutaj nie ma problemu.
Lambdę olewam, bo jej nie mam
Rozrząd sprawdzony i wszystko się zgadza.
Poprawiłem jeszcze kilka innych niedogodności: masy na silniku!!!, dolot - lewe powietrze i teraz objawy są takie, że przy równomiernym (wolnym) przyśpieszaniu dokręcam oba budziki do końca. Gorzej jak zrobię "pedal to metal" i turbo chce wejść powyżej 15psi to zaczyna przerywać / szarpać. Kiedyś odkręcał się do 18psi (TD05, downpipe Japspeed,, IC z sti, mapa sti, wydech fujitsubo, hamowany 290 kucy)
Więc zabrałem się za sterowanie turbo - wymiana wężyków. Restryktor nie ruszany, pozostał na miejscu w rurce atmosferycznej. Zgodnie z: http://i200.photobucket.com/albums/aa27 ... system.jpg Na rurce do kompresora pozostawiłem oryginalny reduktor. Przeczyściłem solenoid i... nadal jest to samo.
Na luzie kręci się do 7tyś, więc problem jest pod obciążeniem z doładowaniem. Więc jak mam przetestować poprawność działania actuatora?
Pod gruchę podawać ciśnienie z manometrem i sprawdzać wychył? Przy 18 psi powinien mieć max wysunięcie? Tutaj przykładowy wykres dla serii: https://static.cobbtuning.com/cobbtunin ... tem_16.jpg
Jak natomiast przetestować solenoid?
1. przy równomiernym przyśpieszaniu waha się w granicach 2,2 - 2,4 bar
2. przy gwałtownym przyśpieszaniu wskakuje na ok 2,7 bar
Wg mnie tutaj nie ma problemu.
Lambdę olewam, bo jej nie mam

Rozrząd sprawdzony i wszystko się zgadza.
Poprawiłem jeszcze kilka innych niedogodności: masy na silniku!!!, dolot - lewe powietrze i teraz objawy są takie, że przy równomiernym (wolnym) przyśpieszaniu dokręcam oba budziki do końca. Gorzej jak zrobię "pedal to metal" i turbo chce wejść powyżej 15psi to zaczyna przerywać / szarpać. Kiedyś odkręcał się do 18psi (TD05, downpipe Japspeed,, IC z sti, mapa sti, wydech fujitsubo, hamowany 290 kucy)
Więc zabrałem się za sterowanie turbo - wymiana wężyków. Restryktor nie ruszany, pozostał na miejscu w rurce atmosferycznej. Zgodnie z: http://i200.photobucket.com/albums/aa27 ... system.jpg Na rurce do kompresora pozostawiłem oryginalny reduktor. Przeczyściłem solenoid i... nadal jest to samo.
Na luzie kręci się do 7tyś, więc problem jest pod obciążeniem z doładowaniem. Więc jak mam przetestować poprawność działania actuatora?
Pod gruchę podawać ciśnienie z manometrem i sprawdzać wychył? Przy 18 psi powinien mieć max wysunięcie? Tutaj przykładowy wykres dla serii: https://static.cobbtuning.com/cobbtunin ... tem_16.jpg
Jak natomiast przetestować solenoid?
WRX v2 JDM 1995 | EJ20GDW4NE | TY752VB3FA@TY752VB3AA | GF8C58D
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Mam ten sam problem :/ Już zrobiłem masę rzeczy które wydawały się być przyczyną ale nic nie pomogło. Wymienione świece, przepływka, sonda, luzy sprawdzone i są w normie, pompa paliwa Walbro, filtr paliwa, filtry oczywiście czyste, czujnik wałka i wału orygianle nowe. Także możesz w sumie wykluczyć rzeczy te co wymieniłem raczej. Jutro chce założyć jeszcze nowe DV może to jest przyczyną bo już nie mam pomysłu. A mam tak jak u Ciebie do 7 idzie na luzie bez problemu i na biegu jedynie przy lekkim operowaniu gazu jakoś idzie i do tego misfire.
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Dołączam się do tematu, mam przełożony silnik z jdm 265 KM 1996, TD 05. Silnik na jałowym 7000, obciążony około 5 i odcinka, teraz zmieniłem skrzynię na 4,44 i odcinka zapłonu przy 5 tyś? czy to normalne powiem że nie sprawdzałem wcześniej bo szybko nie jeżdżę! gdzie szukać?dodam że to jest irytujące bo auto zaczyna wbijać w fotel i nagle przerywa i dalej nie ciągnie! sonda odpięta, filtr paliwa nowy.
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Budynia, darecki1981, jeżeli w swoich silnikach macie cewki na świecach, to ich częstą przypadłością jest to, że pękają. Zdejmijcie te gumowe kapturki, co są na końcu fajki i sprawdźcie, czy cewka nie ma drobnych rys albo czy w ogóle się nie rozsypała. Jeżeli są rysy, czyli cewka jest już popękana, to znaczy, że iskra będzie przebijać ew. spieprzała na boki 

Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Tak są cewko moduły. A jest jakiś czujnik sprzęgła, biegu jałowego czy coś w tym stylu który mógłby to powodować?
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Tylko że cewki były sprawdzane i wykazują dobrą kondycję ponoć!?dodam że jestem na europejskich cewkach japońskie leżą w garażu, podobno nie można było ich podłączyć pod stare okablowanie, ale ja uważam że był słaby elektromechanik, a mnie nie było żeby przypilnować. Czy ktoś może mi doradzić dobrego magika w zachodniopomorskim od tych aut?
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
spinasz zielone kostki od diagnostyki znajdujące się pod kierą i przekręcasz zapłon, w tym czasie załączają sie wiatraki i słychać szybki i regularne tykanie solenoiduBudynia pisze: Jak natomiast przetestować solenoid?

niby jest w skrzyni czujnik wolnych obrotów ew. coś w tym rodzaju, nie jestem pewien, ale czy to będzie miało wpływ, nie wydaję mi siędzidas19 pisze: A jest jakiś czujnik sprzęgła, biegu jałowego
mówię o starym typie tych cewek, japońskie i euro niczym się nie różniły z tych lat, te same wtyczki, no chyba, że są z new age'a, to już inna bajkadarecki1981 pisze: Tylko że cewki były sprawdzane i wykazują dobrą kondycję ponoć!?dodam że jestem na europejskich cewkach japońskie leżą w garażu
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Ja mam problem od kiedy mam auto w sumie miala być walnięta tylko sonda ale ok ;) Dzisiaj czytałem wiele tematów i chciałem się zapytać jak ustawić i jakie powinny być parametry TPS ?? Mój wóz to wrx 2004 218 km. Jutro założę jeszcze nowe DV...
- freediver
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: W-wa
- Auto: WRX 01' pogromca owadów :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
W 2004 WRXy miały już 225KMdzidas19 pisze:Ja mam problem od kiedy mam auto w sumie miala być walnięta tylko sonda ale ok ;) Dzisiaj czytałem wiele tematów i chciałem się zapytać jak ustawić i jakie powinny być parametry TPS ?? Mój wóz to wrx 2004 218 km. Jutro założę jeszcze nowe DV...

Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Brahu właśnie się dowiedziałem od znajomego żeby skupić się na sterowaniu turbo oraz właśnie cewkach.
Cewki pooglądać po oczyszczeniu bardzo dokładnie, a nawet pokusić się o taki test: owinąć taśmą izolacyjną jak grubo się da żeby weszły w gniazda i sprawdzić czy nie ma ciut różnicy. Przebić taśmę przebije ale mówi, że powinno się odczuć lekką różnicę. Podobno na luzie bez obciazenia nie ma takiego zapotrzebowania na sztrom, więc może się kręcić. Objaw nasili się przy pełnym obciążeniu. Darecki tylko jak sprawdził? Mierzył chociaż napięcia, oporności? Mam ten sam problem, mój pan Henio wyjął zobaczył że są i wsadził i mówi okej!
Drugie podejrzenie to te sterowanie turbo... i jest sposób aby przetestowaniu solenoidu: ominąć go
a dokładnie zostawić wszystko jak jest i mechanicznie zblokowac wastegate aby był otwarty. Wtedy dać mu buta i jak ominie magiczne 15psi = 1bar (gdzie u mnie jest granica) to będzie oznaczało, że sterowanie szwankuje. Z tym butem to tak ostrożnie oczywiście
Niestety testy w weekend dopiero...
Można sprawdzić na ECU czy działa. W pozycji neutralnej jest napięcie, na każdym innym biegu jest 0v
Jak masz 4 wtyczkowe ECU polecam stronę 17 http://ken-gilbert.com/wrx/mans/pre97/Diagnostics.pdf
A czy to może mieć wpływ?? U mnie działa czujnik i szarpie motor... więc
Dodam jeszcze że u siebie system EVAP mam wycięty, króćce zaślepione i zblokowany kod 35 w ecu. Ale to nie powinno mieć znaczenia...
Cewki pooglądać po oczyszczeniu bardzo dokładnie, a nawet pokusić się o taki test: owinąć taśmą izolacyjną jak grubo się da żeby weszły w gniazda i sprawdzić czy nie ma ciut różnicy. Przebić taśmę przebije ale mówi, że powinno się odczuć lekką różnicę. Podobno na luzie bez obciazenia nie ma takiego zapotrzebowania na sztrom, więc może się kręcić. Objaw nasili się przy pełnym obciążeniu. Darecki tylko jak sprawdził? Mierzył chociaż napięcia, oporności? Mam ten sam problem, mój pan Henio wyjął zobaczył że są i wsadził i mówi okej!

Drugie podejrzenie to te sterowanie turbo... i jest sposób aby przetestowaniu solenoidu: ominąć go


Niestety testy w weekend dopiero...
Jest czujnik położenia biegu jałowego http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1190803dzidas19 pisze:... A jest jakiś czujnik sprzęgła, biegu jałowego czy coś w tym stylu który mógłby to powodować?
Można sprawdzić na ECU czy działa. W pozycji neutralnej jest napięcie, na każdym innym biegu jest 0v
Jak masz 4 wtyczkowe ECU polecam stronę 17 http://ken-gilbert.com/wrx/mans/pre97/Diagnostics.pdf
A czy to może mieć wpływ?? U mnie działa czujnik i szarpie motor... więc

Dodam jeszcze że u siebie system EVAP mam wycięty, króćce zaślepione i zblokowany kod 35 w ecu. Ale to nie powinno mieć znaczenia...
WRX v2 JDM 1995 | EJ20GDW4NE | TY752VB3FA@TY752VB3AA | GF8C58D
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
nie wiem, co mi się z tymi wolnymi obrotamiBudynia pisze: Jest czujnik położenia biegu jałowego

Budynia, a nie masz po prostu jakiegoś zaworku na podmiankę, popytaj w okolicy, czy ktoś nie pożyczy Ci na chwilę. Co do cewek, to na wolnych, to aż żal kręcić auto pod czerwone pole

Powodzenia!
edit
Co do solenoidu, to jakby się coś z nim działo, to CEL powinien Cię o tym powiadomić..
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Siemka wymiana DV nic nie dała. Tak z ciekawości rozłączyłem wtyczkę obok solenoidu chyba od sondy tej pod silnikiem i samochód zaczął lepiej jeździć. Teraz wyłączyłem aku żeby ecu zresetować. Podłącze za jakiś czas i może w końcu coś się zmieni ;) A auto na każdym biegu idzie praktycznie do odcinki ale powyżej tych 4 tys przerywa ale nie tak bardzo jak wcześniej.
Mam kolejny trop. Znajomy mechanik powiedział mi że to na pewno sensor map bo już się spotkał z czymś takim i serwisówka podaje 4.0-4.8V na zgaszonym i 1.1-1.9V na odpalonym u mnie jest na zgaszonym 2.26 a na odpalonym 1.30 więc jedno się łapie a drugie nie więc czujnik może być walnięty??
Dodaje jeszcze link do tego co mi udało się wyczytać z subary no niestety nie chce się połączyć przez FreeSSM. http://www.sendspace.pl/file/b633b1a1234c739bee33fea
Jeżeli ktoś coś z tego odczyta i to coś pomoże to deklaruje się postawić mu największą możliwą flaszkę którą uda mi się kupić w sklepie :)
Mam kolejny trop. Znajomy mechanik powiedział mi że to na pewno sensor map bo już się spotkał z czymś takim i serwisówka podaje 4.0-4.8V na zgaszonym i 1.1-1.9V na odpalonym u mnie jest na zgaszonym 2.26 a na odpalonym 1.30 więc jedno się łapie a drugie nie więc czujnik może być walnięty??
Dodaje jeszcze link do tego co mi udało się wyczytać z subary no niestety nie chce się połączyć przez FreeSSM. http://www.sendspace.pl/file/b633b1a1234c739bee33fea
Jeżeli ktoś coś z tego odczyta i to coś pomoże to deklaruje się postawić mu największą możliwą flaszkę którą uda mi się kupić w sklepie :)
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Mierzył chociaż napięcia, oporności? Mam ten sam problem, mój pan Henio wyjął zobaczył że są i wsadził i mówi okej!Brahu właśnie się dowiedziałem od znajomego żeby skupić się na sterowaniu turbo oraz właśnie cewkach.

czyli znowu zgaduj zgadula, tak oporności zostały zmierzone przez zakład mechaniczny, więc dlaczego by mieli kłamać?
do kogo najlepiej by się udać i rozwiązać problem?
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Ja niestety nie dokonałem żadnych testów przy subu (sterowanie turbo/cewki), chwilowo zostałem samotnym tatuśkiem więc czasu nie ma.
Ale jest u mnie zmiana: pogarsza się
Tzn na wolnych coraz częściej wypadają zapłony i ewidentnie czuć bogatą mieszankę - więc stawiam u mnie na cewki. Lecz na testy i ew. wymianę trochę poczekam...
W wolnym wieczornym czasie zrobiłem interfejs do mojego staruszka i zrzuciłem dane z jazdy:
Pierwsza część zrzutu to 3-krotne przyśpieszanie "pedal to metal" i po osiągnięciu ok 100 obciążenia silnika następowały szarpania. Druga część to dla porównania spokojny przejazd. Pod każdą sekcją podsumowanie max i min wartości. Nie liczę, że ktoś pomoże w tak archaicznym monitorze coś się dopatrzyć, ale może są tacy magicy :P
dzidas19 to właśnie mam na tapecie sprawdzić - sterowanie turbo, a MAP sensor to jeden z podejrzanych. Volty i ohmy na postoju to jedno, ale jak się to to zachowuje w czasie obciążenie to drugie. Dlatego zblokowanie turbo i sprawdzenie czy przerywa powyżej odpowiedniego ciśnienia to dobry sposób aby to zweryfikować...
darecki1981 chyba najlepszy sposób to samemu oglądnąć cewki... Ze zdjęć przesłanych przez brahu (dzieki!) te pęknięcia spokojnie widać, nie trzeba mikroskopu czy innych narządów...
Ale jest u mnie zmiana: pogarsza się

Tzn na wolnych coraz częściej wypadają zapłony i ewidentnie czuć bogatą mieszankę - więc stawiam u mnie na cewki. Lecz na testy i ew. wymianę trochę poczekam...
W wolnym wieczornym czasie zrobiłem interfejs do mojego staruszka i zrzuciłem dane z jazdy:
Pierwsza część zrzutu to 3-krotne przyśpieszanie "pedal to metal" i po osiągnięciu ok 100 obciążenia silnika następowały szarpania. Druga część to dla porównania spokojny przejazd. Pod każdą sekcją podsumowanie max i min wartości. Nie liczę, że ktoś pomoże w tak archaicznym monitorze coś się dopatrzyć, ale może są tacy magicy :P
dzidas19 to właśnie mam na tapecie sprawdzić - sterowanie turbo, a MAP sensor to jeden z podejrzanych. Volty i ohmy na postoju to jedno, ale jak się to to zachowuje w czasie obciążenie to drugie. Dlatego zblokowanie turbo i sprawdzenie czy przerywa powyżej odpowiedniego ciśnienia to dobry sposób aby to zweryfikować...
darecki1981 chyba najlepszy sposób to samemu oglądnąć cewki... Ze zdjęć przesłanych przez brahu (dzieki!) te pęknięcia spokojnie widać, nie trzeba mikroskopu czy innych narządów...
WRX v2 JDM 1995 | EJ20GDW4NE | TY752VB3FA@TY752VB3AA | GF8C58D
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
po czym twierdzisz, że bogatą, bo raczej chyba ubogąBudynia pisze: ewidentnie czuć bogatą mieszankę

Fajnie, że zgrałeś logi ale teraz coś z tego odczytać, to trzeba kogoś kumatego znaleźć. Jak u Ciebie z odpalaniem po dłuższym postoju, tzn. na zimnym silniku? Pali od strzała, czy za którymś razem i czy jak już odpali, to silnik kuleje na początku?
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
co do tych cewek
jezeli auto kreci do 7k
to malo prawdopodobne ze stanowia problem
przy 7k obr cewki maja sporo wiecej roboty niz przy 4 gdzie wystepuje problem
strzelam ze komp mysli ze przeladowuje i tnie zaplon
map sensor podmien do testow
jak tam sprawa maf? z tego co wiem tez lubia padac
zobacz co sie stanie jak odepniesz solenoid
turbo bedzie dzialalo na samym akutatorze
doladowanie spadnie...
ale temat cisnienia paliwa mnie zastanawia
2.7bara? przy plnym ogniu?
jezeli na wolnych obrotach masz podcisnienie ok -0.7bara a cisnienie paliwa 2.2 daje to ok 3 bar cisnienia wtrysku
jezeli w kolektorze ssacym masz zakladam 1bar a podajesz paliwo pod cisnieniem 2.7 to efektywne cisnienie bedzie tylko 1.7bara....
troszke q2 malo?
logi
update :)
od 2 h patrze w te logi :)
czym jest parametr O2Avg i jak go rozumiec
i czy te zera ktore pojawiaja sie od czasu do czasu tu i tam to norma czy generator twoich problemów :)
reszta dla mnie laika wyglada ok tylko ze rozdzielczosc mala :/
powodzenia
jezeli auto kreci do 7k
to malo prawdopodobne ze stanowia problem
przy 7k obr cewki maja sporo wiecej roboty niz przy 4 gdzie wystepuje problem
strzelam ze komp mysli ze przeladowuje i tnie zaplon
map sensor podmien do testow
jak tam sprawa maf? z tego co wiem tez lubia padac
zobacz co sie stanie jak odepniesz solenoid
turbo bedzie dzialalo na samym akutatorze
doladowanie spadnie...
ale temat cisnienia paliwa mnie zastanawia
2.7bara? przy plnym ogniu?
jezeli na wolnych obrotach masz podcisnienie ok -0.7bara a cisnienie paliwa 2.2 daje to ok 3 bar cisnienia wtrysku
jezeli w kolektorze ssacym masz zakladam 1bar a podajesz paliwo pod cisnieniem 2.7 to efektywne cisnienie bedzie tylko 1.7bara....


update :)
od 2 h patrze w te logi :)
czym jest parametr O2Avg i jak go rozumiec
i czy te zera ktore pojawiaja sie od czasu do czasu tu i tam to norma czy generator twoich problemów :)
reszta dla mnie laika wyglada ok tylko ze rozdzielczosc mala :/
powodzenia

type R :D
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Panowie ja po odłączeniu 1 sondy zauważyłem poprawę więc kupiłem sondę denso pierwszą jutro powinna się pojawić. Sondę już raz zmieniałem ale tą drugą więc zobaczymy ale mam nadzieję że w końcu będzie to trafione ;)
Re: Ciśnienie paliwa - przerywanie pow. 4 tyś.
Jak nie ma spalania (wypadł zapłon) to mieszanka idzie w wydech więc wg mnie to bogata.
Co do logów to też lajkonik ze mnie. Kilka opisów parametrów jest tutaj: http://www.4bc.org/vanagon/SSM_params_analysis.html
Co do zer to raczej obwiniam interfejs. Miałem problem z mosfetami w układzie i zastapiłem je ciut mocniejszymi. Moze przez to nie łapią jakiś danych/mają jakieś lagi? Nie wiem, ale na razie nie przywiązuję się do tych zer
Ogólnie interfejs przekazuje dane szeregowo więc każda pozycja w wierszu pojawia się co 100-200ms. Czyli jeden wiersz to około 2 sekundy. Na takich danych trudno wyciągnąć wnioski, ale chciałem żeby ktoś zerknął i może pokazał obszar nad którym się skupić. W interfejsie można ograniczyć pomiar do jednej wartości i wtedy mamy częstszy pomiar.
Gix no właśnie nie wiem czy taka sama energia jest indukowana przez cewke na postoju i pod obciążeniem?
A może mam kilka awarii które się nałożyły? Znając moje szczęście to tak będzie
Co do logów to też lajkonik ze mnie. Kilka opisów parametrów jest tutaj: http://www.4bc.org/vanagon/SSM_params_analysis.html
Co do zer to raczej obwiniam interfejs. Miałem problem z mosfetami w układzie i zastapiłem je ciut mocniejszymi. Moze przez to nie łapią jakiś danych/mają jakieś lagi? Nie wiem, ale na razie nie przywiązuję się do tych zer

Ogólnie interfejs przekazuje dane szeregowo więc każda pozycja w wierszu pojawia się co 100-200ms. Czyli jeden wiersz to około 2 sekundy. Na takich danych trudno wyciągnąć wnioski, ale chciałem żeby ktoś zerknął i może pokazał obszar nad którym się skupić. W interfejsie można ograniczyć pomiar do jednej wartości i wtedy mamy częstszy pomiar.
Gix no właśnie nie wiem czy taka sama energia jest indukowana przez cewke na postoju i pod obciążeniem?
A może mam kilka awarii które się nałożyły? Znając moje szczęście to tak będzie

WRX v2 JDM 1995 | EJ20GDW4NE | TY752VB3FA@TY752VB3AA | GF8C58D