Strona 1 z 1
dalszy ciąg szukania imprezy
: 18 mar 2014, o 18:24
autor: pio1188
na co zwracać uwagę . co najczęściej się psuje.
z góry dzięki za pomoc
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
: 18 mar 2014, o 18:25
autor: pio1188
chodzi o impreze 2.0 115 rok 99-2000
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
: 19 mar 2014, o 10:51
autor: ptk22
pio1188 w tym roczniku imprezy 2.0 były już 125km. Należy zwrócić uwagę jak poprzedni właściciel je serwisował. Jak serwisowane prawidłowo to samochód będzie praktycznie bezawaryjny.
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
: 20 mar 2014, o 10:17
autor: marat
Przede wszystkim wejdź pod auto i wtedy będzie widać gdzie ma wycieki. Najlepiej jak będzie suchy najczęściej olej może wyciekać np. z pod pokrywy zaworów, z simeringów przy silniku, maglownica czy sucha, skrzynia biegów, miska olejowa, tylny dyfer. Ogólnie to samo co w innych autach. Trzeba trochę osłuchać silnik czy nie ma jakiś niepokojących stuków bo potem może okazać się że to panewka i wtedy tanio nie będzie. Podczas jazdy próbnej trzeba sprawdzić czy nie ściąga jak zachowuje się przy szybszym pokonywaniu zakrętów, jak przyśpiesza najlepiej na dwójce bądź trójce przycisnąć go do końca w tedy będzie wiadomo czy w pewnym zakresie obrotów się nie dławi, powinien równo ciągnąć do odcinki.
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
: 20 mar 2014, o 10:22
autor: darecki1981
jak przyśpiesza najlepiej na dwójce bądź trójce przycisnąć go do końca w tedy będzie wiadomo czy w pewnym zakresie obrotów się nie dławi, powinien równo ciągnąć do odcinki.
pod warunkiem że prowadzi sprzedający 
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
: 20 mar 2014, o 18:25
autor: marat
Z tym piłowaniem silnika to mówiłem troche pół żartem bez urazy, ale bywało tak, że ktoś kupował subaru a sprzedawca przewiózł go po emerycku, a po zakupie przy wyprzedzaniu okazało się że silnikowi od 4500 obrotów barkowało mocy jakby miał odcinke i zonk gotowy. To samo przy silnikach z wiatrakiem lepiej jak widać ile ładuje bo po przesiadce z n/a na turbo nawet z padniętym turbem wydaje się że mocy dużo w porównaniu do n/a.
Wszystko zależy na jakiego sprzedawce się trafi
Jak widać uczciwy sprzedawca i auto ze znaną historią (np. z forum) to można brać w ciemno zaś jak kupuje się od handlarza który handluje wszystkim i sam nie zna się na subaru (np. jeden mówił mi że subaru 1.6 ma silnik v6 to go wyśmiałem) to nie wiadomo na co się trafi
Re: dalszy ciąg szukania imprezy
: 23 mar 2014, o 10:34
autor: dodo
W przypadku imprez NA gdzie sprzęgło jest na linke, jak wsiądziesz i wydaje Ci się że pedał sprzęgła ciężko chodzi to znaczy że docisk i łożysko jest do wymiany niedługo. Często z tego powodu też pęka łapa w skrzyni ale wtedy już się w zasadzie biegów nie da zmieniać za dobrze. Ogólnie sprzęgło będzie ciężej chodzić niż w GTku, ale nie jak kamień. Nie slizga się, nie szarpie przy ruszaniu tylko trzeba wielkiej siły użyć żeby wysprzęglić jeśli już na nie czas.