Strona 1 z 1

Innovatemotorsports - zegary - brak mocy?

: 19 mar 2014, o 06:53
autor: mcc
Czy ktos zetknal sie z marka jak w temacie? Jakie doswiadczenia? Maja fajne budziki i pytanie jak sie jakosciowo pozycjonuja?

Pzw,
MCC

Re: Innovatemotorsports - zegary

: 20 mar 2014, o 06:10
autor: mcc
nikt nie podpowie ;-(

A takie bajery o nim pisza (The new Innovate Motorsports Digital MTX Series Air/Fuel Ratio Gauge utilizes the only 100% digital Wideband air/fuel ratio technology on the market! ), ze zastanawiam sie czy sie nie skusic na setup 3ch zegarow:

1. AFR
2. Oil temp+press
3. Vacuum / Boost & Shift Light

Pzw,
MCC

: 20 mar 2014, o 14:18
autor: siewcu
Z Innovate to tylko z AFR się spotkałem, ale to i tak bardziej z LC-1 czy też LM-2... Zegary wolałbym chyba inne :) Ile taki zestaw będzie kosztował +/-?

Re: Innovatemotorsports - zegary

: 20 mar 2014, o 14:30
autor: mcc
I jak ten AFR? Bo z tego co wiem wlasnie sonda jest kluczowym elementem...

Za kazdy z w/w ok 160USD.

Pzw,
MCC

: 20 mar 2014, o 14:50
autor: siewcu
no działa, sama sonda jest z tego co pamiętam boscha, tak jak w vw z fabryki...

a w ramach alternatywy http://driftshop.pl/shop/index.php?730, ... ilnika-ebc ;)

Re: Innovatemotorsports - zegary

: 21 mar 2014, o 00:50
autor: mcc
Do tego chyba czujniki trzeba dokupic? Nie ma AFRu.

Kto to zrobil?

Pzw,
MCC

: 21 mar 2014, o 12:40
autor: siewcu
Coś w zestawie jest, coś trzeba dokupić. O AFR trzeba by zapytać, może uda się zamiast któregoś czujnika podłączyć(np IAT). Produkt krajowy ;)

Re: Innovatemotorsports - zegary

: 21 mar 2014, o 18:40
autor: mcc
Musze szybko kupic co najmniej boosta bo mnie k...ca strzeli :wall:

Nie wiem czy to cos nie tak z przeplywomierzem, czy cos innego (w subaruauto.pl wymienila jakas rurke przy turbinie, ktora pekla - ale poza tym wszystko wydaje sie ok) - czasami ciagnie jak diabli zaczynajac od 2.5k rpm, czasami jakby turbina sie budzila w okolicach 4k rpm i cos tam syczy, ale czy laduje grom wie - idzie jak wolny ssak :wall:

Doprowadza mnie to do szalu - moj doladowany ford jest bardziej przewidywalny, a jego nie oszczedzam, nie chlodze turbiny, nie rozgrzewam prawidlowo :evil:

Jutro lece w trase - zastanawiam sie czy nie wymienic przeplywomierza na probe (mam takie gowno za 30USD), ale bez zegara nie wiem co sie dzieje.

Pzw,
MCC

: 22 mar 2014, o 09:44
autor: siewcu
Może się solenoid blokuje?

Re: Innovatemotorsports - zegary - brak mocy?

: 22 mar 2014, o 14:02
autor: mcc
cos powinno wyrzucac na kompie? Jak to zdebugowac? Dzieje sie od przypadku do przypadku...

Pzw,
MCC