Syk turbiny
: 6 kwie 2014, o 01:03
Witam, mam pytanie. W wielu subaru, po puszczeniu pedału gazu, słychać syk. Jak można zrobić coś takiego w swoim samochodzie? Czy szkodzi to silnikowi? 

Tak samo kompletnie zbędny.booSTi pisze:ale w wysilonych maszynkach obowiązkowy :D
Tak, założyć zawór upustowy atmosferyczny - BOV. Z minusów może lekko pójść w górę spalanie i może zacząć strzelać z wydechu - ale reguły na to nie ma.Charliey pisze:Muszę coś w samochodzie wymieniać, żeby powietrze były upuszczane ?? Jakie są tego minusy? :)
Czyli należy jeździć na całkowicie zamkniętym układzie dolotowym, skoro zawór upustowy jest kompletnie zbędny. W takim razie ciekawe po co producent DV zamontował, skoro jest zbędne :)jarmaj pisze:Tak samo kompletnie zbędny.booSTi pisze:ale w wysilonych maszynkach obowiązkowy :D
Można sobie też wbić w dach samochodu kilof. Z minusów w czasie deszczu może trochę cieknąć i przy wjeździe do parkingów podziemnych może być auto za wysokie, ale reguły na to nie ma.siewcu pisze:Tak, założyć zawór upustowy atmosferyczny - BOV. Z minusów może lekko pójść w górę spalanie i może zacząć strzelać z wydechu - ale reguły na to nie ma.Charliey pisze:Muszę coś w samochodzie wymieniać, żeby powietrze były upuszczane ?? Jakie są tego minusy? :)
Tu nie jest mowa o zaworze recyrkulacyjnym, tylko upuszczającym na zewnątrz.siewcu pisze:Czyli należy jeździć na całkowicie zamkniętym układzie dolotowym, skoro zawór upustowy jest kompletnie zbędny. W takim razie ciekawe po co producent DV zamontował, skoro jest zbędne :)jarmaj pisze:Tak samo kompletnie zbędny.booSTi pisze:ale w wysilonych maszynkach obowiązkowy :D
Tu trochę do poczytania: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/t ... a-z-jazdy/Charliey pisze:Muszę coś w samochodzie wymieniać, żeby powietrze były upuszczane ?? Jakie są tego minusy? :)
Kilof polecam wbić w swój dach, użyj jakiegoś sensownego argumentu anty BOV - gadka na zasadzie "nie bo nie" i jakieś co najmniej żałosne porównania dobrze nie świadczą. I jakiś konkretny argument na to, że nie mam racji - bo póki co Ty nie masz.jarmaj pisze:Można sobie też wbić w dach samochodu kilof. Z minusów w czasie deszczu może trochę cieknąć i przy wjeździe do parkingów podziemnych może być auto za wysokie, ale reguły na to nie ma.siewcu pisze:Tak, założyć zawór upustowy atmosferyczny - BOV. Z minusów może lekko pójść w górę spalanie i może zacząć strzelać z wydechu - ale reguły na to nie ma.Charliey pisze:Muszę coś w samochodzie wymieniać, żeby powietrze były upuszczane ?? Jakie są tego minusy? :)
Po co?siewcu pisze: jakiś konkretny argument na to, że nie mam racji - bo póki co Ty nie masz.
hati pisze: BOV lepiej pracuje w komplecie z "angel eyes"
No dobra, spam zaczął się nawet w dziale technicznym. Powiedz "kolego" coś o swoim Subaru - jak się sprawuje, dlaczego kupiłeś i takie tam. Bo odnoszę wrażenie żeKiapol1057 pisze:Witam serdecznie! Zdjęcia muszą być bardzo wyraźne i muszą odzwierciedlać rzeczywisty wygląd produktu. Niestety często mamy do czynienia z oszustami, którzy przerabiają fotki w programach graficznych!
którzy z niewiadomego bliżej powodu chcą storpedować to całkiem fajnie czytające się forum.Kiapol1057 pisze:mamy do czynienia z oszustami
mcc pisze: a to da sie do Subarynki kupic "angel eyes"?
Takie podpowiedzi to dla siebie zatrzymaj i nigdzie tego nie pisz, i poszukaj jak działa ALS i jak jest skonstruowany dolot w prawdziwych rajdówkach...hati pisze:Zeby wrocic do watku i koledze cos tam podpowiedziec - z tego co sie orientuje to syk upuszczanego powietrza jest sensowny w autach ktore mają podtrzymanie turbo i z niego korzystają, w rajdowkach czyli (chyba ze ktos zamontowal toto w cywilu) .