Witam serdecznie nie powiem że sporo na temat bov'a nie czytałem o wadach i zaletach (w sumie pssssttt najlepszy) ale może ktoś potwierdzić jak jest naprawdę na wielu stronach chwalą i piszą same zalety (wiem żeby sprzedać). Znam też wielu ludzi którzy BOV'a mają i nie ma przelewania, siarczystych pieronów z tyłu itp
Podobno TIAL oferuje coś typu hybryda (może się myle) ale wersja QR to zawory recyrkulacyjne tyle tylko że na stronie nie wspomniane jest że powietrze wraca w układa a za sprężarke !
Więć w końcu dalej ECU wprowadzany jest przez przepływomierz w błąd TAK ????????????????????????????
Jest ktoś kto BOV'a ma i powie że warto...tak właśnie dla ppsssssssss lub
1:29s właśnie taki mi się podoba ale gościu nie ma czasu żeby na codzień ze mną jeździć hahhahaha
Pozdro
Re: BLOW OFF
: 6 kwie 2014, o 17:52
autor: AMI
Nie warto.
Re: BLOW OFF
: 6 kwie 2014, o 18:27
autor: darecki1981
AMI, a jeżeli jest oryginalnie gc8 96 jdm
Re: BLOW OFF
: 6 kwie 2014, o 18:29
autor: radeek21
no właśnie jak pisze darecki1981 co wtedy jak jest ORI ktoś nie głupi jakoś musiał to zainstalować bez pewnie skutków ubocznych....jakieś pomysły ?????
Re: BLOW OFF
: 6 kwie 2014, o 18:47
autor: booSTi
On tam imituje dwa dźwięki, blow joba oraz chichot turbiny (wracające powietrze uderza w turbinę).
Re: BLOW OFF
: 6 kwie 2014, o 18:51
autor: darecki1981
z tym że on tak nie brzęczy jak na odpuście pistony
Re: BLOW OFF
: 6 kwie 2014, o 19:11
autor: AMI
darecki1981 pisze:AMI, a jeżeli jest oryginalnie gc8 96 jdm
Przypuszczam, ze watpie.
Re: BLOW OFF
: 6 kwie 2014, o 22:22
autor: radeek21
czyli ogólnie reasumując i niciągnąc w nieskończoność...NIE WARTO ?!
OK nie żeby to był dla mnie priorytet ale nie ukrywam że idąc ulicą jak słyszysz z oddali ppsssssyyyttttt ...i nagle widzisz SUBARU....to jest coś
Re: BLOW OFF
: 7 kwie 2014, o 00:01
autor: piter
AMI, daj spokój, niech się chłopaki cieszą na swój sposób, jak tak bardzo chcą to niech montują te zawory ... dobrze czy źle, nieważne, niech robią psss i niech się ludzie na ulicy oglądają ... co nam do tego
PS. pilnujcie żeby ten zawór był sprawny i sprężyna nie przepuszczała kiedy nie trzeba ... przynajmniej straty będą mniejsze
Re: BLOW OFF
: 7 kwie 2014, o 07:15
autor: darecki1981
PS. pilnujcie żeby ten zawór był sprawny i sprężyna nie przepuszczała kiedy nie trzeba ... przynajmniej straty będą mniejsze
oj to prawda, ja nawet jakbym chciał się pozbyć blowa to muszę wsadzić dużą zaślepę, jak mówię u mnie jest na stałe fabrycznie tylko mój tak nie robi pssssssss i nikt się nie ogląda
Re: BLOW OFF
: 7 kwie 2014, o 07:33
autor: jarmaj
Obawiam się, że nie wiesz o czym tu mowa. A jest o BOV, czyli zaworze wypuszczającym powietrze do atmosfery, na zewnątrz układu dolotowego. I nigdy takiego nie było fabrycznie, więc Ty też go nie masz. Chyba że ktoś go zamontował.
darecki1981 pisze:jak mówię u mnie jest na stałe fabrycznie tylko mój tak nie robi pssssssss i nikt się nie ogląda
Czyli mówisz zapewne o zwykłym zaworze recyrkulacyjnym, który też upuszcza ciśnienie z dolotu, ale nadmiar powietrza trafia spowrotem do dolotu - przed turbinę.
Zmartwię Cię. Twój samochód nie jest tu zbytnio nadzwyczajny. Nawet w ogóle. Taki zawór jest w każdej doładowanej Imprezie
darecki1981 pisze: u mnie jest identycznie, to jest blow off ten typ tak ma.
tak, to jest BOV, ale to nie jest rozwiązanie fabryczne ... fabrycznie jest DV
Re: BLOW OFF
: 7 kwie 2014, o 09:31
autor: AMI
darecki1981 pisze:jarmaj, http://allegro.pl/silnik-ej20gdw5he-260 ... 66136.html
Mówię o tym niebieskim przewodzie co jest po lewej stronie patrząc od przodu u mnie jest identycznie, to jest blow off ;-)ten typ tak ma.Ten sam motor.
Nie, nie ma - a na pewno nie fabrycznie.
Ale oczywiscie mozesz wierzyc uparcie, ze jest inaczej :).
Re: BLOW OFF
: 7 kwie 2014, o 09:36
autor: AMI
piter pisze:AMI, daj spokój, niech się chłopaki cieszą na swój sposób, jak tak bardzo chcą to niech montują te zawory ... dobrze czy źle, nieważne, niech robią psss i niech się ludzie na ulicy oglądają ... co nam do tego
PS. pilnujcie żeby ten zawór był sprawny i sprężyna nie przepuszczała kiedy nie trzeba ... przynajmniej straty będą mniejsze
Nie no, niech sobie zakladaja, jak chca - ale sens jest zaden wiekszy, zwlaszcza w mniej lub bardziej seryjnej turbo-Imprezie, jak sam wiesz, a nawet moze byc klopot.
Oczywiscie to wszystko da sie "zamapowac" - ale tutaj idziemy w kolejny problem, jak mnie zycie ostatnio nauczylo - niektore zawory sa slabawej jakosci (to oczywiscie moze dotyczyc tez aftermarketowych recyrkulacyjnych) i niestety, potrafia sie zacinac, popuszczac, powodujac rozne dziwne problemy.
Nawet wierze, ze niektorzy problemow nie widza - bo czasem sa one stosunkowo delikatne.
Tak wiec ostatnio zaoptowalem za seryjnym zaworem z new age sti i mam nadzieje, ze to zakonczy przynajmiej czesc problemow (drugi, to sfajczone ecu, hehe :))
Re: BLOW OFF
: 7 kwie 2014, o 09:36
autor: darecki1981
Nie muszę wierzyć po prostu to wiem
Re: BLOW OFF
: 7 kwie 2014, o 09:40
autor: AMI
No to zapewne katalog czesci subaru sie myli w takim razie. Jasne.
Zeby bylo konkretnie - w pierwszych rocznikach Imprezy siedzi cos w tym stylu:
Po obu stronach wejscia/wyjscia - jedno w strone rury intercoolera, drugie w strone powrotu do dolotu.
Imprezy seryjnie nie mialy zaworow upustowych atmosferycznych.
Re: BLOW OFF
: 10 kwie 2014, o 20:56
autor: hati
AMI, nas nie przekonają że czarne jest czarne, a białe jest białe ... :D
Re: BLOW OFF
: 12 kwie 2014, o 21:37
autor: NADZIOS
Oczywiście że nie miały ja mam identycznie zrobione jak na tej fotce z allegro tylko u mnie siedzi pionowo i żadnych problemów nie mam aa syczenie słychać z daleka ;]