Witam.
Można spróbować czegoś takiego- światła na OFF, zapłon na OFF .
Przekręcamy zapłon na ON(bez uruchamiania silnika), światła na ON, następnie naciskamy przycisk(?) kasowania - przełączania przebiegów (okolice wyświetlacza przejechanych km) cztery razy,
następnie przełącznik świateł na OFF i ponownie cztery razy ten od kasowania przebiegu, znowu światła ON i cztery razy kasowanie przeb. UWAGA: mamy na to ok 10s. światła można wyłączyć.
Po tej sekwencji na wyświetlaczu km zostaną wyświetlone kody silnika i podwozia (przyciskiem kasującym przebieg przechodzimy między trybami),
Patent działa w IMPREZIE GH 2.5i MY2009 i na pewno też w Forkach ale nie wiem w jakich rocznikach.
Jeżeli temat znany na forum to proszę o podklejenie gdzieś wyżej, bo ciężko znaleźć, a w GH to chyba jedyny sposób bez podłączania czegokolwiek.
Pozdrawiam.
Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- lutek34
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Krosno
- Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
remix73 pisze: Patent działa w IMPREZIE GH 2.5i MY2009 i na pewno też w Forkach ale nie wiem w jakich rocznikach.
Działa chyba we wszystkich modelach od 2006, u mnie w Tribece to działa, o czym pisałem na innym forum
- zgrocca
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: dwa koła odrzeszowa
- Auto: forester black, wolny ssak
- Polubił: 25 razy
- Polubione posty: 8 razy
Re: Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
https://www.aliexpress.com/item/A202-Mu ... 0.0.iFqfIJ
coś takiego zakupiłem
w forest 06 czyta / kasuje kody
ponadto prędkość , temperaturę , napiecie , spalanie ---choć sam niewiem co o tym sadzić bo przy daniu w palnik potrafi 3o pokazać
ponadto wskazania z czujników przepływu - cos czego zupełnie niewiem co wskazuje ... mechanik pewniew wie
średnią prędkość przejazdu
i jeszcze pare innych rzeczy
ciekawe jest że można ustawić ti-tanie zmiany biegów przy określonych obrotach
to tak jako ciekawostkę....
coś takiego zakupiłem
w forest 06 czyta / kasuje kody
ponadto prędkość , temperaturę , napiecie , spalanie ---choć sam niewiem co o tym sadzić bo przy daniu w palnik potrafi 3o pokazać
ponadto wskazania z czujników przepływu - cos czego zupełnie niewiem co wskazuje ... mechanik pewniew wie
średnią prędkość przejazdu
i jeszcze pare innych rzeczy
ciekawe jest że można ustawić ti-tanie zmiany biegów przy określonych obrotach
to tak jako ciekawostkę....
Pracy szukam praca mnie szuka
Re: Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
Witam,
wyskoczył mi błąd 35 - Cewka zaworu pochłaniacza par paliwa.
Jak się tej usterki pozbyć ?
Subaru Impreza GT - 1996 (przed lift)
wyskoczył mi błąd 35 - Cewka zaworu pochłaniacza par paliwa.
Jak się tej usterki pozbyć ?
Subaru Impreza GT - 1996 (przed lift)
- lutek34
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Krosno
- Auto: '05 Outback 2.5 SOHC + LPG, '17 WRX 6MT
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
stary32 pisze: Jak się tej usterki pozbyć ?
naprawić usterkę.
Schemat w dłoń i przedzwonić wiązkę biegnącą do tego elektrozaworu, sprawdzić wtyczkę itd. jak wszystko jest OK to pewno tylko wymiana elektrozaworu recyrkulacji oparów spalin.
Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
Hej. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Od wczoraj mam ten sam błąd. Będę wdzięczny za każdą pomoc.limesiak pisze: ↑8 lis 2016, o 22:21Hej
Zaświecił się dziś i tak sobie trwa Check, po podłączeniu do OBD i scanmastera okazuje się: P0032 HO2S HEATER CONTROL CIRCUIT HIGH (BANK 1 SENSOR 1)
W większości źródeł dostępnych w sieci --> wymienić sondę, tylko że manual mówi co innego...P0032.jpg
Możecie to skomentować? A może da się ją jakoś sprawdzić? Ze swojej strony poczynię restart
Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
Lambada lub ECU lub wiązka. Sprawdź po kolei, jak możesz sondę podmienić to zacznij od tego - w sklepie nie przyjmą zwrotu jak podłączysz. ECU oczywiście na samym końcu... Bo zdarza się, że tam coś się spali. Wtedy albo elektryk, albo kupić drugie.
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
HejSkolo pisze: Hej. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Od wczoraj mam ten sam błąd. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Zapomniałem już o problemie - wymieniłem sondę na Denso
Niemniej na początek sprawdź przewody pomiędzy sondą a ECU, głównie kostkę pomiędzy wiązką a sondą, przeczyść ją.
Pozdrawiam
M
M
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
Panowie i panie,
Legacy II 2.2 1997 LPG od 200k km
Spalanie spore 15l lpg na 100km około 12l benzyny przy bardzo leciutkiej nodze
czasem dostaje czkawki przy przyspieszaniu
wybłyskane błędy:
24
31
32
53
Pierwsze 2 są ze sobą powiązane, zazwyczaj wystarczy wyczyścić zawór i przepustnicę, co będę robił w tym tygodniu.
Jak sprawdzić pracę sondy lambda? kupowałem nową chyba z 3 miesiące temu firmy bosch.
Mogła już umrzeć? Mam kolektor nierównoodległościowy handmade, może mieć na to wpływ?
a nr 53 nie wiem skąd się wziął... kluczyk jest dosyć luźny i można go wyciągnąć podczas jazdy ze stacyjki
ale immo nigdy nie zadziałało.
Pompa paliwa ma dość?
Legacy II 2.2 1997 LPG od 200k km
Spalanie spore 15l lpg na 100km około 12l benzyny przy bardzo leciutkiej nodze
czasem dostaje czkawki przy przyspieszaniu
wybłyskane błędy:
24
31
32
53
Pierwsze 2 są ze sobą powiązane, zazwyczaj wystarczy wyczyścić zawór i przepustnicę, co będę robił w tym tygodniu.
Jak sprawdzić pracę sondy lambda? kupowałem nową chyba z 3 miesiące temu firmy bosch.
Mogła już umrzeć? Mam kolektor nierównoodległościowy handmade, może mieć na to wpływ?
a nr 53 nie wiem skąd się wziął... kluczyk jest dosyć luźny i można go wyciągnąć podczas jazdy ze stacyjki
ale immo nigdy nie zadziałało.
Pompa paliwa ma dość?
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Odczytywanie błędów ECU - dyskusja
Fajne spalanie, takie nie za małe.
Rzeczywiście pali trochę dużo, nawet jak na silnik 2,2 l (o którym ludzie mówią różne brzydkie rzeczy). Powinno być około 10 na benzynie i 11-12 na LPG. Ten silnik żre tyle co 2,5 litrowy tylko mocy ma jakby mniej.
Że tak niedyskretnie zapytam: dobrze ją podłączyłeś? bo z tego co pamiętam fabrycznie są trzy kabelki, a podróba Bosch ma cztery druciki - mam na myśli sondę przed katalizatorem.
Sondy "uniwersalne" Bosch to kupa, ale jeśli nie była od razu uszkodzona to powinna pochodzić z rok, a jak ma się szczęście to nawet dwa lata.
Pytanie do wróżki, po mojemu to trzeba podłączyć miernik ciśnienia i zobaczyć co się z pompą dzieje. Dobra, można po prostu włożyć wężyk w butelkę i sprawdzić czy paliwo równo leci (ale to tylko orientacyjnie, czy w ogóle jest jakieś ciśnienie).
Sondę lambda najlepiej sprawdzić oscyloskopem albo "przyrządem serwisowym wielofunkcyjnym". Każda inna metoda jest zawodna, bo nie pokazuje co się tak naprawdę dzieje w układzie. Auto jest od dawna pełnoletnie, więc różne cuda mogą być.