Geometria - pytanie
: 15 cze 2014, o 05:39
Wiem, ze tematow na temat geometrii bylo juz ze 100 ale nie bede sie tam mieszal z moimi blachymi pytaniami ;)
W zalaczniku wstawiam pomiar geometrii i prosze patrzec na wartosci pierwotne bo nic nie bylo regulowane,
Glownie chodzi mi o rozbierznosc tylu srub od regulacji nie da sie ruszyc wiec mam pytanie czy tak rozbiezny tyl nie bedzie scinal opon? wiem ze przy rozbieznym tyle samochod powinien byc nadsterowny i o to chodzi :)
Jezli tyl jest oki to jak ustawic pod niego przod? chyba powinien byc zbiezny tylko jakie wartosci?
Jeszcze jest temat pochylenia kol, z przodu recznie ustawilem na oko maksymalne pochylenie kola ale jest tylko 0°50' czy jest mozliwosc ze zle wsadzilem gore amora w kielich? poduszka nie jest chyba calkiem symetryczna?
Tylu tez sie bardziej juz nie pochyli bo byl mocny pozytyw wsadzilem sroby mimosrodowe i pochylilem na oko ile sie dalo.
moj samochod to forester s turbo z zawiasem z wrx, poszukuje ustawien raczej do jazdy po zakretach i nadsterownosci ale zeby nie cielo opon
W zalaczniku wstawiam pomiar geometrii i prosze patrzec na wartosci pierwotne bo nic nie bylo regulowane,
Glownie chodzi mi o rozbierznosc tylu srub od regulacji nie da sie ruszyc wiec mam pytanie czy tak rozbiezny tyl nie bedzie scinal opon? wiem ze przy rozbieznym tyle samochod powinien byc nadsterowny i o to chodzi :)
Jezli tyl jest oki to jak ustawic pod niego przod? chyba powinien byc zbiezny tylko jakie wartosci?
Jeszcze jest temat pochylenia kol, z przodu recznie ustawilem na oko maksymalne pochylenie kola ale jest tylko 0°50' czy jest mozliwosc ze zle wsadzilem gore amora w kielich? poduszka nie jest chyba calkiem symetryczna?
Tylu tez sie bardziej juz nie pochyli bo byl mocny pozytyw wsadzilem sroby mimosrodowe i pochylilem na oko ile sie dalo.
moj samochod to forester s turbo z zawiasem z wrx, poszukuje ustawien raczej do jazdy po zakretach i nadsterownosci ale zeby nie cielo opon