Co wy chcecie, wszystko ładnie gra pod warunkiem że ściszysz radio, dla mnie audio jest ok.osa551 pisze:audio (ja tego nie słyszę, ale mąż tak)
co nas drażni w Foresterach, czyli TTTM modelu
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
To przepraszam, ale dzięki za info, zapomniałem że posiadam radio w samochodzie bo jakoś rzadko używam tego wynalazku.damaz pisze:radekk, mówimy o muzyce z płyt/radia, a nie o muzyce silnika.
Co do wad jakie mi się nasuwają to brudzące się lusterka i szyby, więcej w tej chwili nie pamiętam. Klimą jakoś sprawnie udaje mi się posługiwać. A podświetlenie niektórych przycisków mi nie potrzebne bo trafiam w nie intuicyjnie Geolanderów nie liczę bo to jest akurat rzecz do której nie jestem zmuszony.
Ja audio używam do słuchania książek nagranych na płytach CD i do tego nadaje się każde audio, nawet największy badziew. Pozytywne jest to, że jest zmieniarka, do której bedę mogła sobie napchać pół książki i nie zajmować sie zmienianiem płyt w czasie jazdy.radekk pisze:Co wy chcecie, wszystko ładnie gra pod warunkiem że ściszysz radio, dla mnie audio jest ok.osa551 pisze:audio (ja tego nie słyszę, ale mąż tak)
Co prawda to jest wątek o wadach, ale musze przyznać, że choć jeżdżę Forkiem krótko to wersja a automatyczną skrzynią biegów jest po prosu idealna dla kobiety do jazdy po mieście. Wszystko widzę, bo siedzę wyżej, nie muszę zmieniać biegów - normalnie bajka.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Niczego takiego nie zaobserwowałem.esilon pisze:o o to to to własnie chciałem napisaćPaul_78 pisze:Klima automatyczna w Foresterze ma dwa ustawienia - bardzo gorąco i bardzo zimno.
Do dwóch rzeczy, jeżeli chodzi o klimę, mam zastrzeżenia:
- słaba wydajność klimy (ale bez tragedii),
- duża bezwładność, co daje się we znaki zwłaszcza, gdy wsiadamy do nagrzanego samochodu i próbujemy schłodzić wnętrze. Rozwiązaniem jest ręczne sterowanie siłą nawiewu. Duża bezwładność klimy wynika podobno z braku wiatraczka, nawiewającego powietrze z kabiny na czujnik temperatury wewnętrznej - ten koło stacyjki.
Paul_78, esilon. Nie macie przypadkiem naklejki rejestracyjnej naklejonej na przednią szybę w tak sprytny sposób, że rzuca ona cień na czujnik nasłonecznienia
So What! pisze:Paul_78, esilon. Nie macie przypadkiem naklejki rejestracyjnej naklejonej na przednią szybę w tak sprytny sposób, że rzuca ona cień na czujnik nasłonecznienia
So What!, no wiesz
w ASO Koper mi naklejke naklejali
, więc chyba dobrze , bo jak chciałem żeby była niżej to właśnie o tym czujniku powiedzieli :-P
a tak serio , to w zimie grzeje jak diabli albo zimnoooo
tak robie a "automatyki " to prawie nie uzywam , taka lipa z niejSo What! pisze:esilon, daj na automatykę siły nawiewu dopiero jak się rozgrzeje wnętrze (bezwładność). Z ogrzewaniem nie mam żadnych problemów.
ogrzewa az do bólu albo zimnym wieje i juz , no może faktycznie po dłuższej podróży cos tam sie reguluje ale i tak cały ten system jest nieszczególny użytkowaniu
(ale działa)
1. konieczność wymiany żarówki świateł postojowych w serwisie - mocno upierdliwa sprawa
2. brak funkcji komputera mówiącej ile przejadę km na pozostałym paliwie
3. brudząca się tylnia szyba- wycieraczka tylnia to podstawa
4. konieczność dolewnia oleju, nie dużo ale zawsze
5. maska podpierana kijem
6. brak poskich map do nawigacji standardowej
7. droga wymiana rozrządu-ale to cecha wszystkich subaru
Więcej nie pamiętam...
2. brak funkcji komputera mówiącej ile przejadę km na pozostałym paliwie
3. brudząca się tylnia szyba- wycieraczka tylnia to podstawa
4. konieczność dolewnia oleju, nie dużo ale zawsze
5. maska podpierana kijem
6. brak poskich map do nawigacji standardowej
7. droga wymiana rozrządu-ale to cecha wszystkich subaru
Więcej nie pamiętam...
Pozdrawiam
-
Tasior_Miedziak
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: z zaświatów
- Auto: Czarny karawan na gnojówkę
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Nie resetuje sie! NA PEWNO. Poza tym klima jest jak najbardziej w porzadku i ustawiam ją jak chce i nie mam z tym zadnego problemu. Warunkiem jest zeby NIE BYLA wlaczona na tryb AUTO. Wtedy jest dramat.Konto usunięte pisze:A przy następnym włączeniu auta się aby nie resetuje? Bo mnie to na pewno denerwowało...
1. nigdy nie wymieniałem. Zresztą, bez tych świateł w sumie nic się nie dzieje, skoro i tak trzeba jeździć na światłach mijania.prze_luk pisze:1. konieczność wymiany żarówki świateł postojowych w serwisie - mocno upierdliwa sprawa
2. brak funkcji komputera mówiącej ile przejadę km na pozostałym paliwie
3. brudząca się tylnia szyba- wycieraczka tylnia to podstawa
4. konieczność dolewnia oleju, nie dużo ale zawsze
5. maska podpierana kijem
6. brak poskich map do nawigacji standardowej
7. droga wymiana rozrządu-ale to cecha wszystkich subaru
Więcej nie pamiętam...
2. who cares? Masz wskaźnik ilości paliwa i licznik kilometrów.
3. fakt, wycieraczka trochę za mała
4. w każdym turbo tak jest
5. dla tego nie mam usprawiedliwienia ;)
6. palmtop + nawigacja. Wbudowana nawigacja to magnes na złodziei. Nie wiem, jak w Forku, ale np. w Passatach kradną na potęgę.
7. nie znam osoby, która kupowała Subaru kierując się ekonomią.
Paul_78 pisze:1. nigdy nie wymieniałem. Zresztą, bez tych świateł w sumie nic się nie dzieje, skoro i tak trzeba jeździć na światłach mijania.
2. who cares? Masz wskaźnik ilości paliwa i licznik kilometrów.
3. fakt, wycieraczka trochę za mała
4. w każdym turbo tak jest
5. dla tego nie mam usprawiedliwienia ;)
6. palmtop + nawigacja. Wbudowana nawigacja to magnes na złodziei. Nie wiem, jak w Forku, ale np. w Passatach kradną na potęgę.
7. nie znam osoby, która kupowała Subaru kierując się ekonomią.
_________________
ad1.Problem czysto estetyczny, nie każdy lubi jeździć z jednym wygaszonym światłem a mnie padło już 2 razy
ad2. Miałem tą funkcję w autku niższej klasy i było pomocne i precyzyjne, ciężko w trasie analizować spalanie i zastanawiać się ile to litrów jest w tej chwili w baku a wskażnik do precyzyjnych nie należy
ad6. nie po to mam ekran jak telewizor zeby na nim zegarek oglądać , montaż drugiego urządzenia na oknie wygląda komicznie. Jako że mój pochodzi z Niemiec to SIP za zmianę nawigacji życzy sobie prawie 5k zł a to lekka przesada
ad7 to że przy zakupie nie kieruje się oszczędnością nie znaczy że bez mrugnięcia okiem mam płacić za wszystko każdą cenę są zapewne droższe samochody w których ta czynność jest tańsza
Pozdrawiam
ad.1 ale jak jedziesz, to w sumie nie widzisz ;) U mnie akurat ani razu się nie przepaliła ta żarówka, może masz coś z instalacją.ad1.Problem czysto estetyczny, nie każdy lubi jeździć z jednym wygaszonym światłem a mnie padło już 2 razy
ad2. Miałem tą funkcję w autku niższej klasy i było pomocne i precyzyjne, ciężko w trasie analizować spalanie i zastanawiać się ile to litrów jest w tej chwili w baku a wskażnik do precyzyjnych nie należy
ad6. nie po to mam ekran jak telewizor zeby na nim zegarek oglądać , montaż drugiego urządzenia na oknie wygląda komicznie. Jako że mój pochodzi z Niemiec to SIP za zmianę nawigacji życzy sobie prawie 5k zł a to lekka przesada
ad7 to że przy zakupie nie kieruje się oszczędnością nie znaczy że bez mrugnięcia okiem mam płacić za wszystko każdą cenę są zapewne droższe samochody w których ta czynność jest tańsza
ad.2 generalnie nie mam z tym problemów, wiem, że w mieście przejadę jakieś 350-370 km zanim zapali się rezerwa. W trasie ok. 450. Poza tym... co Ci tak naprawdę da informacja, że przejedziesz 70km, jak nie wiesz, ile do stacji? (u nas, bo np. w takim super cywilizowanym kraju jak Chorwacja potrafią przy stacji postawić tabliczkę z napisem, że następna jest np. za 40 km)
ad. 6 zgoda. Ja bym po prostu w ogóle nie kupował takiej wbudowanej nawigacji. Nie dość, że kosztuje 5K to przy sprzedaży oddajesz ją praktycznie za darmo. W porównaniu z palmtopem ma jedyną zaletę, że nie musisz mieć dodatkowego mocowania. Moim zdaniem 4.5 tys. zł to trochę za dużo, jak na taką jedną zaletę.
ad. 7 to jest "wina" konstrukcji boxera.
I instrukcji jest napisane, że w wersji Turbo po zapaleniu się kontrolki od paliwa należy natychmiast jechać na stację.prze_luk pisze:ad2. Miałem tą funkcję w autku niższej klasy i było pomocne i precyzyjne, ciężko w trasie analizować spalanie i zastanawiać się ile to litrów jest w tej chwili w baku a wskażnik do precyzyjnych nie należy
święta racjaprze_luk pisze:nie po to mam ekran jak telewizor zeby na nim zegarek oglądać
Ty się tak zając nie śmiej ...Bilex pisze:W Imprezie nie
Naprawdę w moim starym forku MY'00 nie mam aż takiego problemu z szybami bocznymi i lusterkami Może to zasługa jeszcze tej kwadratowej budy? A może chlapaczy, które mam zamontowane jeszcze przez poprzedniego właściciela? Hmm.. , nie wiem.So What! pisze:+ lusterka bocznedamaz pisze: napisał/a:
brudzące się szyby
Natomiast tylna szyba, w zasadzie cała klapa bagażnika ocieka zwykle błotem, jak tylko wyjadę na mokrą drogę, masakra . No i przednie reflektory są czarne błyskawicznie, a na dodatek mam zepsute spryskiwacze i nie mam kiedy podjechać do naprawy .
Jestem trochę rozczarowana brakiem miejsca z tyłu.
osa551 kupiłaś już? Gratulace :-D . Cieszę się, że jesteś zadowolona, wreszcie nie będę jedyną kobitką na forum za sterami foresteraosa551 pisze:ale musze przyznać, że choć jeżdżę Forkiem krótko
Już się chwaliłaś na forum? Masz zdjęcia?
Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
kabelkiem do kompa zapiac aparat i gotowe:) klik klik i zdjecia popłyna a ze to foresterka to jeszcze łatwiej widze ze forek i kobieta to ekstra połaczenia na forum :) moja TZ tez sobie forka kupiła :-D :-Dosa551 pisze:ale do kompa nie wiem jak przerzucić
a drazni mnie to w forku ze jest TZ a nie moj
maly vel. stanley http://www.baukom.pl