sa przypadki ze 2jka to za duzo a na 1nke nie lubie redukowacjarmaj pisze:Trzeba tylko na odpowiednich obrotach jeździć
KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Tak z ciekawości. Jak rozgrzewasz silnik?jarmaj pisze: A poniżej 3 tyś to nigdy nie jadę, bez względu na prędkość.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
So What!, jazda na zimnym motorze w okolicy 3 kRPM to żadne przestępstwo. Ja w Hondzie na zimnym czasem dobije do 4 kRPM, oczywiście nie butując - małe obciążenia. Auto kręci się spokojnie do 7,2.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Pewnie małe ognisko pod silnikiem przy dużych mrozachSo What! pisze: Tak z ciekawości. Jak rozgrzewasz silnik?
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
3 KRPM to chyba z CVTChloru pisze: jazda na zimnym motorze w okolicy 3 kRPM to żadne przestępstwo.
Jarek napisał, że jeździ od 3 kRPM.
Zaciekawiło mi jak rozgrzewacie silniki.
Ja na początku jadę w zakresie 2-3 kRPM. Oczywiście nie butując. W miarę rozgrzewania się silnika stopniowo zwiększam górny zakres obrotów. Oczywiście pamiętam, że silnik rozgrzewa się dłużej niż płyn chłodniczy.
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
So What!, jechałem za Jarkiem jak miał zimne auto. Normalna jazda była, zdecydowanie nie psuł auta. Dalej uwazam, że używanie normalnych obrotów na zimnym motorze (3-4 kRPM) to żadna zbrodnia.
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 287 razy
- Polubione posty: 55 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Chloru, przecież nikogo nie krytykuję. Zadałem tylko pytanie: jak rozgrzewacie silnik?
Piter 35, przynajmniej konkretnie odpowiedział
Piter 35, przynajmniej konkretnie odpowiedział
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 492 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
So What!, przecież nie mówię, że kogoś krytykujesz Po prostu Ci wytlumaczylem, że powyżej 3 kRPM nie oznacza od razu 6 kRPM. 6 kRPM to Jarmaj trzyma zawsze na rozgrzanym motorze
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Ale troska o mój silnik
Właśnie tak robię, jak napisał Chloru. Staram jechać w wąskim zakresie obrotów, powiedzmy 3 tyś i trochę powyżej.
Ale też faktycznie nie mniej.
Ogólnie tak, poza klekotami, to obroty poniżej 3tyś nie uważam za użytkowe i nadające się do jazdy.
Właśnie tak robię, jak napisał Chloru. Staram jechać w wąskim zakresie obrotów, powiedzmy 3 tyś i trochę powyżej.
Ale też faktycznie nie mniej.
Ogólnie tak, poza klekotami, to obroty poniżej 3tyś nie uważam za użytkowe i nadające się do jazdy.
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Macanek ciąg dalszy. Panowie poproszę o komentarze. Mam parę typów. Są to:
1. http://moto.allegro.pl/item535427958_su ... dkowy.html
2. http://moto.allegro.pl/item527811575_su ... 307km.html
3. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7155377
Była wystawiona jeszcze jedna impreza STI na fajnych białych felgach z pięknym skrzydłem i fartuchami STI ale najwidoczniej aukcja się skończyła. Nie mogę się zdecydować czy kupić 2.0 czy 2.5. Wiem za to, że skłaniam się raczej w stronę serii, bez większych modyfikacji. Co byście kupili?
1. http://moto.allegro.pl/item535427958_su ... dkowy.html
2. http://moto.allegro.pl/item527811575_su ... 307km.html
3. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7155377
Była wystawiona jeszcze jedna impreza STI na fajnych białych felgach z pięknym skrzydłem i fartuchami STI ale najwidoczniej aukcja się skończyła. Nie mogę się zdecydować czy kupić 2.0 czy 2.5. Wiem za to, że skłaniam się raczej w stronę serii, bez większych modyfikacji. Co byście kupili?
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
nie trac czasu przejedz sie jednym i drugim i sam wybierzesz silnik, jednym pasuje 2.0 innym 2.5matzerath pisze: Nie mogę się zdecydować czy kupić 2.0 czy 2.5.
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Ostatnio przeglądając różne rynki samochodowe dokładnie Japonia , natknąłem się na WRX STi '08( co ciekawe lewostronny ) vel Lanos z opisanym silnikiem 2.0 a nie 2.5 .
Możliwe to
Możliwe to
https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 74 razy
- Polubione posty: 425 razy
Re: KTÓRE STI BYŚCIE KUPILI?
Oczywiście.
Japońce wiedzą co dobre i w estijaju na swój rynek zawsze mieli silnik 2.0.
A że LHD, to może coś w rodzaju spec C?
(nie wiem, czy w lanosie jest taka wersja, ale chodzi mi o zasadę)
Japońce wiedzą co dobre i w estijaju na swój rynek zawsze mieli silnik 2.0.
A że LHD, to może coś w rodzaju spec C?
(nie wiem, czy w lanosie jest taka wersja, ale chodzi mi o zasadę)