Strona 1 z 1
K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 1 lip 2014, o 13:26
autor: monk1
Witam.
Mam taki problem z w/w hamulcami - przy ostrej jeździe po kilku mocniejszych hamowaniach słychać buczenie, a następnie drgania przenoszące się na kierownice. Wydajność hamowania w normie. Klocki założone nowe, hantle wyczyszczone, grubość tarczy w normie - czyżby przegrzane były i czeka mnie wymiana tarcz?
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 2 lip 2014, o 12:36
autor: mzy
Dwa razy w tych hamulcach zablokował mi się jakoś dziwnie któryś klocek. Objawy takie, jak piszesz + zagrzana ostro jedna tarcza. Nie poodginałeś za bardzo blaszek "ślizgowych"? Może klocki mają za dużo miejsca i stąd blokowanie jak się któryś krzywo ułoży. Klocki nie stukają przy jeździe po nierównościach?
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 2 lip 2014, o 13:47
autor: monk1
Blaszki na miejscu, klocki nie stukają. Klocki, które wymieniłem byłyby dopiero w połowie zużyte ale chciałem sprawdzić czy to nie one.
Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 2 lip 2014, o 14:03
autor: mzy
No to sprawdź jeszcze czy któraś (obie) tarcze się nie przegrzewają w takiej sytuacji. Jakie to klocki?
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 2 lip 2014, o 15:02
autor: mcc
monk1 pisze:
przy ostrej jeździe po kilku mocniejszych hamowaniach słychać buczenie, a następnie drgania przenoszące się na kierownice
Mialem kilka razy to samo - na cywilnym hamplu. Pomogla wymiana tarcz i klockow. Cos sie dzieje ze struktura samej tarczy i na zimno jest ok, po nagrzaniu wpada w drzenia. Mam wrazenie, ze zawsze dzialo sie to po zrobieniu kilku tys km na tarczach (czyli juz troche zuzytych, ale bez widocznych rantow).
W cywilnym po prostu wrzucam nowy std komplet i tyle. W poprzednim upalaczu wrzucilem nawiercane i nacinane tarcze z dobranym klockiem i nie powtorzylo sie.
Pzw,
MCC
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 3 lip 2014, o 00:31
autor: rafik555
to objaw źle dobranych tarcz do klocków np. twarda tarcza i miękki klocek. Czyli tak jakby do sportowej tarczy były założone seryjne klocki.
Napisz jakie masz tarcze i jakie klocki, wtedy będzie można więcej powiedzieć
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 3 lip 2014, o 00:39
autor: barbie
monk1 pisze:Witam.
Mam taki problem z w/w hamulcami - przy ostrej jeździe po kilku mocniejszych hamowaniach słychać buczenie, a następnie drgania przenoszące się na kierownice. Wydajność hamowania w normie. Klocki założone nowe, hantle wyczyszczone, grubość tarczy w normie - czyżby przegrzane były i czeka mnie wymiana tarcz?
Ja mam tak od nowości. Wprawdzie to D2, ale to to samo co K-sport. Stosuję taktykę nie przejmowania się, chociaż nie jest to łatwe kiedy wibracje wyrywają mi kierownicę z rąk

A Alan co wsiądzie do mojego auta, to klnie jak szewc na te hamulce
Najpierw miałam klocki DS2500 a teraz mam te, co dali w pakiecie do D2, nie pamiętam co to.
Pytałam w różnych serwisach i wychodzi na to, że TTTM.
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 3 lip 2014, o 09:01
autor: monk1
rafik555 pisze:to objaw źle dobranych tarcz do klocków np. twarda tarcza i miękki klocek. Czyli tak jakby do sportowej tarczy były założone seryjne klocki.
Napisz jakie masz tarcze i jakie klocki, wtedy będzie można więcej powiedzieć
Tarcze K-sport 330mm i klocki tez K-sporty nówki
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 3 lip 2014, o 12:47
autor: So What!
Re: K-sporty 330mm 8tłoczek problem
: 3 lip 2014, o 12:59
autor: mcc
jakby przyspawal klocki to by tez bily na zimno...
Pzw,
MCC