Czesc,
Powielam moj tem z innego forum ;)
Ostatnio borykam sie z takim problemem. Silnik zaczyna sie dlawic tak w okolicach 4-5 tys obr, nastepnie na jalowym biegu obroty zaczynaja falowac ( czasami powoduje gasniecie silnika ) po ustaniu falowania nie wkreca sie wiecej niz 2-3 tys. Kopci na czarno podczas "falowania" i spaliny mocno smierdza benzyna. Myslalem, ze przerywanie jest spowodowane zlym paliwem :) ale po drugim tankowaniu lepszym paliwem objawy nie ustapily. CEL sie nie pali. Wszystkie wezyki podscisnienia wydaja sie ok. Przeplywka tez. Nie wiem czy to wazne ale zazwyczaj dzieje sie to na goracym silniku.
Zamierzam przeczyscic krokowy, moze tu tkwi problem. Macie tez inne pomysly albo w jakim kierunku isc?
Zadaje sobie sprawe, ze diagnoza przez internet jest czasami jak wrozenie z fusow, ale zawsze warto sprobowac :)
pozdrawiam
Jacek
Kopcenie na czarno i spadek obrotow GT
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Kopcenie na czarno i spadek obrotow GT
Jak kopci na czarno to za bogato zobacz czujnik temp silnika jak się tak zadzieje może ECU dostaje info że masz zimne auto i zalewa. Ewentualnie jeszcze sonda do sprawdzenia czy jak zalewa to reaguje jakoś na to. Bez podpięcia kompa raczej mało się dowiesz
Pozdrawiam. Bzikus7.
Re: Kopcenie na czarno i spadek obrotow GT
Tylko mam przedliftowy silnik, wiec nie wiem czy jest możliwość podpiecia kompa.
Re: Kopcenie na czarno i spadek obrotow GT
A to trochę trudniej poszukaj manuala jaką oporność powinien mieć czujnik przy zadanych temperaturach i sprawdzić miernikiem.
Pozdrawiam. Bzikus7.
-
loslukasos
- 1 gwiazdka
- Auto: GT
- Polubił: 2 razy
- Polubione posty: 0
-
niebieski708
- 0 gwiazdek
- Auto: Impreza GT 99/00
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0