Tryb "I" w Foresterze
: 3 wrz 2014, o 23:09
Witam wszystkich
Mam taką niewielką wątpliwość ,podczas jazdy w trybie Intelligent w XTeku z CVT silnik pracuję na bardzo niskich, obrotach ,przeważnie 1300-1500 rpm,
mówi się że taka "eko jazda" owszem przyczynia się do zmniejszenia spalania ale przyspiesza zużycie silnika. Czy myślicie że w przypadku połączenie silnika DIT z CVT nie ma takiego problemu
czy ekologia znowu jest górą kosztem użytkowników?
Mam taką niewielką wątpliwość ,podczas jazdy w trybie Intelligent w XTeku z CVT silnik pracuję na bardzo niskich, obrotach ,przeważnie 1300-1500 rpm,
mówi się że taka "eko jazda" owszem przyczynia się do zmniejszenia spalania ale przyspiesza zużycie silnika. Czy myślicie że w przypadku połączenie silnika DIT z CVT nie ma takiego problemu
czy ekologia znowu jest górą kosztem użytkowników?