[Impreza GT WRX/STi] Podniesienie mocy/chip tuning jaki?
: 9 wrz 2014, o 01:32
Witam wszystkich, jestem nowy tutaj na forum, zarejestrowałem się bo mam kilka pytań odnośnie Imprezy GT 
Do tej pory jeśli chodzi o Subaru Impreze to miałem pare WRX'ów oraz STi, roczniki 2003+ gdzie modyfikacje były dość proste, nie mialem problemu z niczym bo dostep części na ebay'u jest MEGA, komputery, flashe i inne tego typu rzeczy są od reki, ale z GT jest troche problem.
Pare miesięcy temu pokusilem sie wlasnie na Impreze GT z roku 2000 (dodałem od niej czesci od WRX oraz STi), chodzi jak marzenie ale jednak apetyt rosnie w miare jedzenia (tym bardziej ze jestem przyzwyczajony do aut ponad 300km+).
Odrazu mówie że nie mieszkam w Polsce i nie mam dostepu do hamowni, aby sprawdzic jaką moc ma w tym momencie, ale WRX 2001 z Flash'em i paroma innymi detalami (okolo 250km) biore bez problemu - wiec mysle powinno byc ponad 250km.
Najwazniejsze modyfikacje:
- ACL race panewki glowne i korbowodowe
- Wiseco tłoki
- Cometic uszczleki pod glowica
- HKS fuel cutter
- 11mm STi pompa oleju
- 1.3 Bar radiator cap
- Magnecore KV85 8.5 kable zaplonowe
- NGK Iridium swiece
- GrimmSpeed 160 Degree termostat
- Blow Off
- Walbro 255 pompa paliwa
- K&N stozek
- MBC ustawiony na 10PSI / 0,7BAR
- Przelot od turbo do konca 3" cale i koncówka 4" cale
- 5 biegowa WRX mocniejsza skrzynia z WRX 2002
- Sprzeglo spiekowe, dwumasa flywheel od WRX 2005
Czytałem że w Imprezach do 1998 ciezko jest z komputerem i chip-tuningiem, ogolnie nie jestem zwolennikiem takiego tuningu (ale niestety na dzien dzisiejszy nie mam innego wyjscia typu re'map lub cos w tym stylu) pozostaje mi tylko turbo od STi lub chip tuning, STI turbo bedzie ale po zimie a na dzien dzisiejszy chcialbym dowiedziec sie cos na temat chip-tuningu, gdzie co jak, rok auta 2000, czy jest ktos moze tutaj na forum kto probował do GTka? Może polecic jakas firme? (zaznaczam ze nie mam mozliwosci podjechania na miejsce - potrzebuje tz. GOTOWCA)
Pozdrawiam.

Do tej pory jeśli chodzi o Subaru Impreze to miałem pare WRX'ów oraz STi, roczniki 2003+ gdzie modyfikacje były dość proste, nie mialem problemu z niczym bo dostep części na ebay'u jest MEGA, komputery, flashe i inne tego typu rzeczy są od reki, ale z GT jest troche problem.
Pare miesięcy temu pokusilem sie wlasnie na Impreze GT z roku 2000 (dodałem od niej czesci od WRX oraz STi), chodzi jak marzenie ale jednak apetyt rosnie w miare jedzenia (tym bardziej ze jestem przyzwyczajony do aut ponad 300km+).
Odrazu mówie że nie mieszkam w Polsce i nie mam dostepu do hamowni, aby sprawdzic jaką moc ma w tym momencie, ale WRX 2001 z Flash'em i paroma innymi detalami (okolo 250km) biore bez problemu - wiec mysle powinno byc ponad 250km.
Najwazniejsze modyfikacje:
- ACL race panewki glowne i korbowodowe
- Wiseco tłoki
- Cometic uszczleki pod glowica
- HKS fuel cutter
- 11mm STi pompa oleju
- 1.3 Bar radiator cap
- Magnecore KV85 8.5 kable zaplonowe
- NGK Iridium swiece
- GrimmSpeed 160 Degree termostat
- Blow Off
- Walbro 255 pompa paliwa
- K&N stozek
- MBC ustawiony na 10PSI / 0,7BAR
- Przelot od turbo do konca 3" cale i koncówka 4" cale
- 5 biegowa WRX mocniejsza skrzynia z WRX 2002
- Sprzeglo spiekowe, dwumasa flywheel od WRX 2005
Czytałem że w Imprezach do 1998 ciezko jest z komputerem i chip-tuningiem, ogolnie nie jestem zwolennikiem takiego tuningu (ale niestety na dzien dzisiejszy nie mam innego wyjscia typu re'map lub cos w tym stylu) pozostaje mi tylko turbo od STi lub chip tuning, STI turbo bedzie ale po zimie a na dzien dzisiejszy chcialbym dowiedziec sie cos na temat chip-tuningu, gdzie co jak, rok auta 2000, czy jest ktos moze tutaj na forum kto probował do GTka? Może polecic jakas firme? (zaznaczam ze nie mam mozliwosci podjechania na miejsce - potrzebuje tz. GOTOWCA)
Pozdrawiam.