wybor legacy

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
golibroda
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

wybor legacy

Post 19 paź 2014, o 17:11

Przyszedl czas nabyc inne subaru.
Na bank pojda w dobry gaz.
Mam do wyboru 2 opcje legacy z '94 sedas, drugiej generacji.
Przebiego miedzy 140 a 170 tys.Obie wygladaja na zadbane. Obie przypadly mi do gustu, obie chce. Marzeniem byloby 2.5 w manualu
Obie w niemczech od zakupu. Ja rownierz bede w tym kraju turlal sie po miescie, na szczescie czesto pozna noca gdzie mozna przypiszczec na zakretach. Od cale szalenstwo... czasem miejski slalom uprawiam, od wielkiego dzwonu.
robie 1600 - 2000 km miesiecznie czesto odciniki po 10 - 15 km, 3 godziny przerwy i kolejne 10 - 15 km.

Stad potrzebuje Waszej zwiezlej opini albo wskazania co Wy byscie wybrali.

2.5l 150 koni w automacie
2.2l 128 koni w manualu.

Nigdy nie prowadzilem automatu i wciaz wole miec pelna kontrole nad przelozeniem i obrotami. Taki moj maly komfort psychiczny, skad inand wiem ze jesli nie prowadzilem automatu to nie moge miec o nim opini.

Pomozcie.



leon
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Niepsujące się.
Polubił: 207 razy
Polubione posty: 284 razy

Re: wybor legacy

Post 19 paź 2014, o 17:35

golibroda pisze: 2.2l 128 koni w manualu.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.

sebek
1 gwiazdka
Auto: Subaru Forester S-Turbo 20th Anniversary
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: wybor legacy

Post 27 paź 2014, o 23:12

dla mnie automat jest super, zawsze możesz sam zmieniać biegi ale nie trzeba ciskać sprzęgła ja jestem zbyt leniwy :P
automat jest b.fajny ma miasto skrzyżowania, koreczki i sprawdza się przy parkowaniu, puszczasz hamulec i auto się toczy

Soltys
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Ełk / Białystok
Auto: Legacy 2.5 GX MT / Turbodziadek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: wybor legacy

Post 29 paź 2014, o 21:48

2.2 ma 136 KM (100kw). Silnik bezkolizyjny, regulacja zaworów na szklankach, nieśmiertelny. Do gazu wyśmienity.
2.5 (w drugiej generacji DOHC jak mniemam) niby 150 KM, ale tą różnicę zabierze Ci automat. W Subaru AT ma długie biegi - w trasy jest jak najbardziej ok, do bujania po mieście już mniej. Przychodzą problemy z UPG + regulacja zaworów na płytkach? Tutaj nie jestem pewien.
Chcesz mieć frajdę, jeździć tanio i nie zaglądać bierz 2.2 tylko częstuj dobrym olejem i serwisuj pierdoły typu świece.

ODPOWIEDZ