Wymiana ECU
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Wymiana ECU
Witam. W moim wrx-e jest prawdopodobieństwo że ECU jest uszkodzone( auto jeździ, ale nie czyta sygnału sondy). Znalazłem już gościa co ma na części takie autko i może sprzedać mi ECU. Jest sens się w to pchać, bo immo i tak nie puści? Czy jest na forum ktoś , kto by odpłatnie zlikwidował immo w zakupionym, używanym kompie? Oferty mile widziane na PW. Autko to WRX 07. Pozdrawiam
Re: Wymiana ECU
Da się zaprogramować immobiliser oczywiście, każdy kto ma SSM-III może to zrobić, ale uszkodzenie ECU jest bardzo mało prawdopodobne.
Re: Wymiana ECU
Dzięki Azrael.Może mi jeszcze coś podpowiesz? Problem w moim aucie polega na tym, że na kablu sygnałowym , ba nawet na masowym ( niebieski i biały) idącym do sondy jest napięcie 2.8V. W manualu ( co prawda z innego rocznika) , pisze że przy włączonym zapłonie ma być właśnie takie napięcie. Generalnie w autach dopóki sonda się nie zagrzeje(30-40sekund) bywa napięcie coś koło 0,5V na kablu sygnałowym. Po rozgrzaniu sondy sterownik przechodzi w tryb z czytywania z sondy napięcia, aby sterować mieszanką. W moim przypadku zawsze jest 2.8V, przez co nie jest dane sondzie sterować mieszanką.Po odpięciu kabla niebieskiego od sterownia , oraz podaniu prawidłowej masy na sondę praca jej jest jak najbardziej poprawna 0-1V.Czyli sonda OK, a auto nie ma sterowania.Żadnych błędów w sterowniku!
Może ktoś ma jakiś pomysł?

Re: Wymiana ECU
Janie umiem pomóc, to temat dla elektronika, nasz elektronik myślę że to opanuje, podeslę Ci na PW namiary.