Strona 1 z 1

Pytanie techniczne

: 19 sty 2009, o 22:42
autor: Włodek
W moim Subaru Outbacku ciężkawo wchodzi jedynka i tylny bieg.
W czym jest przyczyna, ty jest to normalne.
Proszę o odpowiedzi lub własne spostrzeżenia.
:-)

Re: Pytanie techniczne

: 19 sty 2009, o 22:43
autor: deLux
pytanie techniczne w dziale technicznym, nie pomyliłeś się?
a seriozna: nazwij lepiej swój wątek ;-)
tylny bieg..... tylne są 2, 4 i wsteczny. wszystkie??

: 19 sty 2009, o 22:55
autor: faykee
dość ogólny opis ale ja bym strzelał w synchronizatory

Re: Pytanie techniczne

: 19 sty 2009, o 22:57
autor: Konto usunięte
Włodek, co oznacza ciężkawo? W większości aut jedynka i wsteczny lubi się nie chcieć wrzucić. Zwłaszcza wtedy kiedy są najbardziej potrzebne ;-)

Re: Pytanie techniczne

: 19 sty 2009, o 23:02
autor: Konto usunięte
Hmmm. Kiedyś miałem Peugeota i też narzekałem, że jedynka ciężko wchodzi.

Tydzień przed sprzedażą odkryłem, że inaczej poprowadzony drążek sprawia, że jedynka wchodzi z łatwością :oops:

Co do wstecznego (bo pewnie o to chodzi) to zwykle lepiej wchodzi, gdy auto się zatrzyma. :->

Re: Pytanie techniczne

: 20 sty 2009, o 00:10
autor: srnk
W nissanie tak miałem, w forku tak mam - dopóki nie rogrzane to ciężko wbić 1 i zawsze ciężko R. Czyżby japońska skrzynia = TTTM? Przez chwilę interesowałem się kosztem robienia czegoś z synchronizatorami i po pobieżnym oszacowaniu budżetu tego przedsięwzięcia stwierdziłem że się przyzwyczaję.
Wbijaj z wyczuciem i odpowiednim namaszczeniem i ciesz się jazdą!

Re: Pytanie techniczne

: 20 sty 2009, o 00:12
autor: Gal
W pięciobiegowej skrzyni Subaru to TTTM.

Re: Pytanie techniczne

: 20 sty 2009, o 00:28
autor: Azrael
Ogólnie skrzynie w mocnych autach czteronapędowych chodzą inaczej niż w zwyczajnych duwpowozach i to jest dośc oczywiste jak się nad tym zastanowić - wszystko jest większe i masywniejsze i trzeba więcej oporów pokonać. Faktem jest że 5 biegowa skrzynia Subaru nie jest szczytem kultury pracy, ale sprawna działa zupełnie przyjemnie - przynajmniej jak dla mnie.