W moim Subaru Outbacku ciężkawo wchodzi jedynka i tylny bieg.
W czym jest przyczyna, ty jest to normalne.
Proszę o odpowiedzi lub własne spostrzeżenia.
Pytanie techniczne
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Pytanie techniczne
pytanie techniczne w dziale technicznym, nie pomyliłeś się?
a seriozna: nazwij lepiej swój wątek
tylny bieg..... tylne są 2, 4 i wsteczny. wszystkie??
a seriozna: nazwij lepiej swój wątek
tylny bieg..... tylne są 2, 4 i wsteczny. wszystkie??
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Pytanie techniczne
Włodek, co oznacza ciężkawo? W większości aut jedynka i wsteczny lubi się nie chcieć wrzucić. Zwłaszcza wtedy kiedy są najbardziej potrzebne
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Pytanie techniczne
Hmmm. Kiedyś miałem Peugeota i też narzekałem, że jedynka ciężko wchodzi.
Tydzień przed sprzedażą odkryłem, że inaczej poprowadzony drążek sprawia, że jedynka wchodzi z łatwością
Co do wstecznego (bo pewnie o to chodzi) to zwykle lepiej wchodzi, gdy auto się zatrzyma.
Tydzień przed sprzedażą odkryłem, że inaczej poprowadzony drążek sprawia, że jedynka wchodzi z łatwością
Co do wstecznego (bo pewnie o to chodzi) to zwykle lepiej wchodzi, gdy auto się zatrzyma.
Re: Pytanie techniczne
W nissanie tak miałem, w forku tak mam - dopóki nie rogrzane to ciężko wbić 1 i zawsze ciężko R. Czyżby japońska skrzynia = TTTM? Przez chwilę interesowałem się kosztem robienia czegoś z synchronizatorami i po pobieżnym oszacowaniu budżetu tego przedsięwzięcia stwierdziłem że się przyzwyczaję.
Wbijaj z wyczuciem i odpowiednim namaszczeniem i ciesz się jazdą!
Wbijaj z wyczuciem i odpowiednim namaszczeniem i ciesz się jazdą!
fitter happier more productive
Re: Pytanie techniczne
W pięciobiegowej skrzyni Subaru to TTTM.
Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.
Re: Pytanie techniczne
Ogólnie skrzynie w mocnych autach czteronapędowych chodzą inaczej niż w zwyczajnych duwpowozach i to jest dośc oczywiste jak się nad tym zastanowić - wszystko jest większe i masywniejsze i trzeba więcej oporów pokonać. Faktem jest że 5 biegowa skrzynia Subaru nie jest szczytem kultury pracy, ale sprawna działa zupełnie przyjemnie - przynajmniej jak dla mnie.