problemy techniczne po zakupie auta
: 2 gru 2014, o 15:14
Witam wszystkich, bo jestem tu nowy.
Niedawno nabyłem swoją nową "furę" jest to Forester III 2000ccm , benzyna bez turbo z automatyczną skrzynią biegów z roku 2008 (w nowej budzie). Niestety czar pierwszego zachwytu prysł po niedługim czasie ponieważ już widzę dwa poważne problemy na które nie znalazłem odpowiedzi na forum:
Pierwszy z nich dotyczy wskaźnika ilości paliwa. Początkowo gdy zakupiłem pojazd było wszystko O.K a teraz wskazówka wskaźnika opadła i pracuje w jakimś dziwnym zakresie, na samym dole zegara(rezerwa sie nie pali). Nie wiem czy wskazówka tylko mechanicznie się obróciła na osi (tak to wygląda). Wygląda mi to na uszkodzone zegary ale do końca nie wiem. W związku z tym pytanie , czy łatwo się te zegary wyciąga i jak!
Drugi problem mnie jeszcze bardziej martwi.
Chodzi o to, że w miarę nabierania prędkości powyżej ok 60/h (skrzynia automatyczna) słyszę takie jakby furkotanie, terkotanie o zwiększającej się częstotliwości w miarę wzrostu prędkości . Faktem jest że mam bardzo głośne opony M+S i pierwotnie myślałem że to pochodzi od nich, ale teraz mam coraz więcej wątpliwości. Myślałem że to sprawa łożyska w kole, podejrzewałem też jakieś odkształcenia opony,podejrzewałem że to efekt czysto akystyczny od rezonansu w tłumiku ,ale jakoś nie za bardzo mnie to wszystko przekonuje. A może to jakaś typowa przypadłość automatycznej skrzyni biegów i to jest to czego najbardziej się obawiam. Może ktoś mnie pocieszy w tej kwestii . Oleju w skrzyni jeszcze nie wymieniałem, mam taki zamiar- czy to mogłoby byc przyczyną?
- pozdrawiam wszystkich
Niedawno nabyłem swoją nową "furę" jest to Forester III 2000ccm , benzyna bez turbo z automatyczną skrzynią biegów z roku 2008 (w nowej budzie). Niestety czar pierwszego zachwytu prysł po niedługim czasie ponieważ już widzę dwa poważne problemy na które nie znalazłem odpowiedzi na forum:
Pierwszy z nich dotyczy wskaźnika ilości paliwa. Początkowo gdy zakupiłem pojazd było wszystko O.K a teraz wskazówka wskaźnika opadła i pracuje w jakimś dziwnym zakresie, na samym dole zegara(rezerwa sie nie pali). Nie wiem czy wskazówka tylko mechanicznie się obróciła na osi (tak to wygląda). Wygląda mi to na uszkodzone zegary ale do końca nie wiem. W związku z tym pytanie , czy łatwo się te zegary wyciąga i jak!
Drugi problem mnie jeszcze bardziej martwi.
Chodzi o to, że w miarę nabierania prędkości powyżej ok 60/h (skrzynia automatyczna) słyszę takie jakby furkotanie, terkotanie o zwiększającej się częstotliwości w miarę wzrostu prędkości . Faktem jest że mam bardzo głośne opony M+S i pierwotnie myślałem że to pochodzi od nich, ale teraz mam coraz więcej wątpliwości. Myślałem że to sprawa łożyska w kole, podejrzewałem też jakieś odkształcenia opony,podejrzewałem że to efekt czysto akystyczny od rezonansu w tłumiku ,ale jakoś nie za bardzo mnie to wszystko przekonuje. A może to jakaś typowa przypadłość automatycznej skrzyni biegów i to jest to czego najbardziej się obawiam. Może ktoś mnie pocieszy w tej kwestii . Oleju w skrzyni jeszcze nie wymieniałem, mam taki zamiar- czy to mogłoby byc przyczyną?
- pozdrawiam wszystkich