witam wymieniałem chodnice w moim staruszku i mam problem z odpowietrzeniem.
Zacznę od początku założyłem chłodnice zalałem ją płynem dolałem płynu do zbiorniczka, uruchomiłem samochód dodałem gazu i po jakimś czasie załączyły sie wentylatory, trochę coś tam wypluło do zbiorniczka i nic, temperatura na zegarach rośnie do maxa i nic z nawiewu leci zimne powietrze. proszę o pomoc
Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia legacy II
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia legacy II
przelacz na HOT 

Regeneracja felg ;
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
Re: Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia legacy II
[quote="komin"]przelacz na HOT
[/quo
oczywiście ze przestawiłem suwak na hot ale nic to nie daje, na włączonej dmuchawie nic i na wyłączonej tez nic.
a moze to wina termostatu?

oczywiście ze przestawiłem suwak na hot ale nic to nie daje, na włączonej dmuchawie nic i na wyłączonej tez nic.
a moze to wina termostatu?
- pitles
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Forester 2,5XT AT 07r, Impreza GH 2,0 AT
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia legacy II
Rób to na zimnym silniku. Otwórz nagrzewnicę na max czyli na najwyzszą temperaturę. Uzupełnij płyn w układzie przez korek chłodnicy i w zbiorniczu wyrównawczym ale nie więcej niż max. Po przeciwnej stronie korka na chłodnicy powinieneś mieć śrubę odpowietrzającą. Częściowo ją odkręć i uruchom silnik. Obserwój ten odpowietrznik, najpier powinno uchodzić poprzez niego powietrze, potem powietrze pomieszane z cieczą a w momencie jak już będzie się sączył sam płyn zakręć ją. W trakcie pracy i nagrzewania silnika w momencie jak będzie szło głównie samo powietrze możesz trochę zwiększyć obroty tak do 2500. Dodatkowo zawsze staram sie jeszcze ustawić do odpowietrzania tak samochód żeby przód był troszkę wyżej, żeby korek chłodnicy czy odpowietrznik były na 100% najwyższymi punktami układu.
W ten sposób samochód powinien się w 90% odpowietrzyć, resztę w kilku cyklach maksymalnego nagrzania i całkowitego wystudzenia zrobi sama fizyka (o ile masz sprawny korek od chłodnicy). Bardzo uważnie obserwój też poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym żeby go nie było za mało. (nie nalewaj go ponad stan na zapas bo przy dobrze rozgrzanym silniku wyrzuci ci go przez zatyczkę.
W ten sposób samochód powinien się w 90% odpowietrzyć, resztę w kilku cyklach maksymalnego nagrzania i całkowitego wystudzenia zrobi sama fizyka (o ile masz sprawny korek od chłodnicy). Bardzo uważnie obserwój też poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym żeby go nie było za mało. (nie nalewaj go ponad stan na zapas bo przy dobrze rozgrzanym silniku wyrzuci ci go przez zatyczkę.
Subaru... Miłość za którą trzeba słono płacić 

Re: Problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia legacy II
wielkie dzięki bardzo fachowa i skuteczna pomoc jeszcze raz dziękuje