Strona 1 z 1
Legacy 2.0 T
: 24 sty 2009, o 15:59
autor: esilon
Aaaa takich gupich pytań mam kilka

,
czy taki Legacy 2.0 turbo jest kosztowny w utrzymaniu?
czy części sa dostepne , czy (pomijając cene zakupu) to porównywalne są bieżące koszty takiej lymuzyny do gieteka?
czy to auto nadaje sie do tzw "upalania" ?
z góry dziekuję za odpowiedzi

Re: Legacy 2.0 T
: 24 sty 2009, o 16:24
autor: pablonas
esilon pisze:
czy taki Legacy 2.0 turbo jest kosztowny w utrzymaniu?
Tak. Podobnie jak każde turbo subaru.
esilon pisze:
czy części sa dostepne , czy (pomijając cene zakupu) to porównywalne są bieżące koszty takiej lymuzyny do gieteka?
Pomijając kwestie karoserii i kilku drobnych szczegółów to legacy 2,0T=impreza GT (->96)
esilon pisze:
czy to auto nadaje sie do tzw "upalania" ?
Jak najbardziej. Ryzyko zmielenia skrzyni takie same jak w Imprezie

Osobiście obawiałbym się dużego remontu silnika w niedługim czasie - to w końcu prawie pełnoletnie auta są, a profi remoncik będzie kosztował więcej od całego Legacy 2,0T
esilon pisze:
z góry dziekuję za odpowiedzi
Ju łelkom

Pewnie zaraz bardziej doświadczeni w ujeżdżaniu Legasiów koledzy dodadzą kolejne 3 grosze do pełnego obrazu. (Fajnie gdyby się wypowiedział Szczur75 ze względu na swoją wiedzę w ciągłym udoskonalaniu legaca jak i Fala który zdaje się jakieś chore ilości km zrobił swoim kombiwarem

)
Re: Legacy 2.0 T
: 24 sty 2009, o 16:45
autor: Piter 35
Szczur75 wzywany do tablicy

, on wie najlepiej co to Legacy turbo

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 00:06
autor: liwit
esilon pisze:
Aaaa takich gupich pytań mam kilka

,
Bona przesiada się do Legacy?

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 00:43
autor: Kruszyn
liwit, chyba tak ....i od razu z turbo no proszę taka to pożyje....

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 09:30
autor: szczur75
Piter 35 pisze:Szczur75 wzywany do tablicy

, on wie najlepiej co to Legacy turbo

Niekończąca się opowieść. Ot co.

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 19:34
autor: esilon
szczur75 pisze:
Niekończąca się opowieść. Ot co.
to brzmi zniechęcająco aczkolwiek intrygująco
liwit pisze:
Bona przesiada się do Legacy?
z całym szacunkiem ale raczej nie

zasługuje na cos lepszego
a tak na serio, zrozumiałem, ze problem tylko z blachami, reszta części dostepna bezproblemowo, ceny porównywalne z imprezą GT
dziekuje
edit: ceny części miałem na mysli

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 19:52
autor: Piter 35
esilon pisze:
ceny porównywalne z imprezą GT
No z tym stwierdzeniem to bym się tak do końca nie zgodził
Gt-ki są jednak zdziebko zdroższe

niestety

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 20:21
autor: Gość
Piter 35,
tak z ciekawości chciałem zapytać jak to teraz wygląda z importem aut spoza UE (konkretnie mam na myśli Szwajcarię).
Chodzi mi o auta starsze niż 10 lat. Czy są jakieś szykany biurokratyczne dotyczące takich starych samochodów? Jak wyglądają obecnie opłaty?
Powiedzmy, że chciałbym sprowadzić dla siebie takie Subaru AM5 1800 z 1981 roku.

Sprzedawca wystawił cenę 2300 CHF.
Może sprawię sobie za jakiś czas jakiegoś oldtimera.
Więc na razie pytam tylko z ciekawości.

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 20:31
autor: esilon
gootek pisze:
Piter 35,
tak z ciekawości chciałem zapytać jak to teraz wygląda z importem aut spoza UE (konkretnie mam na myśli Szwajcarię).
Chodzi mi o auta starsze niż 10 lat. Czy są jakieś szykany biurokratyczne dotyczące takich starych samochodów? Jak wyglądają obecnie opłaty?
wzmacniam
też na razie z ciekawości

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 20:43
autor: Kruszyn
Pomysł fajny coś takiego ściągnąć
Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 21:32
autor: Mag
esilon pisze:
liwit pisze:
Bona przesiada się do Legacy?
z całym szacunkiem ale raczej nie

zasługuje na cos lepszego

Czyli Forester dla Bony?
Kruszyn, to jak ściągniesz ten, co mi pasuje do butów, to ja się wpisuje na prawy

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 21:50
autor: Kruszyn
Mag, jak wygram w Lotto to prawy Twoi .

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 21:53
autor: esilon
Mag pisze:
Czyli Forester dla Bony?
no własnie dzisiaj moja Ukochana pytała kiedy sie zamienamy

,
tylko po co jej Turbo , bez sensu moim zdaniem

,
Suzuki Vitara sie jej podoba niestety, wersja 5-cio drzwiowa, kolor najlepiej czarny

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 21:59
autor: Mag
Kruszyn,
a grasz?
esilon pisze:
tylko po co jej Turbo
do upalanka
esilon pisze:
Suzuki Vitara sie jej podoba niestety, wersja 5-cio drzwiowa, kolor najlepiej czarny
a to na zakupy

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 22:05
autor: Kruszyn
Mag, tak daje szanse Panu Bogu żeby mnie obdarował

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 22:06
autor: esilon
Mag pisze:
do upalanka
nie wpadłem na to, choć chyba powinienem bo ostatnio słyszę : ten rołwer nie jedzie
Kruszyn pisze:
daje szanse Panu Bogu żeby mnie obdarował
Kruszyn aby trafić 6-ke trzeba obiecac, że całą wygrana przekaze sie innym potrzebującym
także szkoda kasy na lotto
Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 22:11
autor: Kruszyn
esilon, to Ty będziesz potrzebujący a później się dogadamy

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 22:13
autor: esilon
Kruszyn pisze:
esilon, to Ty będziesz potrzebujący a później się dogadamy
niech i tak będzie

Re: Legacy 2.0 T
: 25 sty 2009, o 22:14
autor: Kruszyn
Już obiecałem Najwyższemu....

Re: Legacy 2.0 T
: 26 sty 2009, o 00:26
autor: Piter 35
gootek pisze:
Piter 35,
tak z ciekawości chciałem zapytać jak to teraz wygląda z importem aut spoza UE (konkretnie mam na myśli Szwajcarię).
Chodzi mi o auta starsze niż 10 lat. Czy są jakieś szykany biurokratyczne dotyczące takich starych samochodów? Jak wyglądają obecnie opłaty?
Powiedzmy, że chciałbym sprowadzić dla siebie takie Subaru AM5 1800 z 1981 roku.
Sprzedawca wystawił cenę 2300 CHF.
Może sprawię sobie za jakiś czas jakiegoś oldtimera.
Więc na razie pytam tylko z ciekawości.
Gootek nie wiem w jakim stanie jest to auto ale myślę ,że jest do kupienia za końcówke tej kwoty no chyba ,że jest w stanie idealnym a na taki nie wyglada
Jeśli chodzi o opłaty to są to kwoty VAt+akcyza+cło z kwoty na dokumencie zakupu , do tego jeszcze musisz doliczyć tablice jeśli chcesz wracać na kolach ( nawet i 300 chf) do tego jeszcze papiery exportowe około 100 euro ( mogą też pobrać zabezpiecznie w firmie szwajcarskiej za wypisanie przekazówki do polski ). No i tyle
Przeszkód biurokratycznych nie ma

Re: Legacy 2.0 T
: 26 sty 2009, o 12:00
autor: Gość
Dzięki za informację.
Myślę, że kiedy przyjdzie co do czego, to nie będę sam załatwiał tych spraw, tylko zlecę sprowadzenie wozu komuś kto się na tym zna lepiej odemnie.
Ale to sprawa nie na dzisiaj.
Najpierw muszę zbudować sobie nowy dom, z odpowiednio dużym garażem.
A jeszcze nawet nie zaplanowałem kiedy do tej budowy przystąpię.

Re: Legacy 2.0 T
: 26 sty 2009, o 13:45
autor: Konto usunięte
esilon pisze:
Suzuki Vitara sie jej podoba niestety, wersja 5-cio drzwiowa, kolor najlepiej czarny
a to bardzo fajny samochód, nie wiem o co Ci chodzi

Najtańsza długa wersja 79 tysi, o 30 taniej niż Forek
