Strona 1 z 1

turbina

: 26 sty 2009, o 15:40
autor: Darek68
Cześć, mam pytanie mam STI 2,0 z 2004 myślicie ,ze turbina TD05H 20G będzie odpowiednia ? I czy macie kogoś do polecenia kto wgrywa dobre mapy ? :-)

Re: turbina

: 26 sty 2009, o 15:52
autor: Alan, Alan, Alan!
Darek68 pisze: I czy macie kogoś do polecenia kto wgrywa dobre mapy ? :-)
4turbo lub Maptek - namiary znajdziesz w katalogu firm.

Re: turbina

: 26 sty 2009, o 15:59
autor: Darek68
a co z turbiną

Re: turbina

: 26 sty 2009, o 16:23
autor: AMI
Odpowiednia do czego?

Aczkolwiek do 2litrowego silnika, na ulice to taki troche overkill moim zdaniem - zanim sie rozkreci, to cie dobrze wystrojona dwulitrowka z vf35 objedzie ;)

Re: turbina

: 26 sty 2009, o 17:10
autor: xbike.pl
to duzy slimak i tak jak napisał AMI chyba do 2,0 malo szczesliwy wybor.
Sprawdzony, uliczny setup na VF34 do 320-330 KM i pewnie 450 Nm da rade lepiej.

Re: turbina

: 26 sty 2009, o 19:58
autor: Darek68
a taka TD05H-16G

Re: turbina

: 26 sty 2009, o 20:51
autor: AMI
Jakbys powiedzial, co konkretnie chcialbys osiagnac, pewnie byloby prosciej odpowiedziec na to Twoje pytania :)

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 13:19
autor: Darek68
około 370 KM

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 13:47
autor: Alan, Alan, Alan!
Darek68, zeby ktos Ci konkretnie odpowiedzial, trzeba jeszcze wiedziec w jaki sposob chcesz te 370 koni wykorzystywac. Zdaje sie, troche inaczej bedzie na np. kreta droge, troche inaczej na cwiartke.

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 15:14
autor: Jacky X
W zachwycie mocą i momentem zastanawiam się jakich parametrów w GT nie powienno się przekraczać ??? w aucie ulicznym. Zdarzyło mi się słyszeć opnie uzytkowników subaru lekko zdłubanych , że auto w pewnych warunkach tak zrywa przyczepnośc,że nie da się jechać.

Założenie : pozostajemy na 16" kołach i wiemy jaka mamy do dyspozycji przyczepność , wiedząc,ze w tej szerokości geograficznej deszcz to nie jest nic niezwykłego a zycie i owszem.

Pytanie : mając kierowcę, ktory ogarnia ale nie jest profi rajdowcem jakich parametrów nie powinniśmy przekraczać aby auto było dyyynamiczne ale nie piękielnie niebezpieczne.No bo chyba nikt nie twierdzi ,że 700KM na ulicy to jest OK. i tylko od kierowcy zależy. Więc gdzie jest ta realna granica ???

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 15:28
autor: Darek68
na ulice nie ścigam się na 1/4

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 15:37
autor: AMI
Na ulice to zrob sobie szybkie 330-340KM na jakims vf35 albo vf34 jak chcesz wydac wiecej kasy.
Jak wyjdzie cos wiecej, to ciesz sie tym szczesciem i jezdz.

Ew. pomysl moze o wiekszym dlubaniu i poszukaj sobie zestawu do twin-scrolla :)

EDIT: w STi 2004 co siedzi? bo jak zwykle nie pamietam... vf35 czy vf39?

W kazdym razie w takim samochodzie nie szarpalbym sie z wymiana turbo chyba, tylko pomyslal o modyfikacjach okolosilnikowych (dolot, wydech, jesli nie zrobiony itp.), zrobil remap i jezdzil.

EDIT2: juz wiem - vf39 - i jak wyzej, chyba bym nie walczyl z turbo, tylko sobie ladnie wszystko w samochodzie przygotowal pod porzadny remap i cieszyl sie jazda.

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 15:53
autor: Jacky X
W 2,0 STI 2004 siedzi vf39 ? Tez się zastanawiałem. Więc wygląda na to , 2004 ,a sporą turbodziurę, bo vf39 to duża sprężarka jak vf43.

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 15:53
autor: Darek68
ja teraz mam około 310 ale chce więcej bo nie jezdze ty samochodem na co dzień i się zastanawiam nad TD05H 20G albo TD05H 18G

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 16:10
autor: AMI
Hm... wydaje mi sie, ze przy dobrych modyfikacjach towarzyszacych 340 koniuff z vf39 jest realne na dobrym paliwie...
A jakies inne modyfikacje samochod w ogole przeszedl? Czy tylko chcesz tak turbo zmieniac? :)

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 16:23
autor: ky
Darek68 pisze:ja teraz mam około 310 ale chce więcej bo nie jezdze ty samochodem na co dzień i się zastanawiam nad TD05H 20G albo TD05H 18G
Ja wiem! Ja wiem! Jest takie turbo w najszybszym aucie ulicznym kraju. Nazywa się bodajże Greddy T88H. Kup sobie taką, to zrobisz nie marne 370, a ze dwa, trzy razy tyle!

r.

Re: turbina

: 27 sty 2009, o 17:13
autor: Arti
Jacky X pisze:Pytanie : mając kierowcę, ktory ogarnia ale nie jest profi rajdowcem jakich parametrów nie powinniśmy przekraczać aby auto było dyyynamiczne ale nie piękielnie niebezpieczne.No bo chyba nikt nie twierdzi ,że 700KM na ulicy to jest OK. i tylko od kierowcy zależy. Więc gdzie jest ta realna granica ???
Odpowiedź: w Twoim przypadku to będzie tak około 75 KM.


:lol: :mrgreen: