Wita. Darujcie.powifania. pacjent forek sf 2,0 n/a. utknalem 400 km od domu i mam problem. Na wyjezdzie ugnilo mi zawieszenie z tylu belka trzymajaca zawieszenie i.most - ta duza tylna. Z czterech srub trzyma tylko.jedna, lewa.strona.zawieszenia.nie.istnieje. mam pytanie, czy ta belka.podpasuje.tylko od forka, czy.mozna podebrac od.imprezy z tych lat.co moje.wozidlo, pytam, bo od.forka.ogolnie.brak tego elementu, od.imprezy kilka jest.
Wybaczcie literowki pisze z fona.
Ale Ci kołyske zjadlo... To parę lat chyba nikt nie zaglądał pod auto...
Re: szybkie pytanie, bo.jestem w czarnej d..ie
: 14 lut 2015, o 08:16
autor: arturj
Zagladalem, wszystko wydawalo sie oki, wisialo na konserwacji. Na szczescie.podluznice sa oki wiec udalo sie wszystko ladnie pozmieniac.
Re: szybkie pytanie, bo.jestem w czarnej d..ie + foto
: 18 sie 2015, o 20:32
autor: hrokl
Mam ten sam problem. Chcialem zapytac czy duzo problemu ze zdjeciem tej belki? Czy trzeba odkrecac gruszke?
Re: szybkie pytanie, bo.jestem w czarnej d..ie + foto
: 18 sie 2015, o 21:44
autor: Sławek
Poza oglądaniem zdecydowanie polecam dobrą konserwację (ale podobno to już wyszło z mody - niestety).
Re: szybkie pytanie, bo.jestem w czarnej d..ie + foto
: 25 sie 2015, o 01:56
autor: Duniek
hroki masz na myśli dyfer? Tak, trzeba odkręcić.
Problemu ze zdjęciem belki nie ma tylko trochę roboty.
Re: szybkie pytanie, bo.jestem w czarnej d..ie + foto
: 25 sie 2015, o 06:32
autor: arturj
Dyfra nie trzeba wyjmować, wystarczy odkręcić go od sanek i np. podstawiając podnośnik stopniowo opuszczać. Ułatwia to znacząco pracę i sprawia, że sama wymiana trwa parę minut.
Re: szybkie pytanie, bo.jestem w czarnej d..ie + foto
: 1 wrz 2015, o 13:09
autor: spart
Arturj - mnie tez czeka to samo więc napisz proszę więcej o tej wymianie , chodzi mi oto czy udało się odkręcić wszystkie śruby , czy musiałeś je odciąć, czy pozostałe śruby mocujące drążki i do regulacji zbieżności też odzyskałeś ,czy musiałeś kupić nowe?.
Pozdr. spart
Re: szybkie pytanie, bo.jestem w czarnej d..ie + foto
: 2 wrz 2015, o 13:56
autor: arturj
Hej spart
Mi udało się odzyskać wszystkie śruby, nakrętki a nawet podkładki do regulacji. To ważne - bo drogie jest i ciężko dostać. Robiłem w zimie, dwa dni wcześniej psikałem jakimś wd czy czymś takim i poszło w miarę przyzwoicie. Po poodkręcaniu wszystkiego, zdjęciu tłumika, odkręceniu dwóch śrób trzymających dyfer w sankach (od tyłu auta), podstawiłem podnośnik pod samochód i zacząłem stopniowo opuszczać dyfer wraz z wałem i półosiami. Będziesz widział do jakiego poziomu trzeba opuszczać. Zakładając, że odkręcisz cztery śruby sanek (od podłużnic) ruchem o 90 st. w tył pojazdu powinny wyjść Ci sanki. Ja trochę wzorowałem się na tym gościu zrobił nawet bez kanału
te śruby do podłużnic to bodajże 130 nm na dokręcaniu mają mieć.