Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Bo_lo
2 gwiazdki
Auto: Impreza GF 2.016v 125hp season
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 28 mar 2015, o 08:35

Od jakiegos czasu man problem z delikatnym biciem na kierownicy miedzy 100a 120. km/h ponizej I powyzej spokój,w srodkowym polozeniu kierownicy podczas jazdy jest wyczuwalny delikatny "przeskok"jak sie lekko rusza lewo/prawo .wszystko sprawdzone(końcówki,lozyska),geometria swieza.Mechanik stwierdził ze jest jakiś mikroskopijny luz na maglu.Od kilku dni zauważyłem ze podczas manewrów zwlasza podczas cofania ze skretem w prawo,z przodu z prawej da się słyszeć takie ciche strzelanie(podobne do przegubu).Czy to potwierdza magiel?czy jednak przyjzec sie przegubowi? Panikować czy można tak pojeździć jeszcze troche(jesli to magiel).Na lozyskach niby luzu nie ma,ale na kropce ktos pisal ze może być luz nie do wykrycia na podnosniku zrobię jeszcze test z ósemkami na parkingu.



Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 31 sie 2017, o 16:42

Mam podobny problem. Od wymiany przednich wahaczy, wszystkich 4 opon zrobilem 5000 km(wlasnie koncze Eurotrip i jestem na poludniu Francji). Pare dni temu zauwazylem ze w Outbacku poszla oslona przegubu wewnetrznego, wlasnie mechanik francuski wymienil SKF polos ktora zamowilem, i dobrze bo na starej nie zrobilbym 1500 km do UK. Ale dalej sa drgani na kierownicy przy 100-120 km/h, i jakies potezne dzwieki drzacych oslon od spodu, ale podejrzewam ze to oslona katalizatora tak furkocze.

Co moze byc przyczyna? Ciezarki sa na swoim miejscu ;) od zrobienia zbieznosci i nowych opon drzalo.
"Non homo sed vero mentula magna minax."

damaz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z Damaziowa
Polubił: 0
Polubione posty: 93 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 31 sie 2017, o 21:06

witam w klubie, który sam sobie założyłem. przepotężne dźwięki (rezonans) to osłony termiczne. zamiast pisać o prędkości sprawdźcie obroty. po cichu liczę, na odkrycie, że drgania i dźwięki pojawiają się przy określonych obrotach. obstawiam okolice 2krpm i 3krpm ew. coś pomiędzy.

co z tym zrobić? nie wiem. wymienić wydech, nap... młotem w osłony (jak się je powygina, to będą inne częstości rezonansowe)???

lukass
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wawa
Auto: Proto WRC'17, H6 cabrio, nakoksowany Garbaty, OOOO quattro, Blaszak, Caddy 4x4-na gnój
Polubił: 6 razy
Polubione posty: 100 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 31 sie 2017, o 21:17

damaz pisze:witam w klubie, który sam sobie założyłem. przepotężne dźwięki (rezonans) to osłony termiczne. zamiast pisać o prędkości sprawdźcie obroty. po cichu liczę, na odkrycie, że drgania i dźwięki pojawiają się przy określonych obrotach. obstawiam okolice 2krpm i 3krpm ew. coś pomiędzy.

co z tym zrobić? nie wiem. wymienić wydech, nap... młotem w osłony (jak się je powygina, to będą inne częstości rezonansowe)???
Profilowanie młotkiem było u ciebie robione - jak widac nie pomogło dożywotnio ;-)
W teorii moznaby zdjać te wszystkie osłony i byłby spokój. Ale wtedy wjazd w sucha wysoką trawę robi sie mniej bezpieczny. Niby można to zastapić bandażem termicznym, ale to tez ma swoje minusy.
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD

damaz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: z Damaziowa
Polubił: 0
Polubione posty: 93 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 31 sie 2017, o 21:54

lukass pisze: jak widac nie pomogło dożywotnio ;-)
,
ależ pomogło. w porównaniu ze "stanem referencyjnym"jest o trzy nieba lepiej, bo przy małych prędkościach nie ma tematu (a był, oj był). jednak jak jest szybciej (4, 5 bieg) to nadal coś dudni. u mnie jest o tyle trudniej, że kapcie są, jakie są i trochę ciężko osobie nie jeżdżącej ciągle odróżnić syreni śpiew ogumienia od innych dźwięków.
poza tym wiem lepiej niż dobrze, że "dyskusja" z drgawkami (czyli tłumienie rezonansów) łatwa nie jest.

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 31 sie 2017, o 22:15

CZyli dobrze myslalem ze to oslony tlumikow! Wypierdziele je kak tylko wroce do UL, a potem wejdzie pewnie wydech Powerflowa, za 600 f z zalozeniem oferuja kompletny z decatem :D bo zwariuje, zaczelo sie to w Alpach gdzies, potem zwiekszylo w gorach w Genui, teraz ludzie sie patra jakbym jechal jakims szeotem jak ruszam w miescie. Masakra jakas! Damaz - rozumiem Twoj bol!!!

A wracajac do drzenia kierownicy, to jakies pomysly? Zamowilem juz druga poloske, plus piasty obu kol przednich, wszystko skf a nie jakies badziewie, udalo mi sie przed chwila polskiego oponiarza zalatwic zeby sprawdzil mi dokladnie kola(chocia musze dymac 50 kilometrow do niego), ale cos jeszcze moze na to wplywac?
"Non homo sed vero mentula magna minax."

Fifti
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: DG
Auto: WRX Vagon 2002
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 31 sie 2017, o 22:56

Ja miałem podobnie
Przeskok na kierownicy, podczas ruszania czy cofania na skręconych kołach stuki (strzelanie) i okazało sie że przegub wewnętrzny był walnięty, po wymianie ucichło wszystko. Sprawdź na kanale chwytając za półoś czy ruszając lewo prawo góra dół nie ma dużych luzów i czy nie stuka bo nie powinien.

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 1 wrz 2017, o 07:48

To nie przegub. Zreszta wlasnie wymienilem jedna poloske, za tydzien druga. To sie dzieje tylko przy duzych predkosciach.
"Non homo sed vero mentula magna minax."

euyot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Legacy H6 spec b
Polubił: 548 razy
Polubione posty: 76 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 1 wrz 2017, o 12:09

lukass pisze: Niby można to zastapić bandażem termicznym, ale to tez ma swoje minusy.
można więcej. mnie zaczynają denerwować te wszystkie dźwięki. Jaki są minusy?
„Zawsze dotrzymuj słowa, nie kupuj rzeczy mielonych, bo pakują do nich również śmiecie, i nie oglądaj genitalnej pornografii, bo nabierzesz wzgardy wobec wszystkich kobiet, także wobec dam”
a
"Powaga zabija powoli"

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 2 wrz 2017, o 09:16

Dobra, przejechalem Francje, i jak kocham te auta to konczy mi sie cierpliwosc...



Pompa sie konczy? Pompa jest na maglu? Musze jeszcze 300 km pokonac, da rade? Takich dzwiekow przy skrecaniu jeszcze nie mialem...

Edit:

Jak sie przyjrzalem to dzwieki ida wprost od pompy wspomagania chyba, pasek do niej idzie niedawno wymieniony z rozrzadem... Poratuje ktos numerem czesci bo zamiennikow nie ma?
"Non homo sed vero mentula magna minax."

lukass
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wawa
Auto: Proto WRC'17, H6 cabrio, nakoksowany Garbaty, OOOO quattro, Blaszak, Caddy 4x4-na gnój
Polubił: 6 razy
Polubione posty: 100 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 2 wrz 2017, o 12:31

euyot pisze:
lukass pisze: Niby można to zastapić bandażem termicznym, ale to tez ma swoje minusy.
można więcej. mnie zaczynają denerwować te wszystkie dźwięki. Jaki są minusy?
Minus to cena, zabawa z zrobieniem tego do przyjemnych nie nalezy (włókno szklane). No i najwiekszy minus - ewentualne wycieki oleju są świetnie chłonięte przez bandaż i mozna mieć piekną pochodnie z auta. O ile w rajdówce to ryzyko akceptowalne, tym bardziej że rajdówka dośc często jest serwisowana(co rajd co najmniej) i raczej nawet drobne wycieki sa usuwane od ręki. To w aucie cywilnym czesto nawet nie zagladamy do niego pomiędzy przeglądami i przez te kilkanaście tycięcy może być niezły klops :-|
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD

lukass
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wawa
Auto: Proto WRC'17, H6 cabrio, nakoksowany Garbaty, OOOO quattro, Blaszak, Caddy 4x4-na gnój
Polubił: 6 razy
Polubione posty: 100 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 2 wrz 2017, o 12:34

Rommel pisze:Dobra, przejechalem Francje, i jak kocham te auta to konczy mi sie cierpliwosc...



Pompa sie konczy? Pompa jest na maglu? Musze jeszcze 300 km pokonac, da rade? Takich dzwiekow przy skrecaniu jeszcze nie mialem...

Edit:

Jak sie przyjrzalem to dzwieki ida wprost od pompy wspomagania chyba, pasek do niej idzie niedawno wymieniony z rozrzadem... Poratuje ktos numerem czesci bo zamiennikow nie ma?
Płyn wspomagania trzyma poziom? Raczej pompa juz umarła. Pompy w Subaru sa niezbyt wytrzymałe - ja w WRX kiedyś zabiłem 2 podczas długotrwałego upalania na śniegu. Ale wymienia sie szybciutko i łatwo 8-)
był WRX powered by Jako & PB98 i STi MY'05 EU DCCD

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 2 wrz 2017, o 12:41

Plyn byl troszke ponizej minimum cold. Dolalem. W necie pisali ze jesli jest nieszczelnosc i dostaje sie powietrze to jest to samo.

A gdzie kupowales pompe bo nigdzie ich nie moge znalezc, zarowno na brytyjskich jak i polskich stronach?
"Non homo sed vero mentula magna minax."

euyot
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Legacy H6 spec b
Polubił: 548 razy
Polubione posty: 76 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 4 wrz 2017, o 08:53

lukass, jak przeczytałem to wydały mi się te wady oczywiste ;-) (argument z pochodnią zwizualizował mi się w głowie). Wymienia się łatwo w Legasiu czy WRX'e?
„Zawsze dotrzymuj słowa, nie kupuj rzeczy mielonych, bo pakują do nich również śmiecie, i nie oglądaj genitalnej pornografii, bo nabierzesz wzgardy wobec wszystkich kobiet, także wobec dam”
a
"Powaga zabija powoli"

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 11 wrz 2017, o 01:20

Nowa półoska weszła, nowe piasty przód - huczenie i stuki zniknęły. Nowy olej do skrzyni(automatu) - 12 litrów(2 płukanki i trzecie właściwe 4 litry zostały) - dalej coś wibruje. Czuje taki jakiś dziwny opór na silniku albo napedzie (takie mam wrazenie)przy dodawaniu gazu - znika przy płynnej jeździe.. Myślałem że to sprzegło wielopłytkowe(ono chyba nie działa jeśli tył nie jest napedzany? W sensie gdy nie spina) - nawet dzisiaj wpiąłem bezpiecznik zeby zrobić z niego FWD - dalej drży, chociaż mam wrażenie że mniej. Wał raczej odpada i tylny dyfer skoro jest to samo przy wypieciu. Oleje w dyfrach niedawno zmienione. Ktoś ma jakieś pomysly? Sama w sobie skrzynia? W takich chwilach zastanawiam sie dlaczego nie jeżdże rowerem, albo czemu sprzedaje motocykl, który jest mi tak łatwo naprawić.... Czasem wiem ze wibracje ida jak przegub od strony skrzyni jest uszkodzony

Od razu lista zmienionych rzeczy w ciagu ostatnich 7000 km:
-tarcze i klocki przód(TRW)
-piasty przód(SKF)
-wszystkie gumy wahacza plus sworznie (OEM)
-półośki przód(SKF)
-olej w skrzyni(OEM)
-oleje w dyfrach
-rozrzad
-serwis klimy ale to nie ma wplywu raczej na pewno an nic
-opony(wszystkie 4)

Jakieś pomysly zanim go zezłomuje i kupie nową Pande z salonu(podobnie wyjdzie) ? :wall: :wall: :wall:
"Non homo sed vero mentula magna minax."

recki
2 gwiazdki
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
Auto: Legaś 05 2.0 SOHC MT lpg
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 11 wrz 2017, o 06:19

Mogę się mylić bo mechanik ze mnie zaden ale: wielkopłytkowe w at napędza obie oski cały czas (to nie torsem), chyba że wyjmiesz bezpiecznik. Wtedy rozpinasz ale rozpinasz w skrzyni- wał się dalej kręci.
Wymieniasz na chybił trafil zamiast dać do dobrego majstra od marki

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

limesiak
2 gwiazdki
Lokalizacja: NKE
Auto: OBK H6 MY05
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 11 wrz 2017, o 10:29

Rommel pisze:Czuje taki jakiś dziwny opór na silniku albo napedzie (takie mam wrazenie)przy dodawaniu gazu - znika przy płynnej jeździe..
Ha, w moim wydaniu nieco pomogło (na początku miałem wrażenie, że całkowicie) wyważenie kół. Piszę, że miałem wrażenie ponieważ po jakimś czasie zauważyłem, że nadal występuje i występuje głównie pod obciążeniem, gdy dodaję gazu przez co zaczynam się z tym po mału godzić, że tak już będzie niestety... Z tego co wiem to może to być konwerter momentu, dyfer lub skrzynia co ekonomicznie na dzień dzisiejszy nie wchodzi w grę... w moim przypadku.
Każdy przypadek jest inny i nie ma na to reguły, że akurat w Twoim przypadku też tak jest, chociaż patrząc na listę rzeczy jaką wymieniłeś - mógłbyś kupić rozbitka na części ;-)
Pozdrawiam
M

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 11 wrz 2017, o 15:46

recki, tu nie ma dobrych speców. Tu jest Anglia. Oni nie maja pojęcia o Subaru, a jakbym miał zawieżć do ASO, to równie dobrze mógłbym jechać kupić nowy :lol: :lol: Tutaj cena czesci nie jest problemem, tylko robocizna.

Najbliżsi spece są w Walii i Szkocji gdzie mozna spotkać wiecej Subaru, w Anglii z reguły sprowadzają się do WRXa i czasem JDMowskich Legacy Twinscroll.

I nie wymieniam co popadnie - jedna półoska była zmasakrowana, druga już miała popękane całe gumy i po sciągnieciu było widac opór na przegubie - jeśli za wymiane przegubu zapłace 150 funtów, a za wymiane półośki 190, to lepiej to zrobić od razu, bo tutaj to różnica i oszczednośc żadna. Łożyska w kołach były padniete, wiec to nie była wymiana na chybił trafił :) Każda wymieniona cześc była zużyta, tylko po prostu nie mam zielonego pojęcia właśnie co może wpływać na te wibracje, bo reszta wydaje sie okej :wall: :wall:

Nie wyjmiesz bezpiecznik, a wepniesz do rozpiecia napędu, i własnie to zrobiłem.

Outbacków BP w UK jest malutko, czasem można tylko dyszla kupić za grosze(ostatmio wylicytowałem za 800 f 2008 rok, ale musiałem zrezygnować ze względu na brak możliwości transportu), tylko też nie ma gdzie tego trzymać ;)

Co do kół to jestem umówiony z Polakiem na wyważenie i sprawdzenie czy są proste, bo niestety poziom usług brytyjskich opiera się na "no worries mate, it will be allright".
"Non homo sed vero mentula magna minax."

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 15 wrz 2017, o 23:19

Dobra, byłem już u 3 osob, z czego dwie podaja sie za specjalistow od Subaru. Każdy ma inny pomysł.

Koła wywazone - poprawiło się bardzo, zbieżnośc zrobiona - to co Anglik zrobił i z wyważeniem i ze zbieżnością wola o pomste do nieba. Pomogło sporo, ale dalej czuć trzepanie lekkie kierownicy przy powyżej 100 km/h. Nie jest tak jak powinno byc. Ale zniknęło wszystko do tej predkości, a pojawiało sie już przy 70 km/h.

Delikatny wyciek na maglownicy - bede szukał albo odświeżania, albo nowego zamiennika, 2000 zł za oryginał mnie nie przekonuje.

Uszczelka przy pompie na paliwa o której wiele razy czytałem też nie pomogła - ale przy wymianie wspomagania dobrze sie odpowietrzy i zaleje układ na nowo.

Wyciete wszelakie heat shieldy z tłumików, stopniowo - niestety inaczej sie nie dało. Doprowadzało to do szewskiej pasji. Za kompletny wydech powerflowa z decatem jakies 3000 zł, wiec w najblizszym czasie mikołaj przyjdzie do Outbacka. Ale efekt dzwiekowy - nieziemska cisza i spokój poza mruczeniem wydechu :D :thumb: Oczywiscie Polak który to robił na podnośniku(mój mechanik nie ma podnośnika), wyciał też sporą dziure w tłumiku, taka dobrze 3 cm długości, wiec musiałem do mojego jechać i tak, żeby to zaspawał, i kolejne pieniadze wyladowały w błocie...

I teraz tak - przy wrzuceniu wstecznego nad ranem na zimnym silniku pojawiaja sie wibracje, ostatnimi czasy bardzo sie nasiliły - wrecz czuć aż całe auto drży. 2 mechaników zgodziło się ze to moga być engine mounts, czyli poduszki silnika, plus 3 od skrzyni - czy to moze mieć aż tak wpływ? Komplet jakieś 1000 zł, wiec idzie przeżyć, ale nie chce wyrzucać kasy na coś co może sie okazać bardzo zbednym wydatkiem. Gdy auto sie zagrzeje, problem znika praktycznie całkiem.

Plus co z tym telepaniem kierownicy - może to być od tego wspomagania? Tylko czy nie byłoby wyczuwalne przy mniejszych predkosciach bardziej niz przy wiekszych? Raczej nie jest to wina pompy. Czy te poduszki też mogą mieć wpływ na telepanie kierownicą? Przy 70 milach auto ma jakieś 3000 obrotów, wiec sam nie wiem czy moga tam sie wytworzyc takie wibracje?
"Non homo sed vero mentula magna minax."

BiP
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: outback, starex, crosstrek
Polubił: 176 razy
Polubione posty: 195 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 16 wrz 2017, o 14:01

Jak zaczął mi się pocić magiel, mechanik podpowiedział mi jakiś dodatek, chyba prestone do płynu. Podobno przywraca uszczelnieniom elastyczność. Nalałem kilka lat temu i mam spokój. Auto ma 18 lat.
Wibracje mogą być efektem niesprawności hamulców. Zawieszony trzpień zacisku, przytarty tłoczek nie odbijający do końca... Wymieniacze przerzucą klocki i tarcze, mechanicy pobawią się w czyszczenie, zestaw uszczelnień, nowe tłoki.

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 16 wrz 2017, o 23:47

Łukasz to zrobił, sprawdzil prowadnice, wyczyscil, bo lewy zacisk chodził nierównomiernie. Wiec to odpada raczej :wall:
"Non homo sed vero mentula magna minax."

BiP
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: outback, starex, crosstrek
Polubił: 176 razy
Polubione posty: 195 razy

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 17 wrz 2017, o 00:20

Sprawdź jeszcze raz.
Zapiekł mi się dolny prowadnik. Lekkie wibracje, grzeje się koło. Zrzucam, stanął na dębowo, klocek zużyty pod kątem. Wybiłem, wyczyściłem, przesmarowałem, zamówiłem nowe klocki, po trzech dniach przychodzą, rozbieram, dolny prowadnik znowu nie pływa.
Lipy z czyszczeniem nie odwaliłem, ale żeby chodził jak nowy, musi być nowy. Wszelkie wżery dyskwalifikują. A do czyszczenia dziury najlepsza miedziana mikroszczotka "do mycia butelek".

Na klockach trw tylnych kiedyś się naciąłem. Przygrube miały uszy i nie odbijały do końca. Stracha mi napędziły takiego, że z pod Berlina z trasy zawróciłem.

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 17 wrz 2017, o 22:38

A gdzie kupiles te prowadnice? OEM czy jakis zamiennik. Sprawdze koło czy sie grzeje.
"Non homo sed vero mentula magna minax."

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 25 wrz 2017, o 19:08

Dobra, wymienione prowadnice plus cale gumki zacisków przód lewy zacisk faktycznie nierównomiernie scierał - zobaczymy czy problem z biciem bedzie wracal, wieczorem go od mechanika odbieram.

poduchy silnika zamówione, to samo poducha automatu, ale drugi mechanik zawyrokowal ze raczej są okej... On też wskazuje na winny torque converter. I MÓWI ŻE MOZE TO PANEWKI, BO NAJWIEKSZE SKUPISKO WIBRCJI PODOBNO JEST KOLO MISKI OLEJOWEJ :wall:

JEszcze raz - jak go odpale, jest na zimny, i z hamulcem wrzuce wsteczny, jak dostanie obciazenie, to wtedy zaczyna go trzaść - jak sie zagrzeje, problem mija praktycznie. Czuc czasem tez wibracje przy dodawaniu gazu normalnie

Niedawno byl wymieniony olej w skrzyni, moze to cos napsulo? Slyszalem ze czasem tak sie dzieje. Olej byl juz dosc przepalony. Torque converter moze byc? Bo sprzegło wieloplytkowe by raczej takich objawów nie powodowało...

Po prostu nie chce wydac miliona pieniadzów na kolejne wymiany, a nie mam kiedy go zawiezc do warsztatu w Polsce :x :x
"Non homo sed vero mentula magna minax."

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Drzenie kierownicy,strzelanie/stuki podczas manewrow

Post 25 wrz 2017, o 23:51

Czy admin moze dodac do tematu tytul "(konwerter w AT)"? :D
"Non homo sed vero mentula magna minax."

ODPOWIEDZ