bry,
dysponuje ktoś wiedzą jak uruchomić 6MT w GC8 połączone ze starym fabrycznym sterownikiem DCCD?
6MT a stare DCCD
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
6MT a stare DCCD
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Re: 6MT a stare DCCD
siewcu - powiedzmy, ze nie na 100% ale na 90% powinny byc elektrycznie podobne do siebie (nie wiem jak z pin-o-logia)
Ogolnie mechanizm pracy samego dyfra jest taki sam i aftermarkety sa takie same do 5mt, jak i 6mt.
Z tym, ze oczywiscie - jak wiesz - zostajesz jedynie z opcja recznej zmiany.
Mysle, ze najlepiej bedzie poszukac schematu elektrycznego dla obu wariantow i w droge.
Ogolnie mechanizm pracy samego dyfra jest taki sam i aftermarkety sa takie same do 5mt, jak i 6mt.
Z tym, ze oczywiscie - jak wiesz - zostajesz jedynie z opcja recznej zmiany.
Mysle, ze najlepiej bedzie poszukac schematu elektrycznego dla obu wariantow i w droge.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: 6MT a stare DCCD
no właśnie chodzi o stary, manualny sterownik. dla niektórych to wiedza tajemna, a jedyne co znalazłem, to to, ze ponoć wystarczy przełożyc vss z 5mt i będzie trybić(po staremu oczywiście - ale takie jest założenie). pytanie tylko, czy oba dccd(siłowniki czy jak to tam jest rozwiązane) działają tak samo i są tak samo sterowane w trybie manualnym...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
Re: 6MT a stare DCCD
Powinny - skoro daja sie obslugiwac tymi samymi sterownikami aftermarketowymi.
Jacek "AMI" Rudowski