6MT a stare DCCD

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
siewcu
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wroclaw
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

6MT a stare DCCD

Post 30 mar 2015, o 15:49

bry,
dysponuje ktoś wiedzą jak uruchomić 6MT w GC8 połączone ze starym fabrycznym sterownikiem DCCD?


Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: 6MT a stare DCCD

Post 30 mar 2015, o 17:53

siewcu - powiedzmy, ze nie na 100% ale na 90% powinny byc elektrycznie podobne do siebie (nie wiem jak z pin-o-logia)
Ogolnie mechanizm pracy samego dyfra jest taki sam i aftermarkety sa takie same do 5mt, jak i 6mt.

Z tym, ze oczywiscie - jak wiesz - zostajesz jedynie z opcja recznej zmiany.
Mysle, ze najlepiej bedzie poszukac schematu elektrycznego dla obu wariantow i w droge.
Jacek "AMI" Rudowski

siewcu
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wroclaw
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: 6MT a stare DCCD

Post 30 mar 2015, o 18:14

no właśnie chodzi o stary, manualny sterownik. dla niektórych to wiedza tajemna, a jedyne co znalazłem, to to, ze ponoć wystarczy przełożyc vss z 5mt i będzie trybić(po staremu oczywiście - ale takie jest założenie). pytanie tylko, czy oba dccd(siłowniki czy jak to tam jest rozwiązane) działają tak samo i są tak samo sterowane w trybie manualnym...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: 6MT a stare DCCD

Post 30 mar 2015, o 18:39

Powinny - skoro daja sie obslugiwac tymi samymi sterownikami aftermarketowymi.
Jacek "AMI" Rudowski

ODPOWIEDZ