Przymierzam się do włożenia takiej skrzyni do mojej babci 96, czy ktoś coś takiego robił i czy jest to wykonalne?
Potrzebuje konkretnych wskazówek dla mechanika który bedzie ją wkładał.Czy na samej skrzyni , dyfrze i półosiami się kończy, czy jest możliwosć pozostawienia zwrotnic z gt-ka? czy muszę także je zamontować?
Na co zwrócić uwagę szczególnie przy montażu dccd?
Proszę o porady i czy gra warta świeczki? Czy po prostu zamontować zwykłą szóstke np. z legacy ?
skrzynia "6" dccd
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
- Sprzęgło
- Kolo zamachowe
- Wał
- Przeróbka tyłu bo jak wstawisz R180 to półosie będą za szeroko, więc piasty, stab, i coś tam jeszcze, itp
DCCD = założenie sterownika (Neetronics; MapDCCD; DCCDPro itp)
Najprościej:
skrzynia (sprzęgło i koło zamach)
Wał
i zostawić R160 wtedy tył zostaje (ale w R160 szpere trza wstawić)
- Kolo zamachowe
- Wał
- Przeróbka tyłu bo jak wstawisz R180 to półosie będą za szeroko, więc piasty, stab, i coś tam jeszcze, itp
DCCD = założenie sterownika (Neetronics; MapDCCD; DCCDPro itp)
Najprościej:
skrzynia (sprzęgło i koło zamach)
Wał
i zostawić R160 wtedy tył zostaje (ale w R160 szpere trza wstawić)
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re:
Jak to czytam to słabo mi się robiwicher pisze:- Sprzęgło
- Kolo zamachowe
- Wał
- Przeróbka tyłu bo jak wstawisz R180 to półosie będą za szeroko, więc piasty, stab, i coś tam jeszcze, itp
DCCD = założenie sterownika (Neetronics; MapDCCD; DCCDPro itp)
Najprościej:
skrzynia (sprzęgło i koło zamach)
Wał
i zostawić R160 wtedy tył zostaje (ale w R160 szpere trza wstawić)

Za 17 dni wracam do domu zaczniemy dyskutować z mechanikiem jak do tego podejść, myslę że da sobie radę.
Tylko teraz jakie dojdą koszty oprócz skrzyni i dyfra?
trzeba to przekalkulować czy lepiej nie włożyć zwykłej szóstki
Re: skrzynia "6" dccd
Pytanie po co Ci "szóstka" ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: skrzynia "6" dccd
A to bardzo dobre pytanie. Na pewno zwiększa zywotność, 6 zawsze będzie lepsza od piątki. A dlaczego dccd nie upalam auta ale czasem zdaża się pojechac na lotnisko i fajnie by był mieć możliwość wyboru napędu .ryjeks pisze:Pytanie po co Ci "szóstka" ?
Re: skrzynia "6" dccd
darecki1981 pisze: 6 zawsze będzie lepsza od piątki.
Nie zawsze, jest cięższa.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae