Outback US 2005 - pytania techniczne przed zakupem
: 1 cze 2015, o 00:54
Witam Panowie
Kilka pytań technicznych i nie tylko odnośnie konkretnego auta które oglądałem i chciałbym kupić.
Jak ktoś ma doświadczenia z OBK z tych roczników to proszę o pomoc.
Auto tutaj: http://otomoto.pl/oferta/subaru-outback ... p9R5l.html
Tak wyglądało w USA: http://passioncars.pl/4S4BP61C257310175
W Polsce było już w 2005 w grudniu i nalatane ma 115 tyś mil. Podobno miało zmienioną całą zawiechę po sprowadzeniu bo na USA miały bardzo miękką.
Na pewno na początek do zrobienia rozrząd bo prawdopodobnie nikt tam od nowości nie zaglądał
Auto wygląda na zadbane, w środku czysto z zewnątrz też nie ma się do czego przyczepić. Gorzej pod spodem. Nie oglądałem na kanale ale wydech, belka tylna i wahacze są dosyć mocno pordzewiałe (bardziej niż mojego forestera ’98) – ten typ tak ma czy może właściciel mieszka nad jeziorem?
Automat – nie mam tu doświadczenia, wygląda że zmienia biegi płynnie, Kick down, sport i manual działają ale zdziwiło mnie to że po ustaleniu prędkości potrafił trzymać obroty dosyć nisko, około 1500? Czy to normalne?
Pod maską w miarę czysto (nie sterylnie), ale na aluminiowych elementach sporo nalotu od utleniania, (też wydaje mi się większy niż w moim forku) – znowu sugestia nadmiernej wilgoci czy norma?
Co jeszcze sprawdzić jak będę oglądał dokładniej? Są jakieś charakterystyczne miejsca korozji poza zawiechą którą widziałem?
Czy rzeczywiście ze światłami przednimi z US spec jest źle? Jechałem w dzień to nie widziałem.
Jak jest z głośnością waszym zdaniem przy przelotach autostradowych? Forka chcę zmienić głównie ze względu na to że 80% jazdy to autostrady a on biedaczek w manualu i bez tempomatu no i HUCZY jak się leci 140. W OBK jest szansa że będzie lepiej?
Generalnie z rysunków wygląda że niby taki sam wysoki i tylko dłuższy niż forek ale jak wsiadam to mi się wydaje że siedzi się niżej? Miał ktoś oba i może potwierdzić?
Dzięki z góry za pomoc
Kilka pytań technicznych i nie tylko odnośnie konkretnego auta które oglądałem i chciałbym kupić.
Jak ktoś ma doświadczenia z OBK z tych roczników to proszę o pomoc.
Auto tutaj: http://otomoto.pl/oferta/subaru-outback ... p9R5l.html
Tak wyglądało w USA: http://passioncars.pl/4S4BP61C257310175
W Polsce było już w 2005 w grudniu i nalatane ma 115 tyś mil. Podobno miało zmienioną całą zawiechę po sprowadzeniu bo na USA miały bardzo miękką.
Na pewno na początek do zrobienia rozrząd bo prawdopodobnie nikt tam od nowości nie zaglądał

Auto wygląda na zadbane, w środku czysto z zewnątrz też nie ma się do czego przyczepić. Gorzej pod spodem. Nie oglądałem na kanale ale wydech, belka tylna i wahacze są dosyć mocno pordzewiałe (bardziej niż mojego forestera ’98) – ten typ tak ma czy może właściciel mieszka nad jeziorem?
Automat – nie mam tu doświadczenia, wygląda że zmienia biegi płynnie, Kick down, sport i manual działają ale zdziwiło mnie to że po ustaleniu prędkości potrafił trzymać obroty dosyć nisko, około 1500? Czy to normalne?
Pod maską w miarę czysto (nie sterylnie), ale na aluminiowych elementach sporo nalotu od utleniania, (też wydaje mi się większy niż w moim forku) – znowu sugestia nadmiernej wilgoci czy norma?
Co jeszcze sprawdzić jak będę oglądał dokładniej? Są jakieś charakterystyczne miejsca korozji poza zawiechą którą widziałem?
Czy rzeczywiście ze światłami przednimi z US spec jest źle? Jechałem w dzień to nie widziałem.
Jak jest z głośnością waszym zdaniem przy przelotach autostradowych? Forka chcę zmienić głównie ze względu na to że 80% jazdy to autostrady a on biedaczek w manualu i bez tempomatu no i HUCZY jak się leci 140. W OBK jest szansa że będzie lepiej?
Generalnie z rysunków wygląda że niby taki sam wysoki i tylko dłuższy niż forek ale jak wsiadam to mi się wydaje że siedzi się niżej? Miał ktoś oba i może potwierdzić?
Dzięki z góry za pomoc