Pomoc z logami z EvoScan dla turbo dziadka

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
karzyg
0 gwiazdek
Auto: Impreza 2.0 RS / Impreza GT WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Pomoc z logami z EvoScan dla turbo dziadka

Post 7 lip 2015, o 10:15

Witam,

Od jakiegoś czasu próbuję rozwiązać problem z moim dziadkiem GT-kiem 95 UK Turbo. Objawy są takie, że w momencie obciążenia (ok. 4000 - 5000 RPM) silnik potrafi zostać odcięty, zaczyna przerywać.

Dotychczasowe prób rozwiązania problemu takie jak zmiana pompy paliwa, zaworu regulującego ciśnienie paliwa, wymiana czujnika spalania stukowego (który był pęknięty), wymiana ECU spowodowały, że przerywanie nie występuje za każdym razem, ale nadal się pojawia. Niestety kupiłem auto z tą przypadłością i nie jestem w stanie stwierdzić jakie modyfikację czy usterka spowodowały takie dolegliwości.

Moje kolejne podejrzenie to, że jest jakiś problem z ciśnieniem doładowania turbiny. Pojeździłem trochę z EvoScamem i pozbierałem logi. Jest to moja pierwsza zabawa z tym programem i widzę, że parametr Manifold Relative Pressure zbierany jest w psig. Starałem się go przekonwertować do BAR-ów i wychodzą mi jakieś dziwne wyniki. Jest ktoś w stanie spojrzeć w załączone logi i sprawdzić czy coś wygląda podejrzanie.

Z góry dziękuje :)
Załączniki
logi.zip
(48.24 KiB) Pobrany 135 razy



ODPOWIEDZ