Ukł. kierowniczy - stukanie pomiędzy maglownicą a drążkiem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Ukł. kierowniczy - stukanie pomiędzy maglownicą a drążkiem
W moim Legacy 99 robię aktualnie zawieszenie przód i tył. Gumy i sworznie. Przy okazji wyszło, że po stronie kierowcy, jak się chwyci drążek kierowniczy to ma całkiem spory luz na wejściu do maglownicy. Wyraźnie stuka. Pytanie: czy to się jakoś naprawia czy generalnie aglownica do regeneracji, a jeśli tak kogo polecicie na Pomorzu, kto regeneruje maglownice w Subaru?
Re: Ukł. kierowniczy - stukanie pomiędzy maglownicą a drążkiem
Żadna z 44 osób, które zajrzały w ten wątek, nie ma nic do powiedzenia?
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Ukł. kierowniczy - stukanie pomiędzy maglownicą a drążkiem
Może dlatego, że maglownica w Subaru zawsze stuka, zwłaszcza na skręconych kołach 

Re: Ukł. kierowniczy - stukanie pomiędzy maglownicą a drążkiem
Stukanie właśnie nie występuje, tylko ewidentny luz na drążku z jednej strony. Drugi jest ok.
Re: Ukł. kierowniczy - stukanie pomiędzy maglownicą a drążkiem
Stukanie właśnie nie występuje, tylko ewidentny luz na drążku z jednej strony. Drugi jest ok.