Strona 1 z 1

OBK 97r - czy warto coś z tym robić?

: 24 lut 2009, o 14:41
autor: inquiz
Jako techniczny dyletant pytam zanim zrobię coś głupiego.
W planach na ten rok była terenówka ale chyba na razie zrezygnuję z posiadania jej w Wwie i będę rozwijać z bratem to co mamy.

No i przyszło mi do głowy czy z OBK nie da się zrobić coś zarówno funkcjonalnego jak i dającego możliwość pobawienia się. Jeżeli miałbym zostać przy obecnym aucie to wymagałoby w tym roku doinwestowania - zawias, blachy, wydech.... No i znalazłem coś takiego http://allegro.pl/item564229605_suabru_ ... nglik.html.

Czy jest realne aby zakupić takiego anglika i przełożyć do OBK silnik, ewentualnie jakie jeszcze elementy byłyby niezbędne do wymiany (skrzynia?) i najważniejsze - czy ma to sens i szacunkowo ile $$$ :?:

Za mojego OBK przy odsprzedaży w obecnym wyglądzie wiele bym zapewne nie wziął.

Re: OBK 97r - czy warto coś z tym robić?

: 24 lut 2009, o 15:01
autor: Gość
Chyba na odwrót?

to znaczy, warto przełożyć do tego anglika twój lewostronny układ kierowniczy....

no i oczywiście tabliczkę z numerem nadwozia
:cofee:

Re: OBK 97r - czy warto coś z tym robić?

: 24 lut 2009, o 15:09
autor: BartekT
to twin turbo... przekładka z amputacją jednej turbiny :-(

Re: OBK 97r - czy warto coś z tym robić?

: 25 lut 2009, o 13:22
autor: inquiz
gootek, mój ma ładniejszy kolor :mrgreen:
a tak na serio to jakoś nie mam ochoty bawić się z numerami, no i OBK jest wyższy a mi to się akurat przydaje.
BartekT, jakie są przeszkody aby przełożyć 1:1?

Re: OBK 97r - czy warto coś z tym robić?

: 25 lut 2009, o 14:13
autor: BartekT
Zaznaczam, że nigdy tego nie widziałem, ale przysłowie ludowe głosi, że jedna z turbin chce być w tym samym miejscu w przestrzeni jakie zajmuje wspomaganie hamulców.