zestaw naprawczy zacisku - OEM czy zamiennik?
: 23 wrz 2015, o 20:13
Witam
Pacjent - Forester SG, MY06, 2.0, 158 KM
Na przeglądzie wyszła różnica w hamowaniu przodu prawie 20% i dwukrotnie większe opory toczenia lewego koła
Podejrzenie pada na zapieczony zacisk
Zanim to zostanie zweryfikowane na podnośniku pytanie:
- czy brać zestaw naprawczy (elementy gumowe) fabryczne (droższe dwukrotnie) czy wystarczy zamiennik Autofren, Frenkit?
I podobnie w sprawie tyłu - czy bawić się w ewentualną wymianę elementów gumowych czy brać od razu cały cylinderek np Brembo?
Pozdr
szamcio
Pacjent - Forester SG, MY06, 2.0, 158 KM
Na przeglądzie wyszła różnica w hamowaniu przodu prawie 20% i dwukrotnie większe opory toczenia lewego koła
Podejrzenie pada na zapieczony zacisk
Zanim to zostanie zweryfikowane na podnośniku pytanie:
- czy brać zestaw naprawczy (elementy gumowe) fabryczne (droższe dwukrotnie) czy wystarczy zamiennik Autofren, Frenkit?
I podobnie w sprawie tyłu - czy bawić się w ewentualną wymianę elementów gumowych czy brać od razu cały cylinderek np Brembo?
Pozdr
szamcio