Strona 1 z 1

Stuki, dym i koniec jazdy WRX bugeye

: 14 paź 2015, o 13:59
autor: Drag0n
Witam

Dzisiaj po przejechaniu 8 km dojechałem do domu i obroty spadły prawie że do zera, po chwili było słuchać metaliczne stuki i dym spod maski :(
z górnej części silnika ( od strony turbiny) wystrzelił olej.

Olej w silniku był i jest, płyn chłodniczy jest.

Przy próbie odpalenia samochód odpala chodzi strasznie nie równo przez 2-3 sek i gaśnie.
Więcej razy nie próbuje odpalać.

Błędów na kompie nie ma.

Dodam że silnik 2 lata temu był zakuty.

Zacząć szukać nowego silnika ?

: 14 paź 2015, o 16:18
autor: siewcu
hmm... czyżby korba bokiem wyszła?

Re: Stuki, dym i koniec jazdy WRX bugeye

: 16 paź 2015, o 20:23
autor: zinc
Zacznij od kogoś kto się zna... Podaj rejon a na pewno Cię wyślemy do kogoś kto ogarnie. Wiele rzeczy mogło padnac w kutym bydlaku... Ale póki co nie panikuj zbytnio.

Re: Stuki, dym i koniec jazdy WRX bugeye

: 17 paź 2015, o 00:11
autor: Konto usunięte
Choć na korbę wygląda. Kupować silnika nie ma póki co sensu. Trzeba rozebrać ten, żeby się upewnić co się stało.

Re: Stuki, dym i koniec jazdy WRX bugeye

: 19 paź 2015, o 15:29
autor: Drag0n
Aktualnie silnik jest na etapie rozbierania na części więc wkrótce się dowiemy co nie wytrzymało.

Po 1 oględzinach widoczne jest pęknięcie bloku od strony skrzyni.

Fotka z pęknięciem:


Blok z forka s-turbo podejdzie pod moje głowice i resztę osprzętu ?

Re: Stuki, dym i koniec jazdy WRX bugeye

: 21 paź 2015, o 23:41
autor: mati_poz
Blok od Forka może się troszkę różnić no podejściem rurek EGR itp ? ...tak było w OBK EJ25 pierwsza vs druga generacja.

Jakbyś szukał bloku, to mam jakiś goły blok EJ20 pochodzący prawdopodobnie z GT/WRX.
Tanio oddam :razz: