Przed Zakupem WRX "blob eye"
: 16 gru 2015, o 14:34
Cześć.
Trochę już czytałęm (jest problem z wyszukiwarką, ale da się) i już wiem że na zakup i utrzymanie STI mnie nie stać.
Skupił bym się na WRX wagon z lat MY04/05/06.
Dlaczego? bo boxer 4 łapy i lubię w góry jeździć.
Mam kilka pytań aby podsumować całość i podjąć decyzje.
1.Na jakim silniku się skupić?
a)2.0 16V WRX turbo
b)2.5 WRX turbo
(Jakie są ich bolączki, typowe usterki występujące zawsze?)
2.Co ile trzeba regulować zawory w tych dwóch silnikach?
3.Ile wytrzymuje turbo? _ nie będę szukał większych mocy, jeżdżę serią.
4.Jakie jest realne spalanie tych 2 silników?
(Robię 15-18tys km rocznie. Jeżdzę szybko ale nie nerwowo, tam gdzie się da oczywiście czyli dużo po obwodnicach i trasach szybkiego ruchu).
[Moje obecne 220KM auto pali 9trasa-14miasto średnio udaje mi się mieścić w 11,5L. Ale to ośka i 6biegów] górnej granicy niema
5.Jak z dostępnością części typu:
a)przeguby,
b)wał lub części do wału,
c)części potrzebne do rewizji silnika
d)chłodnice
e)zawieszenie silnika/podpory
f)wahacze, przekładnia kierownicza
(do tej pory zaopatrywałem się w hurtowani IC, dając im indeksy
Mają części do Subaru czy jednak pozostaje ASO lub alagro?? kupujecie u nich??).
6.Jaki zbiornik LPG wchodzi w koło zapasowe? wg.IC 54L?
O instalacje niepytam bo takich tematów jest sporo.
7.Czy kradną "blob eye"?
Z góry dziękuje za odpowiedzi
i linki do tematów gdzie znajdę odpowiedź, ale takich na temat a nie 10 wątków na 20 stronach.

Trochę już czytałęm (jest problem z wyszukiwarką, ale da się) i już wiem że na zakup i utrzymanie STI mnie nie stać.
Skupił bym się na WRX wagon z lat MY04/05/06.
Dlaczego? bo boxer 4 łapy i lubię w góry jeździć.
Mam kilka pytań aby podsumować całość i podjąć decyzje.
1.Na jakim silniku się skupić?
a)2.0 16V WRX turbo
b)2.5 WRX turbo
(Jakie są ich bolączki, typowe usterki występujące zawsze?)
2.Co ile trzeba regulować zawory w tych dwóch silnikach?
3.Ile wytrzymuje turbo? _ nie będę szukał większych mocy, jeżdżę serią.

4.Jakie jest realne spalanie tych 2 silników?
(Robię 15-18tys km rocznie. Jeżdzę szybko ale nie nerwowo, tam gdzie się da oczywiście czyli dużo po obwodnicach i trasach szybkiego ruchu).
[Moje obecne 220KM auto pali 9trasa-14miasto średnio udaje mi się mieścić w 11,5L. Ale to ośka i 6biegów] górnej granicy niema

5.Jak z dostępnością części typu:
a)przeguby,
b)wał lub części do wału,
c)części potrzebne do rewizji silnika
d)chłodnice
e)zawieszenie silnika/podpory
f)wahacze, przekładnia kierownicza
(do tej pory zaopatrywałem się w hurtowani IC, dając im indeksy

Mają części do Subaru czy jednak pozostaje ASO lub alagro?? kupujecie u nich??).
6.Jaki zbiornik LPG wchodzi w koło zapasowe? wg.IC 54L?
O instalacje niepytam bo takich tematów jest sporo.
7.Czy kradną "blob eye"?

Z góry dziękuje za odpowiedzi
i linki do tematów gdzie znajdę odpowiedź, ale takich na temat a nie 10 wątków na 20 stronach.
