geometria zawieszenia Impreza
: 14 sty 2016, o 11:33
Witam,
poznajac ostatnio mozliwosci auta na mocno sliskiej nawierzchni zauwazylem ze jest pewna mocno lipna sprawa. Otoz o ile na mokrym zachowanie jest przewidywalne (pewna podsterownosc przechodzaca czasem w lekka nadsterownosc) to na szklance auto jest dla mnie ciezkie do ogarniecia bo najpierw jest mega podsterownosc a nastepnie momentalnie zamiata tylem. Czy jest na to jakas opcja np. regulujac geometrie? Chodzi mi o to by zniwelowac/zmniejszyc owa poczatkowo mocna podsterownosc. W kilku poprzednich autach (fwd i rwd) z powodzeniem stosowalem myk ze dawalem zbieznosc przodu w dolnej granicy tolerancji czyli w kierunku rozbieznosci auto wtedy wyraznie chetniej skreca a niewielki spadek stabilnosci przy jedzie na wprost jest do zaakceptowania. Czy tutaj robic podobnie czy sa jakies inne lepsze opcje? Na mysli mam normalna codzienna jazde "lekko zaangazowana"
Z tego co twierdzi poprzedni wlasciciel w Hawku sa zamontowane sprezyny i staby z STI.
pozdr
poznajac ostatnio mozliwosci auta na mocno sliskiej nawierzchni zauwazylem ze jest pewna mocno lipna sprawa. Otoz o ile na mokrym zachowanie jest przewidywalne (pewna podsterownosc przechodzaca czasem w lekka nadsterownosc) to na szklance auto jest dla mnie ciezkie do ogarniecia bo najpierw jest mega podsterownosc a nastepnie momentalnie zamiata tylem. Czy jest na to jakas opcja np. regulujac geometrie? Chodzi mi o to by zniwelowac/zmniejszyc owa poczatkowo mocna podsterownosc. W kilku poprzednich autach (fwd i rwd) z powodzeniem stosowalem myk ze dawalem zbieznosc przodu w dolnej granicy tolerancji czyli w kierunku rozbieznosci auto wtedy wyraznie chetniej skreca a niewielki spadek stabilnosci przy jedzie na wprost jest do zaakceptowania. Czy tutaj robic podobnie czy sa jakies inne lepsze opcje? Na mysli mam normalna codzienna jazde "lekko zaangazowana"

Z tego co twierdzi poprzedni wlasciciel w Hawku sa zamontowane sprezyny i staby z STI.
pozdr