turbo IHIVF 22

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:58

Azrael pisze:
jako pisze: AZ dobre 2,0 wystarczy, i nie drogo.

Dobre 2.0 i 2.2 kosztuje tyle samo jak się wie jak.

Budujemy nawet teraz takie 2.2.

jako pisze: Przy takim wykresie, to moim zdaniem, nie pozostaje nic innego jak inwestycja.


NIech portfel właściciela pozostanie jego sprawą.
Ale graty do 2,0 kosztują mniej niż do 2,2, szczególnie jeżeli się już je już posiada.

Co do portfela, uważasz aktualną modyfikację za docelowo bezpieczną.


http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 23:03

jako pisze: Ale graty do 2,0 kosztują mniej niż do 2,2, szczególnie jeżeli się już je już posiada.

Kosztują dokładnie tyle samo jak się robi remont dołu.

jako pisze: Co do portwela, uważasz aktualną modyfikację za docelowo bezpieczną.
Auto zrobiło w setupie z GTekowymi głowicami i TD05/0620G na 400KM coś pod 70 000km, więc sądzę że raczej nie grozi mu nic.

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 23:16

Azrael pisze:
jako pisze: Ale graty do 2,0 kosztują mniej niż do 2,2, szczególnie jeżeli się już je już posiada.

Kosztują dokładnie tyle samo jak się robi remont dołu.

jako pisze: Co do portwela, uważasz aktualną modyfikację za docelowo bezpieczną.
Auto zrobiło w setupie z GTekowymi głowicami i TD05/0620G na 400KM coś pod 70 000km, więc sądzę że raczej nie grozi mu nic.
Skoro tak, to jakie są wrażenia właściciela po modyfikacji?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 23:21

Że jeszcze szybsze niż było :)

deLux
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: X.X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 23:59

ja tylko nieśmiało spytam, kto stroił na te 70000 kilometrów ?

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 16 mar 2009, o 00:01

Paru stroicieli się przewinęło z tego co pamiętam, to dawno było, auto zbudowane w 2000 i 2001 roku, ścigające się na 1/4 mili w pierwszych sezonach tych zawodów.

deLux
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: X.X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 16 mar 2009, o 10:32

no to brawa dla nich bo przy tych osiągach przebieg imponujący

Wally
0 gwiazdek
Auto: Impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 16 mar 2009, o 23:58

Azrael pisze:jakoNie sądzę żeby właściciel chciał inwestować jeszcze w to auto póki co, ale jak mu kiedyś przyjdzie do glowy to na pewno padnie sugestia innego dołu, z 2.2 pojemnosci conajmniej.
Właściciel stwierdza, że dodatkowe konie w aucie z tak dużą dysproporcją przyśpieszania do hamowania i skręcania są temu autu równie potrzebne co sliki na zimę ;-)
Zresztą jak by dorzucić kolejne 40-80nm to skrzynia by pewnie szybko klękła. Za szybko w każdym razie.

Na tyle na ile można ocenić na ulicy, laga nie stwierdzono. Oczywiście przyśpieszając jak na turbodoładowane auto przystało a nie cisnąc od 100 km/h na 5tce.
Jak się auto sprawdzi na upalaniu to się dopiero okaże ale na piknik to się raczej nie zapowiada...

Nie wiem dokładnie ile przejechało w poprzednim setupie ale silnikowo zdecydowanie wyróżniało się niezawodnością spośród tych wszystkich drutów które powstawały w tamtym okresie. I gdyby nie głupie problemy z elektryką to pewnie jeździło by dalej. Za to skrzynie mieliło regularnie co 5-10k, biegi zawsze były scinane na łyso. :evilgrin:

ODPOWIEDZ