turbo IHIVF 22
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
turbo IHIVF 22
witam mam pytanko co jest lepsze do subaru imprezy sti z 2003 z silnikiem 2,0 turbina FP green czy IHI VF 22
Re: turbo IHIVF 22
Obie beda pasowac :)
A tak powazniej - kolejne tego typu pytanie bez wyjasnienia, co konkretnie chcialoby sie osiagnac...
A tak powazniej - kolejne tego typu pytanie bez wyjasnienia, co konkretnie chcialoby sie osiagnac...
Jacek "AMI" Rudowski
Re: turbo IHIVF 22
a do jakiej mocy ihi vf 22 wystarcza bo chce osiągnąc ok 380 wystarczy ta turbina
Re: turbo IHIVF 22
hm vf22 bedzie pewnie tania opcja, ale to sa chyba raczej dosc wiekowe obecnie turbo i mialy swoje slabosci o ile mnie pamiec nie myli.
380KM pewnie przy jakichs tam sporych modyfikacjach na dobrym paliwie jest realne, ale nie szedlbym chyba w ta opcje.
Jesli juz to chyba jednak w jakies td05-18/20g albo jakas hybryde moze?
fp green to chyba tez jakas hybryda na bazie Mitsibishi, tak? tylko z tego co na szybko wygrzebalem na kompresorze td06?
Pewnie tez sie nada do wiekszych mocy - natomiast nie wiem, czy na 2litrowym silniku nie bedzie to mialo troche sporawego laga.
Ale kreci sie tutaj po forum troche specow roznej masci :) wiec na pewno jak tylko ochlona po weekendzie to cos podpowiedza :)
Pozdrawiam
380KM pewnie przy jakichs tam sporych modyfikacjach na dobrym paliwie jest realne, ale nie szedlbym chyba w ta opcje.
Jesli juz to chyba jednak w jakies td05-18/20g albo jakas hybryde moze?
fp green to chyba tez jakas hybryda na bazie Mitsibishi, tak? tylko z tego co na szybko wygrzebalem na kompresorze td06?
Pewnie tez sie nada do wiekszych mocy - natomiast nie wiem, czy na 2litrowym silniku nie bedzie to mialo troche sporawego laga.
Ale kreci sie tutaj po forum troche specow roznej masci :) wiec na pewno jak tylko ochlona po weekendzie to cos podpowiedza :)
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: turbo IHIVF 22
Potencjał jest o wiele większy ale to auto ma za słaby dół silnika żeby go dalej zakręcić. Jechałem dzisiaj i to co sięd zieje miedzy 120 a 250 robi duże wrażenie.
Re: turbo IHIVF 22
nawet wykres robi duże wrażenie, na jakim to bloku / skrzyni jeśli można wiedzieć?
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: turbo IHIVF 22
deLux pisze:nawet wykres robi duże wrażenie, na jakim to bloku / skrzyni jeśli można wiedzieć?
skrzynia z wkladem wzmacnianym RA
Re: turbo IHIVF 22
AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.
Widać, że potencjał jest na wysokich obrotach, ciekawe do jakich green daje radę, przerwaliście w pełnym biegu.
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.
Widać, że potencjał jest na wysokich obrotach, ciekawe do jakich green daje radę, przerwaliście w pełnym biegu.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
Re: turbo IHIVF 22
jako pisze: AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.
Głowice na dużych zaworach po bardzo dużej modyfikacji z wałkami JUN, na jednoczęściowych popychaczach bez płytek.
Dół to tłoki Omega, korby STi i blok od GT. Nie można tego zakręcić dalej, nie można też odkręcić większego doładowania bo nie wytrzymają korbowody albo blok, potencjał turbo i głowic jest jeszcze jest b.duży.
Mimo wszystko auto robi ogromne wrażenie na 4 i 5 biegu, sprint między 100 a 250km/h zajmuje ze 300m na moje oko.
- LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: turbo IHIVF 22
jechalem nim z Tomaszkiem jeszcze przed strojeniem i robilo wrazenie juz od 1Azrael pisze:jako pisze: AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.
Głowice na dużych zaworach po bardzo dużej modyfikacji z wałkami JUN, na jednoczęściowych popychaczach bez płytek.
Dół to tłoki Omega, korby STi i blok od GT. Nie można tego zakręcić dalej, nie można też odkręcić większego doładowania bo nie wytrzymają korbowody albo blok, potencjał turbo i głowic jest jeszcze jest b.duży.
Mimo wszystko auto robi ogromne wrażenie na 4 i 5 biegu, sprint między 100 a 250km/h zajmuje ze 300m na moje oko.
Re: turbo IHIVF 22
Na jakich ciśnieniach doładowania to wszystko?Azrael pisze:Głowice na dużych zaworach po bardzo dużej modyfikacji z wałkami JUN, na jednoczęściowych popychaczach bez płytek.jako pisze: AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.
Dół to tłoki Omega, korby STi i blok od GT. Nie można tego zakręcić dalej, nie można też odkręcić większego doładowania bo nie wytrzymają korbowody albo blok, potencjał turbo i głowic jest jeszcze jest b.duży.
Mimo wszystko auto robi ogromne wrażenie na 4 i 5 biegu, sprint między 100 a 250km/h zajmuje ze 300m na moje oko.
Jaki wydech?, Jaki dolot, wtryski.
Na wykresie widać, że turbo potrzebuje z 800rpm, żeby się wkręcić, na jakim biegu była próba?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
Re: turbo IHIVF 22
jako pisze: Na jakich ciśnieniach doładowania to wszystko?
Mogę sprawdzić, nie pamiętam chyba nie więcej jak 1.4
jako pisze: Jaki wydech?, Jaki dolot, wtryski.
Pusta rura, kolektor rurowy, duży FMIC bodajże greddy
jako pisze: Na wykresie widać, że turbo potrzebuje z 800rpm, żeby się wkręcić, na jakim biegu była próba?
Sądzę ze 4 bo najmocniejszy, ale hamownia jest obciążeniowa więc nie ma to aż tak dużego znaczenia.
Re: turbo IHIVF 22
To faktycznie jeżeli na 1,4 bara to pięknie musi ssać powietrze.
Wtryski, komputer?
Wtryski, komputer?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
Re: turbo IHIVF 22
Wtryski jakieś odpowiednie, bez znaczenia w sumie, nie interesowałem się.
Autronic SMC
Autronic SMC
Re: turbo IHIVF 22
Na wykresie vmax 153, jeżeli 4 to krótka skrzynia, patrząc na moc, przydało by się jeszcze trochę obrotów.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
Re: turbo IHIVF 22
Na prawdę korby sti nie dadzą rady?Azrael pisze:jako, powinien się kręcić przynajmniej 8000, ale dół silnika nie pozwala.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
Re: turbo IHIVF 22
jako, nie mamy przekonania że dadzą, a to jest auto które ma trochę pojeździć, nie wchodza w grę eksplozje.
Re: turbo IHIVF 22
Jasne, ale to znaczy, że przekładacie bebechy do innego bloku przy okazji zmieniając co nieco?Azrael pisze:jako, nie mamy przekonania że dadzą, a to jest auto które ma trochę pojeździć, nie wchodza w grę eksplozje.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
Re: turbo IHIVF 22
jako, to znaczy że naprawiliśmy auto najmniejszym możliwym kosztem bez wiązania drutem, a przy okazji wyszło trochę mocniejsze niż dotąd bo wsadziliśmy nowocześniejsze turbo i trochę lepsze głowice bo takie się trafiły akurat. Nie sądzę żeby właściciel chciał inwestować jeszcze w to auto póki co, ale jak mu kiedyś przyjdzie do glowy to na pewno padnie sugestia innego dołu, z 2.2 pojemnosci conajmniej.
Re: turbo IHIVF 22
AZ dobre 2,0 wystarczy, i nie drogo.Azrael pisze:jako, to znaczy że naprawiliśmy auto najmniejszym możliwym kosztem bez wiązania drutem, a przy okazji wyszło trochę mocniejsze niż dotąd bo wsadziliśmy nowocześniejsze turbo i trochę lepsze głowice bo takie się trafiły akurat. Nie sądzę żeby właściciel chciał inwestować jeszcze w to auto póki co, ale jak mu kiedyś przyjdzie do glowy to na pewno padnie sugestia innego dołu, z 2.2 pojemnosci conajmniej.
Przy takim wykresie, to moim zdaniem, nie pozostaje nic innego jak inwestycja.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
Re: turbo IHIVF 22
jako pisze: AZ dobre 2,0 wystarczy, i nie drogo.
Dobre 2.0 i 2.2 kosztuje tyle samo jak się wie jak.
Budujemy nawet teraz takie 2.2.
jako pisze: Przy takim wykresie, to moim zdaniem, nie pozostaje nic innego jak inwestycja.
NIech portfel właściciela pozostanie jego sprawą.