turbo IHIVF 22

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Darek68
0 gwiazdek
Auto: subaru sti
Polubił: 0
Polubione posty: 0

turbo IHIVF 22

Post 8 mar 2009, o 10:20

witam mam pytanko co jest lepsze do subaru imprezy sti z 2003 z silnikiem 2,0 turbina FP green czy IHI VF 22



AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: turbo IHIVF 22

Post 8 mar 2009, o 13:26

Obie beda pasowac :)

A tak powazniej - kolejne tego typu pytanie bez wyjasnienia, co konkretnie chcialoby sie osiagnac...
Jacek "AMI" Rudowski

Darek68
0 gwiazdek
Auto: subaru sti
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 8 mar 2009, o 14:30

a do jakiej mocy ihi vf 22 wystarcza bo chce osiągnąc ok 380 wystarczy ta turbina

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: turbo IHIVF 22

Post 8 mar 2009, o 22:37

hm vf22 bedzie pewnie tania opcja, ale to sa chyba raczej dosc wiekowe obecnie turbo i mialy swoje slabosci o ile mnie pamiec nie myli.
380KM pewnie przy jakichs tam sporych modyfikacjach na dobrym paliwie jest realne, ale nie szedlbym chyba w ta opcje.

Jesli juz to chyba jednak w jakies td05-18/20g albo jakas hybryde moze?
fp green to chyba tez jakas hybryda na bazie Mitsibishi, tak? tylko z tego co na szybko wygrzebalem na kompresorze td06?
Pewnie tez sie nada do wiekszych mocy - natomiast nie wiem, czy na 2litrowym silniku nie bedzie to mialo troche sporawego laga.

Ale kreci sie tutaj po forum troche specow roznej masci :) wiec na pewno jak tylko ochlona po weekendzie to cos podpowiedza :)

Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 8 mar 2009, o 23:22

AMI, jutr stroimy 2.0 na greenie, może podrzucę wykresik.

LORD VADER
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: WuWuA
Auto: 3TURBO
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 14 mar 2009, o 18:00

Azrael pisze:AMI, jutr stroimy 2.0 na greenie, może podrzucę wykresik.
no i :?:

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 14 mar 2009, o 21:09

Obrazek


Potencjał jest o wiele większy ale to auto ma za słaby dół silnika żeby go dalej zakręcić. Jechałem dzisiaj i to co sięd zieje miedzy 120 a 250 robi duże wrażenie.

deLux
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: X.X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 14:04

nawet wykres robi duże wrażenie, na jakim to bloku / skrzyni jeśli można wiedzieć?

LORD VADER
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: WuWuA
Auto: 3TURBO
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 14:10

deLux pisze:nawet wykres robi duże wrażenie, na jakim to bloku / skrzyni jeśli można wiedzieć?

skrzynia z wkladem wzmacnianym RA

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 14:12

deLux, seryjny blok Impreza GT 99

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 20:02

AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.

Widać, że potencjał jest na wysokich obrotach, ciekawe do jakich green daje radę, przerwaliście w pełnym biegu.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 20:20

jako pisze: AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.

Głowice na dużych zaworach po bardzo dużej modyfikacji z wałkami JUN, na jednoczęściowych popychaczach bez płytek.

Dół to tłoki Omega, korby STi i blok od GT. Nie można tego zakręcić dalej, nie można też odkręcić większego doładowania bo nie wytrzymają korbowody albo blok, potencjał turbo i głowic jest jeszcze jest b.duży.

Mimo wszystko auto robi ogromne wrażenie na 4 i 5 biegu, sprint między 100 a 250km/h zajmuje ze 300m na moje oko.

LORD VADER
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: WuWuA
Auto: 3TURBO
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 20:29

Azrael pisze:
jako pisze: AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.

Głowice na dużych zaworach po bardzo dużej modyfikacji z wałkami JUN, na jednoczęściowych popychaczach bez płytek.

Dół to tłoki Omega, korby STi i blok od GT. Nie można tego zakręcić dalej, nie można też odkręcić większego doładowania bo nie wytrzymają korbowody albo blok, potencjał turbo i głowic jest jeszcze jest b.duży.

Mimo wszystko auto robi ogromne wrażenie na 4 i 5 biegu, sprint między 100 a 250km/h zajmuje ze 300m na moje oko.
jechalem nim z Tomaszkiem jeszcze przed strojeniem i robilo wrazenie juz od 1 :evilgrin:

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 21:28

Azrael pisze:
jako pisze: AZ jakiś bardziej szczegółowy opis modyfikacji ???
Daj, nie jesteś zbyt wylewny.
Głowice na dużych zaworach po bardzo dużej modyfikacji z wałkami JUN, na jednoczęściowych popychaczach bez płytek.

Dół to tłoki Omega, korby STi i blok od GT. Nie można tego zakręcić dalej, nie można też odkręcić większego doładowania bo nie wytrzymają korbowody albo blok, potencjał turbo i głowic jest jeszcze jest b.duży.

Mimo wszystko auto robi ogromne wrażenie na 4 i 5 biegu, sprint między 100 a 250km/h zajmuje ze 300m na moje oko.
Na jakich ciśnieniach doładowania to wszystko?
Jaki wydech?, Jaki dolot, wtryski.
Na wykresie widać, że turbo potrzebuje z 800rpm, żeby się wkręcić, na jakim biegu była próba?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 21:32

jako pisze: Na jakich ciśnieniach doładowania to wszystko?

Mogę sprawdzić, nie pamiętam chyba nie więcej jak 1.4
jako pisze: Jaki wydech?, Jaki dolot, wtryski.

Pusta rura, kolektor rurowy, duży FMIC bodajże greddy
jako pisze: Na wykresie widać, że turbo potrzebuje z 800rpm, żeby się wkręcić, na jakim biegu była próba?

Sądzę ze 4 bo najmocniejszy, ale hamownia jest obciążeniowa więc nie ma to aż tak dużego znaczenia.

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 21:39

To faktycznie jeżeli na 1,4 bara to pięknie musi ssać powietrze.
Wtryski, komputer?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 21:54

Wtryski jakieś odpowiednie, bez znaczenia w sumie, nie interesowałem się.


Autronic SMC

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:09

Na wykresie vmax 153, jeżeli 4 to krótka skrzynia, patrząc na moc, przydało by się jeszcze trochę obrotów.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:11

jako, powinien się kręcić przynajmniej 8000, ale dół silnika nie pozwala.

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:16

Azrael pisze:jako, powinien się kręcić przynajmniej 8000, ale dół silnika nie pozwala.
Na prawdę korby sti nie dadzą rady?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:21

jako, nie mamy przekonania że dadzą, a to jest auto które ma trochę pojeździć, nie wchodza w grę eksplozje.

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:33

Azrael pisze:jako, nie mamy przekonania że dadzą, a to jest auto które ma trochę pojeździć, nie wchodza w grę eksplozje.
Jasne, ale to znaczy, że przekładacie bebechy do innego bloku przy okazji zmieniając co nieco?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:36

jako, to znaczy że naprawiliśmy auto najmniejszym możliwym kosztem bez wiązania drutem, a przy okazji wyszło trochę mocniejsze niż dotąd bo wsadziliśmy nowocześniejsze turbo i trochę lepsze głowice bo takie się trafiły akurat. Nie sądzę żeby właściciel chciał inwestować jeszcze w to auto póki co, ale jak mu kiedyś przyjdzie do glowy to na pewno padnie sugestia innego dołu, z 2.2 pojemnosci conajmniej.

jako
2 gwiazdki
Lokalizacja: wawa
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:44

Azrael pisze:jako, to znaczy że naprawiliśmy auto najmniejszym możliwym kosztem bez wiązania drutem, a przy okazji wyszło trochę mocniejsze niż dotąd bo wsadziliśmy nowocześniejsze turbo i trochę lepsze głowice bo takie się trafiły akurat. Nie sądzę żeby właściciel chciał inwestować jeszcze w to auto póki co, ale jak mu kiedyś przyjdzie do glowy to na pewno padnie sugestia innego dołu, z 2.2 pojemnosci conajmniej.
AZ dobre 2,0 wystarczy, i nie drogo.
Przy takim wykresie, to moim zdaniem, nie pozostaje nic innego jak inwestycja.
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541

Azrael
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: turbo IHIVF 22

Post 15 mar 2009, o 22:47

jako pisze: AZ dobre 2,0 wystarczy, i nie drogo.

Dobre 2.0 i 2.2 kosztuje tyle samo jak się wie jak.

Budujemy nawet teraz takie 2.2.

jako pisze: Przy takim wykresie, to moim zdaniem, nie pozostaje nic innego jak inwestycja.


NIech portfel właściciela pozostanie jego sprawą.

ODPOWIEDZ