Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
1 lut 2016, o 15:38
Cześć,
Czy ktoś z was próbował takiego rodzaju reparaturki stosować do regeneracji (

) progów w imprezie GC?
Jak to wygląda z wytrzymałością materiału? nie wgniatają się przy podnoszeniu?
http://allegro.pl/subaru-impreza-gc-gf- ... 81132.html
Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
9 lut 2016, o 02:43
widzę że wszystkie gc'ki mają zdrowe progi

upp
Ktokolwiek widział ktokolwiek wie
Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
osamakiller
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: DSW
- Auto: jest subaru, jest impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
9 lut 2016, o 23:37
Tak tak a moje to są najdroższe z najzdowszych;)
Fajnie jak by ktos przetestowal I dal znac nim mi calkiem nie zgnije.
osamakiller
-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
10 lut 2016, o 01:21
Jakbym miał tydzień czasu i umiał cienką blachę spawać

, to może bym się pokusił na sprawdzenie tego w praktyce.
Tak pozostaje tylko mieć nadzieję, że ktoś tu zajrzy kto to przerabiał

Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
-
Polubił:
2268 razy
-
Polubione posty:
137 razy
Post
10 lut 2016, o 22:38
dzixd pisze:Jakbym miał tydzień czasu i umiał cienką blachę spawać

Zacznij ćwiczyć i na wakacje akurat będziesz miał zajęcie...
Jest ryzyko, musi być wybór.
ptk22
-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
11 lut 2016, o 17:47
ptk22 pisze:
Zacznij ćwiczyć i na wakacje akurat będziesz miał zajęcie...
Na wakacje robota w polu.
Teraz mam przerwę semestralną i naprawiam auto po kolizji. znaczy maluje i kompletuje części

Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
-
Polubił:
2268 razy
-
Polubione posty:
137 razy
Post
11 lut 2016, o 23:48
dzixd, o to wrzucaj fotki krok po kroku.
Jest ryzyko, musi być wybór.
ptk22
-
kuzi4
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Chrzanów/Łódź
- Auto: STi TypeR "22B", GT GF 98, Outback 2,5 '00
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
17 lut 2016, o 20:47
Ooo... Takich nie widziałem. U siebie prawy wymieniłem na ten dostępny w IC. Niebawem czeka wymiana lewego - może taki wleci...
kuzi4
-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
18 lut 2016, o 01:12
patrzyłem dzisiaj pod auto.
Progi tylko w tylnej części uszkodzone (weszły lekko do góry), reszta tylko lekko przyrdzewiała ( pod spodem blacha odgłos normalny wydaje jak się puka)
Więc chyba skończy się na wyciągnięciu progów z tyłu, wypiaskowaniu i wspawaniu jakiegoś wzmocnienia z blachy.
Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
-
Polubił:
2268 razy
-
Polubione posty:
137 razy
Post
18 lut 2016, o 10:18
dzixd, i na koniec dobrze to zabezpiecz od rdzy.
Jest ryzyko, musi być wybór.
ptk22
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
18 lut 2016, o 10:23
W rajdówce mam z alledrogo jakieś, dają radę.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
betun
- 1 gwiazdka
- Auto: Impreza GF '99 N/A AT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
7 lis 2016, o 09:58
Hej, jako że niestety już nie jestem posiadaczem imprezy, ale jakieś swoje doświadczenie mam to się wypowiem.
2 lata temu samochód przechodził naprawę blacharską, reperaturki nadkoli + progi.
Reperaturki zamówione zostały z allegro (G13_pl - użytkownik) nie są idealne i nie dostają do progu w dolnej części, jednak po kilku klepnięciach ładnie się wyprowadzają - tak przekazał mi blacharz magik.
Co do progów to miałem w ręcę dostępne z allegro (kolega z krk zamawiam i są wykonane z tej samej blachy co poszycie nadkola - wg mnie za cienkiej).
Ostatecznie zamówiłem progi w IC - wydawały się o wiele bardziej solidniejsze, jednak tutaj też nie obyło się bez problemu, progi były zapakowane w folię stretch, w IC rozpakowałem je i poprosiłem o wymianę jednego na inny - sporo rdzy i dwa wgniecenia na przegięciach blachy (zapewne z transportu).
Co do lewarka, to próg wewnętrzny (pod poszyciem) ma wzmocnienie które łączy się z podłogą, na to częściowo zachodzi poszycie progu zewnętrznego.
Gdybyś podstawił w innym miejscu lewar to jest prawdopodobieństwo, że próg Ci "wpadnie".
Miłej walki z "rudą" polecam zajrzeć do warsztatu w którym doprowadzacie karoserię do porządku gdy progi i nadkola zostaną odcięte.
W środku bywa istny armagedon, u mnie po jednej stronie była z tyłu mała dziura w progu przez którą dostawała się woda i inny syf przez około półtora roku, próg wewnętrzny wymagał "odbudowy" a całość została wyczyszczona i zakonserwowana ponownie.
Wizyta i odwiedziny trochę zmotywują magików - u mnie bardziej się przyłożyli do pracy ;).
Pozdro!
betun