zakup tribeci czy forek z 2013 z fazem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
zakup tribeci czy forek z 2013 z fazem
Chce kupic forestera 2013 rok z fabryczna instalacja gazowa silnik 2,0 skarzynia manual tylko nie wiem jak gaz się sprawdzi jak z regulacja zaworow i czy nie straci na mocy . Drugim autem jest tribeca 3.6 2008 rok . nie wiem co było by lepsze . Auta potrzebuje na trasy na zakupy nie będę nim jezdzil chyba ze sporadycznie. Co wybrać oto jest pytanie
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: zakup tribeci czy forek z 2013 z fazem
ja bym obstawial forka-znacznie wiecej mechanikow wie co to jest, bardziej populary wiec i czesci znacznie bardziej przystepne i dostepne. co do urody to nawet nie wspomne ale to priv zdanie. pozdro
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- SubaruGARAGE
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: WRX 04MY
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: zakup tribeci czy forek z 2013 z fazem
Forester 13MY to już aktualna linia sprzedaży (nowe nadwozie). W porównaniu do przednika ma już nową konstrukcję silnika o kodzie - FB (w przypadku silnika 2,0 - FB20B).
5 lat różnicy pomiędzy samochodami to dość sporo, niemniej jednak na trasach o niebo lepiej będzie spisywał się silnik 3,6.
Jednakże ostateczną decyzje musi podjąć przyszły właściciel biorąc także pod uwagę oryginalny przebieg samochodów/stopień ich wyeksploatowania oraz indywidualne preferencje.
W przypadku obu silników należy przed załażeniem instalacji LPG przeprowadzić ogólną diagnostykę silnika w tym kontrolę luzów zaworowych tak by później nie było niemiłych niespodzianek.
5 lat różnicy pomiędzy samochodami to dość sporo, niemniej jednak na trasach o niebo lepiej będzie spisywał się silnik 3,6.
Jednakże ostateczną decyzje musi podjąć przyszły właściciel biorąc także pod uwagę oryginalny przebieg samochodów/stopień ich wyeksploatowania oraz indywidualne preferencje.
W przypadku obu silników należy przed załażeniem instalacji LPG przeprowadzić ogólną diagnostykę silnika w tym kontrolę luzów zaworowych tak by później nie było niemiłych niespodzianek.

Re: zakup tribeci czy forek z 2013 z fazem
jeśli auto na trasy - beczka jest ok, ale spalanie musisz wziąc pod uwagę - 15ltr na setkę to norma, przy spokojnej jeździe zejdziesz do 11 (mówimy o trasie)
Nie słyszałem, żeby subaru montowało instalacje gazowe, więc nie używaj sformułowań sprzedawczyków - jakoby instalacja była fabryczna
z jakiejś fabryki wyszła, ale na pewno nie subaru
Forek z 2.0 będzie dobrym wyborem również - dlatego najlepiej, jak sam obejrzysz oba auta i wybierzesz w którym Ci wygodniej i które spełnia Twoje potrzeby.
Tak jak pisałem Ci wczoraj - dobrze sprawdź historię beczki, auta zza oceanu nie zawsze są tak piękne jak wyglądają na pierwszy rzut oka.
Nie słyszałem, żeby subaru montowało instalacje gazowe, więc nie używaj sformułowań sprzedawczyków - jakoby instalacja była fabryczna
z jakiejś fabryki wyszła, ale na pewno nie subaru
Forek z 2.0 będzie dobrym wyborem również - dlatego najlepiej, jak sam obejrzysz oba auta i wybierzesz w którym Ci wygodniej i które spełnia Twoje potrzeby.
Tak jak pisałem Ci wczoraj - dobrze sprawdź historię beczki, auta zza oceanu nie zawsze są tak piękne jak wyglądają na pierwszy rzut oka.
"Pamiętaj, że wartość ma nie to, co ty mówisz, ale to jak się to odbija w mózgu słuchającego" J.Piłsudski
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: zakup tribeci czy forek z 2013 z fazem
jarekf, a dlaczego nie OBK? Na trasę to bardzo dobry samochód.
Jest ryzyko, musi być wybór.
- rafik555
- 2 gwiazdki
- Auto: Subaru STI my05, Subaru SVX, bugeye 2.0gx, forester 2011, OBK 2008, Impreza 08
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: zakup tribeci czy forek z 2013 z fazem
Ja po przesiadce z forestera na outbacka jestem wniebowzięty :) widać, że auto klasa wyżej. Do tego tribeca nie lubi się z gazem
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców