Strona 1 z 1
Problem
: 8 maja 2016, o 17:28
Witam wszystkich. Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem imprezy GT 2000. Aczakolwiek jest jedna rzecz która mnie boli... Subaru jest na remapie sti, wydech sti brak sondy. Rzekomo powinno być około 270hp. Problem... 4-5 jak wbijasz pedał w podłogę zaczyna jechać i po dwóch sekundach przestaje, jeśli wciskasz spokojnie to tak tego nie ma przyspiesza... Pytanie brzmi jakie mogą być tego przyczyny??? Dziś robiłem diagnostyke to jest błąd przeplywomierza ( historyczny) nie mogłem go usunąć. Nie wiem także jaka jest pompa paliwa lecz po części wykluczam paliwo bo myślę że dawno już by coś poplynelo... Czekam na jakieś sugestie pozdrawiam
Re: Problem
: 9 maja 2016, o 07:41
autor: SubaruGARAGE
Moja sugestia to - jedź do diagnosty, który co nieco wie o Subaru

Re: Problem
: 10 maja 2016, o 11:43
autor: AMI
Moze byc przeplywomierz uszkodzony, moze byc nieszczelnosc w dolocie, moze byc obcinane doladowanie z roznych powodow, moze byc X innych powodow pewnie jeszcze.
Mozesz sprawdzac po kolei, ale jesli brak Ci pewnosci co i jak, to faktycznie lepiej bedzie podjechac do warsztatu ZNAJACEGO SIE NA SUBARU (a przynajmiej ogolnie na jakichs bardziej sportowych autach, zwlaszcza tych z turbo)
Re: Problem
: 13 maja 2016, o 19:57
Założyłem nowy przeplyw. Skasowałem błąd. Jest jeszcze gorzej!!!! Czas chyba na nowa pompę paliwa...
Re: Problem
: 22 maja 2016, o 16:26
autor: recki
[email protected] pisze:Założyłem nowy przeplyw. Skasowałem błąd. Jest jeszcze gorzej!!!! Czas chyba na nowa pompę paliwa...
Hehehe - Jakby była taka emotikonka to bym się turlal że śmiechu! Trzy miesiące później "wymieniłem silnik, dalej nie jedzie i jest gorzej" - koledzy nie bez zdania racji piszą - jedź do kogoś kumatego- to nie prom kosmiczny ale dosyć specyficzne taczki a pewnych rzeczy przez forum nie zdiagnozujesz.
Re: Problem
: 22 maja 2016, o 22:34
autor: rafeekk
Nowy przepływ czy nowy używany