Pytanie brzmi... sam wiem jak.
Od prawie 3 lat siedze w Londynie, przyjechalem tu swoim porsche 924 z '81, jezdzilem nim 10 lat, w koncu sie z nim rozstalem.
Praktycznie przez przypadek kupilem Subaru od znajomego z pracy, decyzja zapadla w kilka minut (po przejazdzce), cena tez mi pomogla (500 funtow!)
Lekko szarpniety blotnik z lewej strony to wszystko co mozna mu bylo zarzucic.
I teraz - mam problem knock sensorem, chce go kupic i wymienic ale.. nie wiem czym jezdze. Wiem ze:
Subaru Impreza 2.0 Turbo AWD 1997r. Hatchback
To wszystko co jest w papierach.
NIe mam pojecia gdzie popatrzec, nie wiem jaki mam typ silnika, typ wtyczki servisowej, ile silnik ma koni.
Dolaczam do Was by zglebic troche moja nowa zabawke.
Uwielbiam znac kazda srubke w swoim samochodzie, choc teraz to juz nie jest mozliwe doslownie.
Pozdrawiam Wszystkich!
Krzysiek
Czym ja jezdze?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 213 razy
- Polubione posty: 491 razy
Re: Czym ja jezdze?
buzzer, http://www.4impreza.pl/ na początek. Potem pytaj dalej
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Czym ja jezdze?
buzzer, konkretnie jaki masz problem z tym knock sensorem? Możesz opisać?
Roczniki 96-98 miały z nim przeboje.
Roczniki 96-98 miały z nim przeboje.
Re: Czym ja jezdze?
No i wracam do problemu.Bergen pisze:buzzer, konkretnie jaki masz problem z tym knock sensorem? Możesz opisać?
Roczniki 96-98 miały z nim przeboje.
Knock sensor kupiony, wymieniony, sprawdzenie ECU (dzieki Bergen za manuala) mowi o braku bledow.
Od momentu zalozenia instalacji LPG zawsze mialem problem z przyspieszaniem - szarpanie na 5 biegu w okolicach 2.5-3 tys. obrotow. Dzisiaj podjechalem do mojego gazownika by rzucil okiem na instalacje, podpial laptopa, wyjechalismy na autostrade, troche poregulowal mnoznikiem, wrocilismy do warsztatu i od tego czasu szarpie juz od 2 biegu nawet na benzynie. Gazownik na pewno nic nie sknocil, bo nic nie robil przy samym silniku, wiec jakos tak sie to razem nalozylo.
Od czego teraz zaczac szukanie?
Dodatkowo niedawno wymienilem kable wysokiego napiecia + kupilem swiece, musze tylko do nich dokupic klucz i je zaraz wymieniam.
Jest szansa ze cos sknocilem z knock sensorem przy wymianie i stad te historie? Np dociagnalem go za mocno albo za slabo?.. A ECU nic sie nie chwali?
Re: Czym ja jezdze?
Poczekajmy aż zmienisz przewody i świece (nie zapomnij o zmierzeniu szczeliny między elektrodami - o ile dobrze pamiętam powinna wynosić 1.1 mm, a nie zawsze tak jest). Może to jest powód.
Re: Czym ja jezdze?
Musialem przebolec do weekendu zeby cos zrobic przy aucie.
W zasadzie spedzilem weekend na rozbieraniu i skladaniu osprzetu silnika, (jak wspomnialem - lubie znac kazda srubke w moim aucie), czyszczeniu/malowaniu wszystkiego co sie da i sprawdzaniu stanu w jakim sie znajduje.
Juz pierwszego dnia znalazlem problem - peknieta ceramika jednej ze swiec, jednak dopiero przed chwila zrobilem mala rundke po zlozeniu wszystkiego spowrotem, jutro sprawdze lepiej jak sie zachowuje, dzisiaj juz nie mam sily a mieszkam w drugiej strefie wiec mam kawalek do jakiejkolwiek drogi gdzie moge sprawdzic cokolwiek.
Jeszcze sie odezwe , ale widze ze problem jest juz rozwiazany.
Bergen - dobry strzal, dzieki :)
W zasadzie spedzilem weekend na rozbieraniu i skladaniu osprzetu silnika, (jak wspomnialem - lubie znac kazda srubke w moim aucie), czyszczeniu/malowaniu wszystkiego co sie da i sprawdzaniu stanu w jakim sie znajduje.
Juz pierwszego dnia znalazlem problem - peknieta ceramika jednej ze swiec, jednak dopiero przed chwila zrobilem mala rundke po zlozeniu wszystkiego spowrotem, jutro sprawdze lepiej jak sie zachowuje, dzisiaj juz nie mam sily a mieszkam w drugiej strefie wiec mam kawalek do jakiejkolwiek drogi gdzie moge sprawdzic cokolwiek.
Jeszcze sie odezwe , ale widze ze problem jest juz rozwiazany.
Bergen - dobry strzal, dzieki :)