Mam problem z przeładowaniem i diagnoza padła na przycinający się zawór regulujący ciśnienie.
Czy wastegate można jakoś przeczyścić lub wyregulować czy tylko wymiana?
Zacinąjący się wastegate/gruszka
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Zacinąjący się wastegate/gruszka
ja wymienilem na regulowany z wymiennymi sprezynami - da sie go idealnie ustawic.
Pzw,
MCC
Pzw,
MCC
Re: Zacinąjący się wastegate/gruszka
Założyłeś z innego Subaru czy zewnętrzny wastegate?
Mógłbyś mi podesłać link jak to wygląda?
Mógłbyś mi podesłać link jak to wygląda?
Re: Zacinąjący się wastegate/gruszka
On jest zewnetrzny (nie jest wbudowany w turbo). Jedynie co musialem zrobic to wywalic oslone z tubro - bo ten nowy wastegate actuator sie nie miescil. W przeciwiwienstwie do standardowego jest serwisowalny (da sie rozkrecic na czesci pierwsze jesli zajdzie taka potrzeba).
Mam nadzieje, ze mowisz o actuatorze a nie o samej klapce wewnatrz turbo.
Pzw,
MCC
Mam nadzieje, ze mowisz o actuatorze a nie o samej klapce wewnatrz turbo.
Pzw,
MCC
Re: Zacinąjący się wastegate/gruszka
Tak, chodzi mi dokładnie o aktuator turbo.
Z tego co napisałeś rozumiem, że tego OEM Subaru nie da się w żaden sposób naprawić. Zostaje tylko wymiana.
Jaki wastegate masz teraz założony?
Z tego co napisałeś rozumiem, że tego OEM Subaru nie da się w żaden sposób naprawić. Zostaje tylko wymiana.
Jaki wastegate masz teraz założony?
Re: Zacinąjący się wastegate/gruszka
Mam taki: http://goo.gl/OUsDmG i od razu kupilem komplet sprezynek od 0.5 do 1.2 bar. I pomimo, ze laduje mi turbo do 1.1 bar nie siedzi tam sprezyna na 1.2bar tylko jak pamietam na 0.8 bar. Na 1 bar byla zbyt sztywna i szarpal - nie dalo sie dobrze zestroic - elektronika probowala ograniczac doladowanie i bylo falowanie.
Proponuje zakupic komplet ze sprezynami i dobrze wyregulowac gwint na aktuatorze.
Pzw,
MCC
Proponuje zakupic komplet ze sprezynami i dobrze wyregulowac gwint na aktuatorze.
Pzw,
MCC