remont silnika WRX 2.5 2006
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
remont silnika WRX 2.5 2006
witam w moim wrx 2.5 padly UPG przy przebiegu 110tkm wiec bede rozbieral silnik i przy okazji chcialem wymienic wszystko co zuzyte.napewno zmienie szpilki na arp i jakies lepsze uszczelki(jakie polecacie?)panewki pewnie acl i nowe tloki z pierscieniami i tu moje pytanie.czy zalozyc oryginal czy jakies kute np mahle?auto uzywane na codzien nie do sportu.po remoncie napewno bedzie jakies strojenie tak na ok 280km
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
Jeśli to jest WRX i chcesz 280 KM, to niby do jazdy cywilnej nie trzeba go kuć, ale i nie zaszkodzi. Zrobić kuciznę, panewki (ACL Race), szpilki (ARP), smarowanie (lepsza pompa oleju, 12mm, a może i wkładka do miski), uszczelki (metalowe cosworth)i będziesz użytkował auto raczej bez stresu o awarię ;)
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
slyszalem ze seryjne tloki lubia pekac miedzy pierscieniami i dlatego pomysl zakucia.a korby jak beda w dobrym stanie mozna zostawic?
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 4 razy
- Polubione posty: 7 razy
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
Korby są na pewno mocniejsze niż tłoki i więcej zniosą. Można zostawić seryjne.
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
zna moze ktos jakas firme w okolicach krakowa ktora by dobrze spasowala kute tloki?silnik bedzie skladal moj znajomy mechanik ale szlify,obrobke glowic itp.musze komus zlecic.ktos cos poleci?
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
dostalem oferte kupna tlokow SUPERTECH zamiast MAHLE panewek KING RACING zamiast ACL i uszczelek pod glowice ATHENA zamiast COSWORTH.co o tym myslicie?
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
Nie ma nic gorszego jak woda chłodząca nie ma którędy uciec, jeżeli dasz zbrojone podkładki, w razie "W"" będzie szukała innego odejścia, co może skończyć się pogięciem korbowodów, lub spowoduje pęknięcie głowic. Gdzieś musi uciec.kasimen pisze:a dlaczego?i czy athena sa zbrojone?
Lepiej wsiąść to pod uwagę.
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
Mahle jakościowo przewyższa Superetecha: wykonanie, możliwość ciasnego pasowania, wytrzymałość ...
Jeżeli chodzi o panewki to Kinga bym nie założył. Jeżeli ma być do 300 KM to ACL Race, jeżeli wyżej i jakiś dodatkowy wtrysk(podtlenek, metanol) to albo spiek Mahle albo Crosworth. Uszczelki też polecam Crosworth. Składamy na tym stale i nie ma problemów. Athena j.w. mówią.
Jeżeli chodzi o panewki to Kinga bym nie założył. Jeżeli ma być do 300 KM to ACL Race, jeżeli wyżej i jakiś dodatkowy wtrysk(podtlenek, metanol) to albo spiek Mahle albo Crosworth. Uszczelki też polecam Crosworth. Składamy na tym stale i nie ma problemów. Athena j.w. mówią.
Centrum-Subaru
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
Zdecydowanie się zgadzam. Jeśli chodzi o mnie to doradzałbym Mahle, mają bardzo dobrą jakość.rafeekk pisze:Mahle jakościowo przewyższa Superetecha: wykonanie, możliwość ciasnego pasowania, wytrzymałość ...
Re: remont silnika WRX 2.5 2006
kupione.tloki mahle panewki acl pompa oleju z sti 11mm smok od xbike szpilki arp uszczelki cosworth zamowione 1.1mm i tu moje pytanie.upewnijcie mnie w 100% ze jak blok i glowice zostaly splanowane 12-14 setek (razem)to ta grubosc uszczelki jest odpowiednia??????