Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
Witam, czy dysponuje ktoś wiedzą, czy tylny dyfer z forestera SF 2.0 N/A 125 KM o przełozeniu 4.111 37/9 moża zastąpić dyfrem z forestera SG o takim samym przełożeniu ? Czy będzie pasował ?
- SubaruGARAGE
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: WRX 04MY
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
W takich przypadkach najlepiej odczytać z obudowy tylnego mechanizmu różnicowego (nie jest to dyfer
) numer.

Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
Niestety często nie ma takiej możliwości. Czyli rozumie ze mój mechanizm różnicowy :

oraz ten z np. Legacy EJ25 '97 :

mimo, że są praktycznie identyczne i o tych samych przełożeniach mogą nie być kompatybilne ?

oraz ten z np. Legacy EJ25 '97 :

mimo, że są praktycznie identyczne i o tych samych przełożeniach mogą nie być kompatybilne ?
Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
Z tego co sie zdązyłem zorientowac to w subaru niby wszystko pasuje i jest takie samo ale jednak czesto niepasuja z jakiegos powodu mocowanie wymiar itp.
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
ilosc zebow polosi plus rozmiar tzw "glowy" jesli jest takie samo to pasuje. Masz trzy rozmiary-typu stare z imprezy z "zeberkami" mala i duza glowa i tyle... i oprocz tego ilosc zebow z polosi... ( miedzy impreza a forkiem mialem roznice dokladnie 1 zeba... i za cholere... nie nie pytaj jakie konkretnie dyfry bo mialem stos ich)
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- SubaruGARAGE
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: WRX 04MY
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
Dyfer przenosi obciążenie wynikające z nacisku nadwozia.
Natomiast w subaru obudowa mechanizmu różnicowego nie przenosi obciążeń z nadwozia. W subaru czyni to kołyska (rama).
W potocznym rozumieniu to to samo
Natomiast w subaru obudowa mechanizmu różnicowego nie przenosi obciążeń z nadwozia. W subaru czyni to kołyska (rama).
W potocznym rozumieniu to to samo

- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
to czym jest most ??
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
most to jest struktura inżynieryjna po której jeżdżą czołgi.zinc pisze:to czym jest most ??

Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Tylny dyferencjał Forester SF 2.0 N/A vs SG
Hah!! Tu mnie masz:P No ok most napedowy:P a w sumie to kazdy wie ze tylny naped moze byc tylko w dwoch wersjach... mechanizm roznicowy na "sztywno" do auta i jakies waczacze do kol lub "most" jak np w ciezarowce i kazdy wie o co chodzi... :Dleon pisze:most to jest struktura inżynieryjna po której jeżdżą czołgi.zinc pisze:to czym jest most ??
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow