szybko, szybciej, jeszcze szybciej...
: 20 lip 2016, o 14:47
silniczek krokowy wymieniony.
obroty jałowe ustawione na 750.
pacjent, Forester 2.0X MY03, ma tendencję to samodzielnego przyspieszania tj. bez wciskania pedału gazu...
początkowo myślałem, że jest to jakieś uszkodzenie instalacji LPG, którą posiada, jednak przypadłość ta gnębi go również na benzynie.
po uruchomieniu silnika, będąc ciągle na biegu jałowym, obroty lecą na poziom 3-4 tys. powyje tak sobie 5-10 sekund i obroty spadają do ok. 750-1000. podczas jazdy, szczególnie gdy silnik nie jest jeszcze rozgrzany, redukcja biegu na np. 1 lub 2 skutkuje chwilowym wyjcem na 3-4 tys. i spadkiem do normalnych wartości.
mechanik wyjechał na wakacje, będzie dopiero za miesiąc. chciałbym trochę podrążyć temat zanim przyjedzie. czy ktoś z Was spotkał się z takimi objawami i znalazł na nie remedium?
obroty jałowe ustawione na 750.
pacjent, Forester 2.0X MY03, ma tendencję to samodzielnego przyspieszania tj. bez wciskania pedału gazu...
początkowo myślałem, że jest to jakieś uszkodzenie instalacji LPG, którą posiada, jednak przypadłość ta gnębi go również na benzynie.
po uruchomieniu silnika, będąc ciągle na biegu jałowym, obroty lecą na poziom 3-4 tys. powyje tak sobie 5-10 sekund i obroty spadają do ok. 750-1000. podczas jazdy, szczególnie gdy silnik nie jest jeszcze rozgrzany, redukcja biegu na np. 1 lub 2 skutkuje chwilowym wyjcem na 3-4 tys. i spadkiem do normalnych wartości.
mechanik wyjechał na wakacje, będzie dopiero za miesiąc. chciałbym trochę podrążyć temat zanim przyjedzie. czy ktoś z Was spotkał się z takimi objawami i znalazł na nie remedium?