Strona 1 z 1

za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

: 12 paź 2016, o 23:45
autor: drifter
Witam wszystkich maniakow subarek. Mam od pol roku problem z ukladem chlodzenia ... rura dolna chlodnicy i gorna za twarda na rozgrzanym silniku przewody wymienione na nowe opaski porzadne ale wywala leciutko plyn na zlaczach. i w bocznym zbiorniczku wyrownawczym. na zimnym silniku w zbiorniczxku metalowym duzo babelkow ... jak w pepsi coli. potem w miare nagrzewania sie poziom sie podnosi wiec musze zamknac korek i dalej pewnie to samo.( o zapowietrzeniu ukladu raczej nie ma mowy bo tak sie dzieje od pol roku chlodnica wymieniona na nowa sportowa 2 razy grubsza jak oryginal i cala aluminiowa lacznie z boczkami. zreszta na starej orginalnej bylo to samo) czy podejrzana jest nieszczelnosc uszczelki pod glowica? :wall: :wall: tzn spaliny pchaja sie do ukladu plaszcza chlodniczego? jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro. :wall:

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

: 12 paź 2016, o 23:52
autor: NADZIOS
100 % uszczelka u mnie było to samo . Tylko że. U mnie przyczyna było za duże doładowanie i uszczelka kompozyt . Wiec pamiętaj planowanie głowic uszczelki stalowe najlepiej oryginał. , nowe szpilki i będzie git . Ja skończyłem składać w ubiegłą sobotę i znowu ogień :thumb: . Ps. Jesli chcesz to mogę zerknąć tylko podaj na pw. Nr. Tel. Bo widzę w adresie ze daleko od siebie nie mamy

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

: 13 paź 2016, o 10:15
autor: fox-81
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Planowanie głowicy(c) w sprawdzonej firmie, nie w garażu :-)
Nowe uszczelki i ogień 8-)

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

: 13 paź 2016, o 10:17
autor: fox-81
Aha! i dobrze by było sprawdzić szczelność głowic pod ciśnieniem :-)

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

: 13 paź 2016, o 11:18
autor: arturj
drifter pisze: jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro. :wall:
lepiej tego nie robić, a jak warsztat zaproponuje takie rozwiązanie to uciekaj czym prędzej.