za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
drifter
0 gwiazdek
Lokalizacja: BIALYSTOK
Auto: SUBARU IMPREZA GT. GC8=218KM MY99
Polubił: 0
Polubione posty: 0

za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

Post 12 paź 2016, o 23:45

Witam wszystkich maniakow subarek. Mam od pol roku problem z ukladem chlodzenia ... rura dolna chlodnicy i gorna za twarda na rozgrzanym silniku przewody wymienione na nowe opaski porzadne ale wywala leciutko plyn na zlaczach. i w bocznym zbiorniczku wyrownawczym. na zimnym silniku w zbiorniczxku metalowym duzo babelkow ... jak w pepsi coli. potem w miare nagrzewania sie poziom sie podnosi wiec musze zamknac korek i dalej pewnie to samo.( o zapowietrzeniu ukladu raczej nie ma mowy bo tak sie dzieje od pol roku chlodnica wymieniona na nowa sportowa 2 razy grubsza jak oryginal i cala aluminiowa lacznie z boczkami. zreszta na starej orginalnej bylo to samo) czy podejrzana jest nieszczelnosc uszczelki pod glowica? :wall: :wall: tzn spaliny pchaja sie do ukladu plaszcza chlodniczego? jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro. :wall:



NADZIOS
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: B-stok
Auto: Impreza wrx. Legacy 2.5 my99
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

Post 12 paź 2016, o 23:52

100 % uszczelka u mnie było to samo . Tylko że. U mnie przyczyna było za duże doładowanie i uszczelka kompozyt . Wiec pamiętaj planowanie głowic uszczelki stalowe najlepiej oryginał. , nowe szpilki i będzie git . Ja skończyłem składać w ubiegłą sobotę i znowu ogień :thumb: . Ps. Jesli chcesz to mogę zerknąć tylko podaj na pw. Nr. Tel. Bo widzę w adresie ze daleko od siebie nie mamy

fox-81
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Subaru Forester SG 2.0 EJ20 2003r
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

Post 13 paź 2016, o 10:15

Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Planowanie głowicy(c) w sprawdzonej firmie, nie w garażu :-)
Nowe uszczelki i ogień 8-)

fox-81
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Subaru Forester SG 2.0 EJ20 2003r
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

Post 13 paź 2016, o 10:17

Aha! i dobrze by było sprawdzić szczelność głowic pod ciśnieniem :-)

arturj
2 gwiazdki
Lokalizacja: Karczmiska, Lubelszczyzna
Auto: Forester SF - był, była impreza gd 2.0 n/a, była na szczęście już nie ma e61, jest Forek sh 2,5
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: za duze cisnienie w ukladzie chlodzacym.

Post 13 paź 2016, o 11:18

drifter pisze: jak sprawdzic jesli to jest przedmuch, ktora uszczelka na glowicy poszla bo mamy 2 sztuki jak to w boxerze. pacjent to GT. GC8 99MY 1994cc=218KM.bede wdzieczny za trafiona podpowiedz.pozdro. :wall:
lepiej tego nie robić, a jak warsztat zaproponuje takie rozwiązanie to uciekaj czym prędzej.
Sprzedam bandita 1200

ODPOWIEDZ